Je wordt zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. De uitleg is begrijpelijk en tandarts en mondhygiëniste zeer vakkundig! Ik heb een er een zeer goed gevoel bij!
Van waar ik woon,is het Mondmedisch centrum lekker dichtbij,en waar je ook kijkt,buiten of binnen de praktijk,het ziet er allemaal erg mooi uit! Aan de balie van de receptie wordt je op een vriendelijke manier ontvangen en te woord gestaan. Zo kreeg ik een keer tijdens het wachten op de behandeling,van de receptioniste Melanie,een kopje thee aangeboden,lief toch? En dan komt Diego,de tandarts mij ophalen voor de behandeling. En vanaf het begin is het een prettige kennismaking. Maar omdat ik zwaar slechthorend ben heb ik soms een beetje moeite met de uitspraak van Diego,en dat wordt dan weer opgelost met de assistente erbij,prima hoor! En nu is dus eigenlijk sinds een paar jaar inmiddels, Diego"mijn" tandarts. Een voor mij rustige en vriendelijke jongeman die toch heel duidelijk de behandeling uitlegt van wat er gaat gebeuren,en hij is ook erg betrokken! Ik ervaar elke behandeling als een vakkundig gebeuren! Hij is voor mij de vakman waar ik mij veilig bij voel!! Alles bij elkaar ben ik super tevreden!!
is goed
totaal niet klant vriendelijk en luisteren absoluut niet naar de klachten. Heb 2 verschillende tandartsen op deze praktijk gehad maar ga zeker naar een andere praktijk vanaf nu. Geven niet toe dat een behandeling niet goed is gegaan en verwachten dat je naar vullingen tot en met een jaar pijn kan hebben zonder hier advies te geven om niet te verhelpen.
Bedankt voor uw feedback. Hiervan leren we dat we onze communicatie over behandelingen nog verder kunnen optimaliseren. Toen u in september voor het eerst bij ons kwam, bleek dat er enkele diepe caviteiten (gaatjes) zichtbaar waren op de röntgenfoto’s. In zulke situaties is behandeling met een grote vulling mogelijk, echter is er vanwege deze diepte vaak extra gevoeligheid gedurende een wat langere tijd. Dit is de tijd die de zenuw in de kies nodig heeft om te herstellen van de ingreep. Dit is geen indicatie van een fout uitgevoerde behandeling. We kiezen in zo’n situatie ondanks de te verwachtte napijn voor een vulling aangezien het alternatief een wortelkanaalbehandeling is. Dit is een vervelendere en duurdere behandeling. De naklachten van de vulling kunnen we helaas echter niet voorkomen. We hopen dat u met deze info beter inzicht heeft in de situatie en zullen ons best doen u en anderen in de toekomst beter te informeren. Mocht u daadwerkelijk naar een andere praktijk overstappen dan wensen we u een goede gezondheid toe. Indien u toch wenst te blijven dan bent u bij uw geplande controle afspraak in februari uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
Erg vriendelijke medewerkers
Bekwaam en grote vakkundigheid door het gehele team. Dit alles door hun geweldige inzet voor de patiënten.
Fijne praktijk, altijd vriendelijk en behulpzaam!
Er wordt nogal moeilijk gedaan over een herhalingsrecept van een paar sachets ibuprofen bruisgranulaat voor 4 dagen tegen ontsteking kiezen/tandvlees, kreeg geen recept voor 8 stuks.... Ik moest het maar doen met normale ibuprofen maar deze bieden mij totaal geen verlichting tegen de pijn. Ik had daarvoor ook niet voldoende meegekregen via een herhalingsrecept en daarom vroeg ik er een paar meer voor aankomende week voordat de behandeling start op de vrijdag in diezelfde week. Ga nu op zoek naar een andere tandarts.
Beste heer Bohmer, We begrijpen dat u behoefte heeft aan snelle service in dit soort situaties. Echter vinden wij veiligheid in onze zorgverlening erg belangrijk. We kunnen daarom niet vanuit een telefonisch verzoek medicatie voorschrijven. Daarom duurt het soms wat langer om mensen goed van dienst te kunnen zijn. Spijtig om te lezen dat dit voor u aanleiding geeft om een andere tandarts te zoeken. We wensen u het beste en mocht u toch besluiten in de toekomst weer gebruik te willen maken van onze zorgverlening, dan bent u uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groeten, Team Mondmedicentrum
In enkele jaren tijd 7 verschillende tandartsen gehad waarvan sommige de Nederlandse taal amper machtig waren. Sterke twijfels omtrent kennis en kunde.
Vanaf de dag dat ik binnen kwam voelde ik me er welkom. Er word naar je geluisterd. En ze doen hun best alle nare ervaringen eerder bij tandartsen weg te nemen. Jullie eerlijkheid en het maken van behandelplannen met prijsvergelijkingen dat siert jullie. Geweldige service Ik.was vooral overdonderd hoe jullie allemaal met patiënten mee gaan leven. Voor mij geen andere tandartspraktijk meer.
Wat een ontzettend leuke feedback! Erg bedankt, Gr. team Mondmedicentrum
Elizabeth heeft alle tijd genomen om in 3 keer een gecompliceerde wortelkanaalbehandeling te doen en een compleet nieuwe kies op te bouwen. Mooi, betrokken en in alle rust.
De verzorgende van mijn moeder (92) had haar prothese laten vallen en het was gebroken. Wij zijn niet ingeschreven bij hen maar ik mocht direct komen en kon 's middags de gemaakte prothese al weer ophalen. Mijn moeder was zo gelukkig, ze kon gewoon 's avonds weer mee-eten! Superservice, onze dank! Petra
Bravo! Vriendelijk, correct en deskundig.
Altijd een geweldige en vooral ontspannen sfeer! Er wordt goed naar je geluisterd en er is een duidelijke uitleg voor elke behandeling. Daarnaast zijn alle tandartsen, mondhygiënisten en receptionisten allemaal even vriendelijk.
Bedankt voor jouw positieve review over onze gastvrijheid en communicatie Corina!
10 jaar niet geweest, financieel.lastig maar vooral erg angstig, maar Sergio heeft me van mn angst afgeholpen, door alles uit leggen. Moest kiezen.laten trekken en vullen, maar net weer geweest en had alleen beetje tandsteen. Super aardige jongen, heel toegankelijk en super vriendelijk, en.kundig. Nogmaals dank.aan Sergio en Mondmedicentrum Empel!!!!
Hoi Jolanda, Wat top dat Sergio jou zo fijn heeft kunnen helpen na zo'n tijd. Bedankt voor jouw spontane en erg leuke reactie! Groeten, Team Mondmedicentrum
Kon gelijk terecht na telefonisch contact
Geduld, tijd voor vragen en uitleg, goede toegankelijkheid van zowel arts als assistent. Stimuleren zelfmanagement en preventie. 1 hoofdbehandelaar en als dat onverhoopt anders is wordt dit eerst met mij besproken.
Hoi Nicky, Bedankt voor jouw positieve feedback. Leuk om te lezen hoe jij een aantal van onze belangrijkste communicatie speerpunten hebt ervaren. Groeten, Team Mondmedicentrum
Prettig dat ik weer een goede praktijk gevonden heb, nadat mijn tandarts stopte na 35 jaar. Ik heb even moeten zoeken,maar hier gaan de behandelingen waar ik me goed bij voel Ik ben sinds 2016 bij Mondmedicentrum,maar dat kon niet ingevuld worden, dus heb ik 2015 ingevuld,anders kon ik de lijst niet versturen
Beste Yvonne, Bedankt voor de positieve feedback! Het systeem hebben we aangepast zodat ook mensen die zich dit jaar aangemeld hebben bij ons de juiste optie kunnen aanvinken. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum
Uitermate professioneel team. Gianfranco is een zeer bekwame en talentvolle tandarts. Bovendien zeer vriendelijk. Evenals de mondhygieniste en assistentes. Bij ontvangst/receptie is men eveneens altijd zeer attent en vriendelijk. Zeer prettig om hier patiënt te zijn!
-
Hoi Itske, Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We zullen de eerstvolgende keer dat je ons bezoekt extra tijd en aandacht besteden aan onze communicatie. Fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Nu weten we beter hoe we je in de toekomst goed van dienst kunnen zijn. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Mondmedicentrum
Geweldige mensen raad het iedereen aan 1woord geweldig
Je word er zeer netjes behandeld, ik ben zeer tevreden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.