Goed kantoor voor de standaard loonverwerking. In de externe communicatie niet altijd even sterk. Ticket systeem bevorderd de communicatie niet! Afdeling voor het personeelsadvies alleen maar lof. Je kan er met je vragen terecht en krijgt gedegen advies op mat.
Mijn ervaring is dat als ik een voor ons een specifieke vraag heb, ik deze beter kan stellen aan Silvia onze contactpersoon bij Scab. Daarnaast merk ik dat de dienstverlening in de 2-de helft van 2023 beter is geworden. Ik ben daarnaast erg blij dat Scab ons ontzorgt en dat het premium abo echt werkt.
goed,
als startende met personeel hebben goed uitleg gekregen wat de stappen zijn die we moesten doorlopen. Prima opgestart met ondersteuning van juridische zaken omtrent het arbeidscontract.
Reeds lange tijd zijn we klant bij SCAB. Wij hopen nog lang van hun dienstverlening gebruik te mogen maken.
aardige medewerkers en goede communicatie via de website-portal.
De medewerkers van SCAB zijn vriendelijk, behulpzaam en zoeken samen met je naar oplossingen. Wanneer nodig geven ze duidelijk toelichting op zaken die ons even wat onduidelijk zijn in de grote materie van de loonadministratie.
Goed bereikbaar, goede uitleg, snel in reageren.
Wordt altijd snel en goed geholpen
Wij ervaren een goede en stabiele dienstverlening en krijgen de antwoorden die wij verwachten.
Fijn, deskundig en bereikbaar met snelle afwikkeling
Goed bereikbaar en een actieve houding is wat ik keer op keer ervaar. Fijn bedrijf om mee samen te werken.
Wordt goed ingelicht met nieuwsbrieven en krijgt altijd snel antwoord als je iets vraagt.
Tot op heden heel goede ervaring. Scab denkt altijd goed mee en als wij iets fout insturen, wordt meteen contact opgenomen.
Ik werk al 15 jaar met het Scab en het bedrijf al meer dan 15 jaar . Wij zijn zeer tevreden of de behandeling en afwikkelingen . Er valt niet toe te voegen enige minpuntje de telefonische bereikbaarheid dat duurt wel eens wat langer
Wij zijn niet tevreden over Scab, daarom hebben we onze contactpersoon gevraagd om bij ons een kop koffie te komen drinken. In dat gesprek gaf ze toe dat het een en ander niet goed loopt bij Scab en dat de team heringedeeld wordt. Helaas merken we als organisatie nog niet veel van de acties die door Scab zijn genomen. Verloning in P05 was dramatisch. Ook het doorvoeren van door ons gedane wijzigingen / mutaties worden in het systeem niet altijd (goed) doorgevoerd. Dit lijkt een ICT probleem te zijn. Voor wat betreft de bereikbaarheid en de service van de medewerkers van Scab, daar zijn we heel tevreden over. Altijd vriendelijk, behulpzaam en geduldig.
professioneel en accuraat
Mijn ervaring is dat er snel wordt gehandeld, minder goede ervaring met de tickets... Voor de volledigheid zou ik graag een opmerking erbij willen, zo ook in de mail en waar de resultaten nav een tickets staan.
tijdens corona slechter telefonisch bereikbaar maar voor de rest prima advies en kennis
Ik ben zeer tevreden. Enige minpuntje is dat ik wel eens ervaren heb dat ik geen eenduidig advies kreeg. Verschillende medewerkers, verschillend advies.
duidelijk en accuraat, persoonlijk advies/ contact wat moeilijker
de zaken zijn prima geregeld en behoeft geen verdere toelichting
De site is makkelijk in gebruik en in mailtjes goed uitgelegd waar je iets kunt vinden.
Medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en kundig.
Voor ons is het een verademing om de loonverwerking door het SCAB te laten doen. Natuurlijk heeft het SCAB ook haar pieken in de loonverwerking maar ik heb het in 25 jaar nog niet meegemaakt dat ze één steek hebben laten vallen. Integendeel: men denk ik bijzondere gevallen juist mee!
Dr Hub van Doorneweg 161
5026 RC Tilburg
In 1973 werd Scab beheer opgericht. De stichting vond haar oorsprong door het vooruitstrevende initiatief van verschillende bouwondernemers die een gezamenlijk doel voor ogen hadden: diensten voor de bouw bedacht door de bouw. Het zwaartepunt lag bij Scab van meet af aan op de bundeling van financiële dienstverlening. De doelen zijn onveranderd gebleven, ze zijn eenvoudig, effectief, kostenbesparend en efficiënt. Ook is het ideaal nooit gewijzigd. Nog steeds gaat een goede dienst voor het winstoogmerk. Deskundig zijn, eenvoudig doen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.