Rijlessen en instructeurs zijn top, klantenservice kan een stuk beter.
Laat ik vooropstellen dat de instructeurs bij Wolf top zijn!
Door de lessen van Faried in 1x kunnen slagen. Prettige instructeur die duidelijk en rustig alles weet uit te leggen. Ook de invallessen van Ronald heb ik als prettig ervaren. Beiden zeer bekwame en vriendelijke instructeurs.
Kortom, de lessen zelf niks op aan te merken!
Daarentegen is de communicatie vanuit de klantenservice minder om over naar huis te schrijven. Met corona en andere omstandigheden meermaals met vervallen lessen en opnieuw inroosteren te maken gehad. Op zich geen probleem, maar bereid je erop voor dat je er echt zelf achteraan moet bellen als je roosterproblemen opgelost wil zien. De klantenservice is weinig proactief en moet je regelmatig achterna bellen om zaken geregeld te krijgen. Hoewel in alle gevallen de problemen bij mij uiteindelijk opgelost zijn schort het dus helaas wel aan communicatie en oplossingsgerichtheid. Bij een grote rijschool als Wolf verwacht je dat de klantenservice op orde is en dat ze het hoofd weten te bieden aan onvoorziene omstandigheden. Zodat je niet samen met de rij instructeur naar oplossingen voor roosterproblemen hoeft te zoeken. Hier wel weer alle lof voor de instructeurs die er alles aan doen om zelf een oplossing te bieden.
Al met al jammer van de klantenservice en een gemiste kans voor Wolf. Juist omdat de de lessen zelf fijn zijn en de instructeurs topkwaliteit leveren zou de rijschool zich kunnen onderscheiden met klantenservice van hetzelfde niveau. Als dit beter geregeld word in de toekomst kan ik Wolf zonder twijfel aanraden.
Rijlessen: 9/10 (Op basis hiervan beveel ik Wolf aan)
Klantenservice: 6/10 (Het kan slechter, maar je mag een stuk beter verwachten van een grote rijschool)