Interessant, kort maar krachtig, goede voorbeelden

Ik heb dingen gehoord die mij al bekend waren maar ook nieuwe dingen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? .
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? .
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? .

leuke en inspirerende bijeenkomst

Het is maar kort en we zitten met allemaal mensen bij elkaar die elkaar niet kennen. Toch weet Myrna een soort van connectie op te bouwen. Dat vind ik best wel knap. Veel meer dan een beetje aantippen kan niet. Maar toch wat gehoord waarmee ik iets kan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? alles
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niets
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Geweldloze communicatie

Duidelijke presentatie.

De gegeven informatie was duidelijk, met twee oefeningen waaruit de besproken punten in de presentatie direct toepasbaar waren.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Duidelijke spreken en goed begeleider

Positief

Heldere duidelijke taal, positieve uitstraling. Vlotte spreekster (ik heb geen enkele keer ehhh gehoord; een hele prestatie!!!). Buiten de slides om nog veel extra info. Persoonlijk.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? niets toe te voegen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niet iedereen is geschikt om online te trainen. deze dame zeer zeker wél!!
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? geen idee op dit moment. vind aanbod ruim en voorlopig voor mij voldoende.

Interessante, relevante en vooral praktische workshop!

Sluit vooral ook aan :-)

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactie en praktische oefeningen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Iedereen camera aan, nu veel schermen op zwart

hele enthousiaste spreker

Goede beknopte opzet is prima combi met de enthousiaste spraakwaterval van de Mark.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event online
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Opzet
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? iets minder vaak vertellen over het boek
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? over hoe je duurzaam kunt zijn in een bepaald onderwerp

Gelijk gemotiveerd om aan de slag te gaan

Super toffe webinar gevolgd over duurzame ambitie. De spreker heeft me nieuwe dingen geleerd en gemotiveerd om direct actie te ondernemen. Dat is gelukt :-)

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? nvt
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? nvt
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Iets over ESG's en SDG's

Leuke, leerzame en energieke cursus

De trainers gebruikten veel eigen voorbeelden gebruikten tijdens het vertellen van de theorie. Ook werd ieder deel ondersteund door een rollenspel waarbij we zelf iets moesten doen (observeren/casus uitspelen/e.d.). Hierdoor was het voor mij erg leerzaam, omdat je meteen aan het oefenen en proberen was. Door de voorbeelden ging de theorie meer leven en kon ik het goed plaatsen. Dit zorgde ervoor dat wat ik uit de cursus hoopte te halen (handvatten voor structuur, zorgen dat iemand echt wat kan met je feedback, hoe negatieve boodschap te brengen) ook behaald is. De gekozen vorm maakte gebruik van getekende flip-overs en een o.a. unieke kennismaking. Hierdoor voelde het voor mij leuk en luchtig. Dat maakte dat de tijd vloog en het qua energie niet instortte op een bepaald punt.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Oefenen met een casus, rollenspellen als onderdeel van verhaal, getekende flip-overs i.p.v. online sheets, vertellen met eigen voorbeelden, enthousiasme van de trainers.
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Ik denk dat de cursus in een volledige dag nog meer tot z'n recht zou komen, waarbij meer mensen hun casus kunnen uitspelen. Dit was nuttig om te doen én om naar te kijken.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? -

Hi Tara, Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Super leuk

Leuke actieve workshop.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? De interactie.
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? In het begin begon het best wel giebelig. Ik was bang dat dat de hele tijd zou zijn. Maar dat is tijdens de workshop verder geen probleem geweest. Het was een leuke en losse sfeer.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Feedback ontvangen

Hi Carry, Bedankt voor je mooie review. We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Energiek en inspirerend

Het generatiemanagement event was voor mij een succes. Veel dingen wist ik al wel, maar het is goed om er nog eens bij stil te staan. De toegevoegde waarde zat hem ook echt in het feit dat we in gesprek gingen met verschillende generaties en dat de nadruk in de presentatie van Geertje ookvooral lag op de positieve dingen die we elkaar te brengen hebben. Dus al met al een goede bevestiging om dit gesprek in de organisatie te blijven stimuleren en ook echt met elkaar te bespreken hoe zaken vanuit het perspectief (en de achtergrond) van de generaties beleefd worden.

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Locatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Nog meer tijd voor het gesprek?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Medewerkers motiveren om te leren/ een leven lang leren

Hi Nienke, Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. We gaan zeker wat doen met je feedback en je suggestie. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Inspirerend, herkenbaar en praktische handvatten, en die zaal fantastisch. Een geweldige middag!

Geertje is een inspirerende spreker. Ze komt met herkenbare beschrijving, nuanceert wat ze zegt zodat het bespreken van generaties niet alleen een oefening hokjesdenken wordt. Daarnaast heeft ze praktische oefeningen zodat de verschillende generaties echt met elkaar in gespek gaan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Geertje en die zaal
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Meer tafels in de borrelruimte.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Geen idee

Hi Janneke, Bedankt voor je mooie cijfer. Erg leuk om te horen dat het zo'n leuke middag voor je was. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Een leuke bijeenkomst waar we nieuwe inzichten kregen in het belang van leeftijdsvariatie

Dankzij een inspirerende spreekster en het actief deelnemen vanuit de zaal was dit een inspirerende bijeenkomst.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? sfeer/faciliteiten
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? plaats in het land
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? inclusie

Hi Lyda, Bedankt voor je mooie review. Leuk om te horen dat je eerste keer meedoen met WeShareTalent zo'n succes was. We zien je graag nog een keer terug bij een volgend event! Team WeShareTalent

Inspirerend, nuttig en gewoon fantastisch!

Ontzettend inspirerend en goed georganiseerd event. Mooie locatie, maar vooral ook fantastische presentatie door Geertje Peneder. Ze enthousiasmeerde, informeerde en inspireerde. Een mooie variatie tussen luisteren, zien en samen in gesprek gaan. Details als muziek en beelden vanuit de verschillende generaties vond ik een erg leuke toevoeging. Knap om zo veel begrip en herkenning bij de groep te creëren en ook openheid om daarover in gesprek te gaan. Ik ben blij dat ik er bij was en we gaan er zeker iets mee doen in onze organisatie. Bedankt Geertje, Amber, Swaen en Margot. Groet Hanne (Kyden)

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Spreker en strakke organisatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Locaties afwisselen?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Timemanagement, omgaan met outlook/je agenda/taken (voor jonge generaties)

Hi Hanne, Bedankt voor je mooie en uitgebreide review. Leuk om te lezen dat het event zo inspirerend voor je was. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Inspirerend!

Superleuke sprekers, geen moment verveeld en top catering..Echt een hele fijne middag met ook nog eens allemaal vrolijke collega's om mij heen. Bedankt!

• Ik heb: Voor de eerste keer meegedaan met WeShareTalent
  • Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? inspirerende sprekers
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? schiet mij niks te binnen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? de wereld van AI

Hi Ralph, Bedankt voor je hele mooie cijfer. We zien je graag nog een keer terug bij een volgend event. Team WeShareTalent

Voor herhaling vatbaar!

Een mooi event, een goede spreekster en een fantastische locatie. Oftwel, we hebben een geweldige middag gehad. Kennis overdracht was goed en ook de indeling met interactieve gedeeltes was aangenaam.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Locatie en spreekster
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Pauze tijd, of water tijdens event
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Normen en waarden

Hi Monique, Bedankt voor je mooie review! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

Zeer goed georganiseerd

Wat een beleving dit event. Veel kennis en mn begrip over de verschillende generaties opgedaan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? deze kwaliteti
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Niets
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Werken bij Rijksoverheid

Hi Claudia, Wat leuk dat je erbij was en bedankt voor je mooie review! Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Leerzaam en inspirerend

Goed geregeld, mooie inzichten

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Strakke organisatie
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? nvt

Hoi Andrea, Bedankt voor je mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat je je eerste keer meedoen met WeShareTalent een 10 gegeven hebt. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Leuk, goed georganiseerd en interessant evenement

Zie bovenstaand, de interactie was leuk gedaan, alles goed verzorgt

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? event op locatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? centraler in het land
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? weet ik zo niet

Hi Eline, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk dat jeeerste WeShareTalent deelname een succes was. We zien je graag nog een keer terug! Team WeShareTalent

Inspirerend

Het was een mooi en geweldig georganiseerd event! Geertje Peneder is een enthousiaste spreker met een passie voor het onderwerp Generatiemanagement. En die passie weet ze goed over te brengen op de deelnemers.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? locatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Niets aan veranderen
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Modern werkgeverschap; hoe doe je dat?

Hi Jolanda, Bedankt voor je mooie cijfer! Leuk om te horen dat het een inspirerend event vond. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Sterk evenement, goed georganiseerd!

Voldeed vrijwel geheel aan mij verwachtingen, veel inzicht gekregen en interessante gesprekken gevoerd.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? De informatievoorziening en energie
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? -

Hoi Rachel, Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn om te horen dat het aan al je verwachtingen voldeed. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Sprankelend gepresenteerd met mooie disclaimer

Verrassend leuk gepresenteerd door Geertje. Mooi hoe aan het begin de disclaimer wordt ingezet. Het laatste wat we willen is bijdragen aan de polarisatie. Maar begrip en bewustwording is essentieel in de volgordelijkheid individuele verschillen, levensfasen en dan pas generaties. Het experience center blijft een fantastische ruimte voor dit soort events. En heel mooi hoe Randstad de intro heeft verzorgd vanuit je beste zelf kunnen zijn. Ik had zelf de pauze eerder ingezet. Nu was het in verhouding zonder al te veel interactie best een lange zit om te luisteren. En na de pauze werden versneld de sheets behandeld en dat was jammer.

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Locatie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? moment van pauze
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Werk & levensfasen, Mantelzorg

heel leuk en dynamisch event, lekker vlot en niet saai

Leuk onderwerp omdat je altijd wel met meer generaties werkt en ook om meer in t hoofd van je eigen kinderen te kunnen kijken. Ook Geertjes presentatie was lekker vlot en leuk gebracht met veel kennis. Erg genoten, ook om weer oud collega's te ontmoeten.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de visuele omgeving en het tempo
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? ?
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Maar ik zie al iets in de agenda staan, das mooi!

Hi Pluim, Bedankt voor je mooie review! We zien je graag nog een keer terug bij een volgend WeShareTalent event. Team WeShareTalent

Leerzaam, interactief & heel gezellig!

Het event was ontzettend goed geregeld, overal was aan gedacht. De locatie was top en de opzet van het programma zorgde ervoor dat iedereen scherp bleef en actief deelnam.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactieve onderdelen
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? -
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Betrokkenheid stimuleren op een natuurlijke en persoonlijke manier

Hoi Mirjam, Bedankt voor je prachtige cijfer! Wat ontzettend leuk dat de eerste keer meedoen bij WeShareTalent zo'n succes was. We gaan zeker iets doen met je suggestie. Tot een volgende keer! TeamWeShareTalent

Inspirerend, energiek en informatief

Herkenbaarheid maar ook nieuwe inzichten die je in het werk met diverse collega's goed kan gebruiken c.q. inzetten. Ontzettend leuk de groep met veel veschillende generaties.

• Ik heb deelgenomen aan een: Event op locatie
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Dit generatie event
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niks
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? nvt

Hi Jolande, Wat leuk dat je afgelopen donderdag aanwezig was en wat fijn om te lezen dat je eerste keer WeShareTalent zo goed beviel. Tot de volgende keer! Team WeShareTalent

Ontzettend leuke middag

Super goed geregelde middag met een geweldige spreekster en een goede mix van luisteren, engagement en zelf spreken/sparren.

• Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? nvt
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? nvt

Hoi Senly, Bedankt voor je mooie cijfer! Goed om te horen dat je eerste keer meedoen bij WeShareTalent zo goed bevallen is. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Batuwseweg 31

3412KX Lopikerkapel