Gekregen wat is besteld, aftersales moet echt beter
Tafel en stoelen besteld (Hartman), alles OK!
Uitpakken maar, stoelen prima, tafel uitgepakt, om zelf in elkaar te zetten. Niet moeilijk zelfs voor mij als Senior niet, maar het lukte echt niet, geen schroeven bijgeleverd. Jammer zit je dus met een tafel in de huiskamer, niet te tillen. Enfin, bellen maar, erg meelevend en wij sturen de schroeven op, heeft U ze dinsdag, vrijdag gebeld. Koerier gevraagd,
Niet gekregen, spoed verzending en verrassend, zaterdag met een pakketdienst ontvangen. Fijn, dus aan de slag, oei dat lukt niet per poot 3 schroeven, echter 1 poot slechts 2 bruikbare gaten, de derde zat
nog de voor de helft uitgeboorde gat dicht.
Het enige advies, boort U het maar even uit! Wij hebben geen service monteur in Uw regio en bieden 75euro korting.
Als senior met heel veel kantoorervaring, voel je je erg in de steek gelaten! Via de buurt vereniging uiteindelijk hulp gekregen. Dus woensdag konden wij eindelijk van de set gebruik maken.
Uiteraard de helper bedankt met een klein bedrag, vergoeding uiteindelijk 85euro.
Dit verhaal wilde ik even kwijt, kwaliteitsverlies, controle is er niet meer bij inpakken en/of verzenden jammer.
De set voldoet prima, het meedenken aan oplossingen minder!