Reactie van het bedrijf
Dag Chris,
Wat jammer om te horen dat de afspraak meerdere keren verzet is. Wij doen ons best om dat te voorkomen. Dat de feestperiode in december ertussen zat, maakt dat wat lastiger. Wel is het goed om te horen hoe het gegaan is, zodat wij hier nog scherper op kunnen zitten.
Wat betreft de onderhandeling mag dat absoluut niet gebeuren, tenzij het voertuig anders is dan omschreven. In de advertentie stond dat er geen schade aan de auto is. Hierdoor ging de koper er vanuit dat dit het geval is. Gezien de hoeveelheid krassen kost het bedrijf meer dan 50 euro om alles te repareren. Om hierin te compenseren, heeft het bedrijf om 50 euro verlaging gevraagd in plaats van het bedrag dat het kost.
Een auto die niet rijdt, kan gebruikt worden voor bijvoorbeeld onderdelen. Als de deuren dan beschadigd zijn, wordt dit zonder reparatie ook een uitdaging.
Hopelijk is het zo iets duidelijker vanuit het standpunt van het bedrijf.
Met vriendelijke groet,
Team OSW