Ervaring met OSW perfect.
Met de klant Nationale Autopark iets minder, Youssri zei mij toen hun chauffeur de auto kwan halwn en nadat hij foto`s van mijn Suzuki had gemaakt, dat er aan de rechterachterzijde roest en een deukje zat, waar ik GEEN fot van had gestuurs die zij van OSW hadden gekregen.
Dit beslist NIET waar hij heeft allleen blijkbaar de ze foto en misschien alle gestuurde foto`s NIET UITVERGROOT, hij wilde dus in 1stw instantie i.p.v. € 850.- nu maar € 600.- betalen, waar ik niet mee akkoord ben gegaan.
Toen ik de foto die ik oon naar OSW had gestuurd nog een keer aan Youssri stuurde verhoogde hij zijn bedrag van 600 naar € 750,-
Hij was gewoon jeile aan het maken om er zo weinig mogelijk voor te betalen.
Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan met € 800.-.
Maar dit is natuurlijk in priciepe niet okay !
We hadden een afgemaaktwe prijs van € 850,-
Ik begrijp dat het een goede4 klant van jullie is, maar dan zijn jullie op de hoogte, dat zij dit doen/proberen.
Over OSW ben ik zer tevreden verder.