Plaatsing deur met hindernissen
Vanwege een planningsfout, werd de plaatsing van een nieuwe voordeur uitgesteld. Door een ongelukkige samenloop viel dit voor ons ook net in een voor ons vervelende periode. Daardoor voelde het voor ons extra vervelend. We kregen een boeket bloemen voor het ongemak, hetgeen attent was van Haverkamp. Maar nam niet helemaal het gevoel weg. De 2 monteurs hebben ondanks de vervelende weersomstandigheden hun werk zo goed mogelijk gedaan. Achteraf bleek er nog een tekortkoming te zijn waarvoor ze z.s.m. terug zijn gekomen. De bestelling was naar wens, Haverkamp heeft zijn best gedaan om voor ons de onvolkomenheden op te lossen. Het vervelende gevoel vanwege de verkeerde planning blijft toch hangen. Omdat het op maandag gebeurde was het bijna onmogelijk contact te krijgen, terwijl wij ook een persoonlijk lastige periode hadden. We gaan ervan uit dat het ook een leermoment is voor Haverkamp en dat er gekeken wordt hoe dit voor andere klanten te voorkomen.