Reactie van het bedrijf
Beste Jos,
Het is bijzonder spijtig dat u uw bezoek vanochtend zo heeft ervaren, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wat ons betreft is er wat miscommunicatie ontstaan, onze excuses daarvoor. Normaliter gaan wij om 09:30 uur open. U was er al wat eerder en omdat de deur al open was voor een andere klant. Uiteraard bent u van harte welkom en hebben we u alvast binnen gelaten.
Het klopt dat collega’s nog koffie aan het drinken waren, omdat de winkel eigenlijk nog gesloten was. Toen u bij binnenkomst aangaf een afspraak te hebben, is u gevraagd alvast even rond te kijken, zodat een collega snel zijn laatste slok koffie op kon drinken en u al kon helpen.
Binnen een paar minuten was deze collega klaar om u te woord te staan, maar toen was het volgens u al te laat. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Als u ervoor open staat, nodigen we u graag uit voor een nieuwe afspraak, met een bakje koffie van ons, dan starten we graag opnieuw!