Reactie van het bedrijf
Beste Marnix,
Wij hebben telefonisch contact met u proberen te zoeken om het voorval te bespreken. Helaas hebben wij hier geen reactie meer op gekregen, waardoor ik via deze weg reageer op uw review.
De situatie zoals u hem schetst is namelijk anders dan de werkelijkheid. Dit vinden wij erg vervelend.
Een collega heeft u geholpen. Hij was voor een andere klant voor u even een bestelling in het systeem aan het verwerken, zodat dit goed zou gaan. Binnen 1 minuut is hij bij u gekomen om u te helpen.
U had problemen met een GU meerpuntsluiting. Dit slot was niet van ons afkomstig en wij zijn hier ook geen dealer van. Wij hebben u naar een collega verwezen, waar u een goede prijs zou betalen voor vervanging van dit product.
Naar de cilinder hebben wij ook voor u gekeken. De vraag is überhaupt of de cilinder bij ons gekocht is. Wij hebben dit product al jaren niet meer in het assortiment. Los hiervan hebben een volledig busje slotspray gebruikt om uw cilinder te smeren. Deze was met olie en andere onjuiste onderhoudsproducten gesmeerd, welke niet voor cilinders bedoeld zijn.
Het betreft geen mankement van het product, maar een verkeerd wijze van onderhoud. U gaf aan dat wij hem alsnog moesten opsturen naar de fabrikant. Dit kunnen wij alleen doen met een aankoopbon.
De opmerking van "Lips sloten gaan sowieso niet lang" kunnen wij niet plaatsen. Elke cilinder welke verkeerd onderhouden wordt, gaat in een afzienbare tijd defect is gezegd.
Qua service doen wij werkelijk alles voor onze klanten. De geplaatste review betreurt ons hierom enorm.
Met vriendelijke groet,
Haverkamp Deventer.
Rowin Winkels