Filters

4

Schade bij buren slecht afgehandeld

Tijdens het plaatsen van de dakkapel is schade ontstaan aan de garagedeur van de buren. Kan gebeuren. Maar de afhandeling van Wiko is dermate slecht dat de buurman na maanden aan het lijntje gehouden te zijn zelf boos moest bellen met Wiko en de verzekeraar van Wiko om eea geregeld te krijgen. Erg slechte afhandeling. De relatie met de buren is bekoeld: bedankt Wilco!! Voor ons nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Pluim verdient !

Na een bezoek a/d werkplaats in Wormerveer (waar keurig netjes gewerkt werd) hadden wij er al vertrouwen in. Immers een nette werkplaats waar efficient en zorgvuldig gewerkt wordt zegt veel over een bedrijf. Dat bleek temeer toen de dakkapel geplaatst werd. In 4 uur tijd zat deze er op. Inclusief voorbereiding, afstemming en uiteindelijke plaatsing is er wat ons betreft maar één conclusie mogelijk; TOP !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top kwaliteit voor een nette prijs.

Bij ons is vandaag de dakkapel geplaatst. Wij hebben contact gehad met diverse bedrijven, maar ik raad een ieder aan om dit eveneens bij Wiko dakkapellen te doen. Verkoper Niels gaf juiste en gedetailleerde informatie en hielp ons bij de aanvraag bij de gemeente, wat hierdoor voorspoedig liep. Vervolgens hebben wij nog contact gehad met Anja van de administratie, waarbij wij netjes te woord werden gestaan en kregen regelmatig update mails. Vervolgens kwamen vandaag Jeffrey en Jos de dakkapel plaatsen, wat uiterst vakkundig ging en zij hadden een zeer professionele houding, waarbij een grapje op zijn tijd kon en nadien gaven zij nog goede tips voor de afwerking. Niet te vergeten Martijn (de kraanmachinist), Jan de werkvoorbereider en de jongens van de werkplaats. Hartstikke bedankt voor de fijne ervaring en het prima werk, we zullen hier lang plezier van hebben

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Goede prijs, en vriendelijk en vakkundig personeel. Na het plaatsen van zonnepanelen (andere installateur) rondom de dakkapel was er lekkage ontstaan. Hoewel het vrij voor de hand liggend was dat dit geen fout van Wiko was, maar de zonnepaneel installateur, heeft Wiko toch diezelfde dag nog iemand langs gestuurd om het te bekijken. Zeer goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie dakkapel, top service en goed vakwerk

Dik tevreden met de geplaatste dakkapel. Ook de collega’s die deze hebben geplaatst hebben goed en netjes werk geleverd. De collega’s zijn vriendelijk en hebben mij netjes te woord gestaan. Een grap en een op zn tijd vind ik alleen maar leuk. Bij deze alsnog mijn dank aan de collega’s die het werk hebben geleverd (Jeffrey, Jos en nog een aardige collega waarvan ik de naam niet meer weet, sorry…)

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, mooie dakkapel op onconventioneel dak

Nadat meerdere parijen onze aanvraag hadden afgewezen wegens een niet standaard dak, kregen we vanuit Wiko dakkapellen al snel een goede offerte. Alle medewerkers die bij ons thuis zijn geweest waren super vriendelijk en professioneel. De plaatsing werd nog uitgesteld wegens slecht weer, maar ook dat werd goed opegelost. De medewerkers namen mij goed mee in het proces, de voortgang en gaven nog verdere tips voor afwerking. We zijn heel blij met onze dakkapel en zou Wiko zeker aanbevelen voor een mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service voor een klein onderdeel voor kiepraam dakkapel

Bij diverse bedrijven aangeklopt voor reparatie van het kiepraam van een dakkapel. Het kiepraam kon niet meer geheel geopend worden, wat bleek te liggen aan een klein onderdeel wat afgebroken was. Wiko heeft alles uit de kast gehaald om het onderdeel te kunnen vinden en vervolgens is het kiepraam gerepareerd. Dit is volledig gratis gedaan. Wij zijn geholpen door Frank Visscher en vanaf het eerste contact is dit een man die service hoog in het vaandel heeft, maar ook een duidelijke en fijne manier van communiceren heeft. Chapeau Frank en Wiko Dakkapellen voor deze geweldige service!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

We hebben door Wiko 2 dakkapellen laten plaatsen over de volledige breedte van het huis. Helaas bij het opleveren kwam de ontdekking dat het blindpaneel niet op de plaats zit zoals die gewenst is, bij 1 van de 2 dakkapellen, om correct uit te kunnen komen met de verdere afwerking. Wiko heeft verschillende opties bekeken om het probleem op te lossen en zijn we gezamenlijk tot een uitstekend oplossing gekomen. Wiko is aan te raden wanneer u op zoekt bent naar een dakkapel en mocht er onverhoop iets mis gaan staan ze voor je klaar tot het is opgelost. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

  • Aanbevelen? Ja
9

Na wat tegenvallers een prachtig resultaat

Wij hadden een grote dakkapel met flink wat afwijkende opties besteld. In het traject zijn hier helaas wat zaken fout gegaan door de interne communicatie bij Wiko. Na toch wat frustratie heeft Wiko alle problemen keurige opgelost. De kwaliteit en afwerking van deze dakkapel zijn overduidelijk beter dan deze van de concurrenten dus wij zijn erg blij dat we voor Wiko hebben gekozen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon Top!!!

Het vervangen van 2 rolluikbanden,monteur heeft alles netjes vervangen en belde netjes voor z'n komst even dat hij onderweg was . Gewoon goede en nette service ook na 15jaar na het plaatsen van het dakkapel!!

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte service

Dakkapel is meer dan twee maanden geleden geplaatst. Raam werkt niet naar behoren. Na heel aantal keer bellen en mailen is het raam nog steeds niet gerepareerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Meer service dan ik op had durven hopen

Er zullen vast meer bedrijven zijn die goede dakkapellen maken, maar de service van Wiko maakt het verschil. De eerste afspraak voor plaatsing kon niet doorgaan (weercode rood) en Wiko heeft kosten nog moeite gespaard om binnen 3 dagen alsnog de kapel te plaatsen. Personeel meer dan vriendelijk en absoluut vakwerk in de afwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en kwaliteit

Vakkundig geplaatst en een mooi eindresultaat. Contact en service was goed en prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie dakkapel goede service

Alles is prima verlopen en de communicatie met het bedrijf is uitstekend. Ook de nazorg is goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geholpen, zeer professioneel

Wij hadden lekkage bij de dakkappel. Wiko heeft de oorzaak opgespoord en gerepareerd. Ze hebben het probleem goed uitgelegd voordat ze de reparatie uit gingen voeren. Telefoonisch zijn ze ook goed te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en gigantisch goed vakmanschap

Vanaf offerte tot plaatsing enorm goede communicatie. Vandaag door Frank Ivo en Jeroen een mooi dakkapel geplaatst en de bekleding van het huidige dakkapel vervangen zodat het een mooi geheel is! Wat een staaltje vakmanschap hebben de heren neer gezet! Toppers bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel vriendelijk netjes en vakmanschap

Wij hebben een klassieke dakkapel bij Wiko gekocht en laten plaatsen. Het was voor ons vanaf het begin tot het eind een erg prettige ervaring. Leveren kwaliteit, leven en denken met je mee. En als er iets niet goed gaat, doen ze er alles aan om het in orde te maken en dat alles voor een tevreden klant en een mooi eind product. Mensen met passie voor hun vak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Als alle bedrijven zouden presteren zoals Wiko: top!

Vanaf offertestadium tot plaatsing werd alles adequaat opgepakt, altijd goed bereikbaar, altijd reactie op mail etc. Tweemaal inmeten en offerte meermalen aangepast i.v.m. juiste positionering blind tussenpaneel voor bestaand tussenwandje: geen probleem. Verplaatsing eerste plaatsingsdatum naar nieuwe afspraak werd tijdig aangekondigd. Plaatsing dakkapel was in iets meer dan een halve dag geregeld. En de nalevering van de juiste horren was snel geregeld. Goed product voor een redelijke prijs. Kortom: vakwerk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede dakkapel met goede service

Fijn contact, zorgvuldig in de communicatie, goede kwaliteit voor een dergelijke prijs. Plaatsen was in minder dan een dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

1 woord: Top!

Van offertestadium tot aankoop, inmeten en plaatsen vakkundig en professioneel geholpen. Dit was een top ervaring. Ook tegenvallers snel en adequaat opgelost. Nalevering van ontbrekende horren en schakelaars voor de rolluiken goed geregeld. Komen afspraken na. Dit is hoe je je bedrijf op de kaart zet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

We hebben een dakkapel laten plaatsen.Het contact met Wiko verloopt goed.Ze denken goed mee met de klant.De prijs was ook perfect.We zijn zeer tevreden met ons dakkapel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer servicegericht!

In 2016 is bij ons een mooi groot dakkapel geplaatst. Dit jaar ging ineens het rolluik kapot. Er bleek een onderdeel nodig. Wiko gaf aan zo snel mogelijk een monteur te sturen met het juiste onderdeel. Deze stond een paar dagen later aan de deur. Men besloot het onderdeel als verlengde garantie (ondanks dat het rolluik al een tijdje uit de garantie was) te leveren. Al met al zeer positief! Service/klantgericht en snel handelen. Van ons een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer servicegericht!

In 2016 is bij ons een mooi groot dakkapel geplaatst. Dit jaar ging ineens het rolluik kapot. Er bleek een onderdeel nodig. Wiko gaf aan zo snel mogelijk een monteur te sturen met het juiste onderdeel. Deze stond een paar dagen later aan de deur. Men besloot het onderdeel als verlengde garantie (ondanks dat het rolluik al een tijdje uit de garantie was) te leveren. Al met al zeer positief! Service/klantgericht en snel handelen. Van ons een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer servicegericht!

In 2016 is bij ons een mooi groot dakkapel geplaatst. Dit jaar ging ineens het rolluik kapot. Er bleek een onderdeel nodig. Wiko gaf aan zo snel mogelijk een monteur te sturen met het juiste onderdeel. Deze stond een paar dagen later aan de deur. Men besloot het onderdeel als verlengde garantie (ondanks dat het rolluik al een tijdje uit de garantie was) te leveren. Al met al zeer positief! Service/klantgericht en snel handelen. Van ons een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer servicegericht!

In 2016 is bij ons een mooi groot dakkapel geplaatst. Dit jaar ging ineens het rolluik kapot. Er bleek een onderdeel nodig. Wiko gaf aan zo snel mogelijk een monteur te sturen met het juiste onderdeel. Deze stond een paar dagen later aan de deur. Men besloot het onderdeel als verlengde garantie (ondanks dat het rolluik al een tijdje uit de garantie was) te leveren. Al met al zeer positief! Service/klantgericht en snel handelen. Van ons een dikke 10!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Josing Esweg 58

7545 PN Enschede

053-4280012

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.