Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bekwame,Attente en hulpvaardige adviseur Martijn Boom

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geen negatieve ervaring gehad dus alles positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
5

2 sterren: slechter dan verwacht

goed advies in de winkel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Helaas komen ze afspraken niet echt goed na. We moesten via ons project bij lingen onze badkamer tegels etc uitzoeken. Helaas waren zij volstrekt niet transparant in de prijs en was de goedkoopste optie genoemd opeens even duur als de duurste optie toen wij de goedkopere namen. Er wordt ontzettend gegoocheld met de prijzen. redenen: Ja een andere medewerker zat eerst op onze casus etc etc. uiteindelijk gelukkig wel netjes opgelost. Wij hadden tevens de woonkamer vloer besteld bij Lingen. Hier gebeurde hetzelfde met de prijs. de vloer was opeens 1000 euro duurder. Na een hoop gezeur uiteindelijk tot overeenstemming gekomen. Daarna bleek dat de vloer niet in wildverband gelegd kon worden, terwijl dit expliciet was besproken in de showroom en bij aankoop van de vloer. Uiteindelijk 550 euro meer moeten betalen voor een speciaal systeem waardoor het wel kon. Op de dag dat de vloer gelegd zou worden bleek dat 1 pak gebroken was geleverd. Dit viel volgens Lingen onder snijverlies. NEE dit is geen snijverlies, dit is het niet leveren conform afspraak. Wij hebben dit gebroken na veel gezeur uiteindelijk ook niet hoeven te betalen. Tevens was er een voorstrijkmiddel gerekend dat niet was geleverd. Ik had daar meteen voor gebeld en het zou van de factuur af worden gehaald. dit is niet gebeurd, en pas na het doorgeven van deze fout werd deze gelukkig wel hersteld. De vloer bleek helemaal niet met het aangesmeerde dure systeem gelegd te moeten worden. de vloer is na alle tevredenheid gelegd zonder systeem, ook al was dit systeem wel aanwezig, en wij hebben dit dan ook niet betaald. Al met al een hele slechte voorlichting en klantvriendelijkheid. Ik zou dit bedrijf niet aanraden ook al hebben ze een mooie collectie. Verder uiteindelijk gelukkig wel tevreden met hoe het eruit ziet.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed adviesgesprek en ruim assortiment. De externe partijen met wie Lingen samenwerkt (kitter, vloerenlegger) zijn zeer professioneel en leveren mooi werk af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Ontzettend slechte coördinatie - de tegels zijn zonder overleg voor mijn deur geleverd en stonden buiten, midden op een bouwterrein, zonder dat ik hierover was ingelicht, ook zitten er productiefouten op een aantal van de gelegde tegels. Mijn contactpersoon was slecht bereikbaar en er is veel onduidelijk over wie bepaalde werkzaamheden (en wanneer) kan/gaat uitvoeren.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed te spreken over het deskundig advies van Van Lingen. Op basis van keukendeurtje en kleurstaal van keukenblad, direct de juiste tegelkeuze geadviseerd. 1e tegel die we zagen, is het ook geworden. Goede en nette / correcte afhandeling van de order en uitvoering van het leggen van de tegels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na goed advies de juiste keus kunnen maken,leggen vloer is prima gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Door Mevrouw Daalwijk prima geadviseerd. Geleverde tegels waren ook conform afspraak. Geweldige badkamer en toilet geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een hele mooie tegelvloer, zeer deskundig gelegd, met mooi afgewerkte plinten. Alles keurig op tijd en volgens afspraak. Warm aanbevolen. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Toen we voor het eerst kwamen kijken bij Lingen Keramiek wisten we niet goed wat we wilden. Mede door het uitgebreide assortiment en de uitgebreide aandacht konden wij een goede keuze maken. Het eindresultaat is schitterend geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: -
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goede advisering. Gehele levering zonder problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi produkt

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Duur Arbeidskosten onredelijk Zeurende tegellegger, snel problemen bij de klant leggen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lingen Keramiek was gecontracteerd door de projectontwikkelaar van onze nieuwbouwwoning. Zo brachten wij ons eerste bezoek aan de showroom. Prettige adviseur (Martijn) die alle tijd voor ons nam en goede adviezen gaf. Toen ons huis opgeleverd was, zagen we een prachtig toilet en een prachtige badkamer. Daarna zijn we gaan oriënteren voor onze huiskamer. We hebben bij diverse vloerencentra gekeken en advies ingewonnen. We hadden nog steeds het prettigste gevoel bij Lingen / Martijn. Vervolgens hebben we een afspraak in Leiden gemaakt voor onze vloer. Na anderhalf uur hadden we een getekende offerte. Vervolgens kwam enkele weken later tegelzetter Rob, ingehuurd door Lingen op ons pad. Hij heeft een prachtige vloer gelegd. Hierbij werd actief meegedacht over legrichting, grootte deurmat en andere details om een zo mooi mogelijke vloer te krijgen. Het hele proces + de individuele medewerkers waar we zaken mee hebben gedaan krijgen van ons een dikke 9.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Leiden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Van begin tot het einde gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Leiden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie boven. afspraken zijn nagekomen van a tot z. heel normaal, maar tegelijkertijd bijzonder tegenwoordig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: leggers kwaliteit heel goed, maat belde heel vaak voor dit en dit en dit en dat ..etc. tegelijkertijd zand erover; eindresultaat is prachtige vloer die ze heel mooi hebben gelegd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via project sanitair uitgevoerd door Lingen en daarna ook de woonkamervloer laten leggen door Lingen. Beiden netjes uitgevoerd en we zijn er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Via project leek het er wel echt op dat er flink op meerwerk gerekend werd voor sanitair mogelijkheden. Meerprijs voor iets donkere voeg, tegels horizontaal in plaats van verticaal kost (relatief veel) extra (en waarvoor?), extra kosten voor "speciale lijm" voor vloertegels als deze achter de wc op de achterwand moest worden aangebracht. Daar hou ik zelf niet zo van dat dit zo doorberekend word.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede uit leg gehad in de showroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering N.v.t.
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: er wordt gezegd dat er een afspraak gemaakt wordt door de tegelzetter, helaas moest ik steeds overal achter aan bellen. Dit geldt ook voor de plinten en het af kitten.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich niets mis mee, maar lees negatief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: We waren verplicht met hun te werken vanwege nieuwbouwproject. Als je er vanaf zag kreeg je geen drol terug. Maar als je grijze ipv witte voegen wilt kost dat 100 euro extra.. Witte en grijs kost hetzelfde, maar omdat je afziet van standaard betaald je dan 100 (100!!!) euro extra. Be-lach-e-lijk veel geld. Dit gold tevens voor tegels horizontaal laten plaatsen VS verticaal. Dit zou juist MINDER voor ze kosten omdat er veel minder snijverlies zou zijn. Gevolg: 600 euro EXTRA. Ja, dit was onze keuze, maar bij nieuwbouw kan je niet alles hebben. Wij hebben beperkt keuzes gemaakt en gaan nu bij een badkamerspeciaalzaak de boel verder invullen. Als ze normale prijzen hadden berekend hadden we wel naar hun toe gegaan.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In de winkel werden we geholpen door Dhr. Dalm. Nam de tijd voor ons en voorzag ons van diverse tips en dacht mee met onze wensen.... Kortom geweldig. De vloer is bij ons gelegd door "jullie" op 1 februari. De tegellegger was een vakman...nam de tijd...wilde een perfect product af leveren...dat is hem gelukt !!! Hij is een "pietje precies"" met andere woorden hij levert perfect werk. Kortom een man om trots op te zijn voor uw bedrijf. Zijn naam is mij helaas ontschoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Gelukkig kan ik hier niets melden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat positief is, dat Lingen uitgebreid de tijd voor je neemt, en probeert tot een zo goed mogelijk en persoonlijk advies te komen. Ook helpen ze mee met meedenken wat soms ook prettig is. De planning is ook heel goed verlopen, op het moment dat de opleverdatum bekend was kon meteen de tegellegger, laminaat leggers en plintenleggers worden ingepland. De planner was goed te bereiken en duidelijk in communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: We vonden uiteindelijk de totaal prijs redelijk hoog. We hebben geprobeerd deze wat naar beneden te krijgen maar dit naar beneden krijgen lukte alleen als je bepaalde activiteiten zelf moest gaan uitvoeren (zoals het tillen van de tegels naar de verdiepingen en het niet laten kitten van de plinten)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Leiden
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij zijn in de showroom zeer prettig geholpen door Arjan, daar is niets over te zeggen. Wij zijn afgeweken van het standaard pakket wat bij onze nieuwbouw woning zat en hadden gekozen voor flink duurdere tegels. Na het zien van de offerte waar voor ons gevoel elke vorm van afwijking tov het standaard pakket dubbel/extra in rekening werd gebracht hebben we nog getwijfeld. Maar er werd ons door Arjan ook perfectie beloofd en we zouden superstrak tegelwerk krijgen wat door een echte vakman gelegd zou worden. Dus uiteindelijk akkoord gegaan. Bij de oplevering van de woning liet dit superstrakke tegelwerk zwaar te wensen over! Wij hebben c.a. 1500 euro betaald voor alleen het leggen en verwerken van deze tegels! Afwerkstrips zaten scheef (aan de ene kant 1 cm onder de tegel en aan de andere kant 1 cm boven de tegel) kruispunten waren scheef, c.a. 3 mm verschil in voegen, scheef geslepen tegels rond het kozijn, wij hebben tegels met een patroon en er zijn 2 precies dezelfde naast elkaar geplaatst en ga zo maar door.. niet wat je verwacht van perfectie in onze ogen. Nadat dit was aangekaart bij de oplevering hebben ze het e.e.a. gerepareerd.. o.a. een afwerkstrip die scheef zat was recht gezet.. alleen hadden ze hierbij per ongeluk glanzende tegels teruggeplaatst ipv matte tegels... en waren er enkele tegels beschadigd (schilfers bij de rand eraf) ook bleek het e.e.a. niet gemaakt te kunnen worden en dit is nu maar opgelost met bvb een extra kitrand..bij de vloer zijn een aantal kruisingen opnieuw gelegd met als gevolg dat we nu weer met kleurverschil in de voegen zit.. We hopen maar dat dit nog recht trekt. Al met al hebben wij hartstikke spijt dat wij akkoord zijn gegaan.. wat er in de showroom wordt beloofd laat bij de afwerking zeer te wensen over. Hadden we dit geweten waren we nooit akkoord gegaan en hadden we het ergens anders laten doen..

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel

Bedrijfsgegevens

Rivium Westlaan 22

2909LD Capelle aan den ijssel

010-2021515

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.