Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Gesprek in de showroom voelde goed en vertrouwd

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Via een nieuwbouw project bij Lingen Keramiek terecht gekomen. Zij hebben standaard tegels met de bouw afgesproken en daarnaast kon je zelf andere tegels kiezen als je de standaard tegels niet wilt. Hier betaalde je een flink bedrag voor. De wc en badkamer worden tijdens de bouw getegeld, zodat ze bij de oplevering gereed zijn. Op een paar vlekken na (wat wij gaan proberen weg te halen met cementsluier) is dit allemaal prima gedaan. Echter open wij de kamer kast en daar staat nog 3,5 doos aan vloertegels en 2,5 doos aan muurtegels. Deze mochten wij houden gezien deze over zijn van onze badkamer. Hier kan een wc / kleine badkamer nog van getegeld worden. Contact opgenomen met Lingen Keramiek waarbij ik te horen kreeg dat het via de bouw is gegaan en zij de tegels niet terugnemen, ondanks de dozen gesloten zijn. Aangegeven dat dit naast de bouw is geregeld, gezien wij aan hun extra hebben voor andere tegels. Hier gaven zij als antwoord op dat zij geen magazijn hebben en daardoor tegels niet terugnemen. Hierbij gaf ik aan dat ik op deze manier ook winst kan maken, door meer tegel hoeveelheden te rekenen en ze niet terug te nemen. Mevrouw gaf aan dat ze aan een bepaald percentage vastzitten voor de berekening. Aangegeven dat dit percentage flink afwijkt van de realitieit gezien er een extra wc meegedaan kan worden. Mevrouw verbrak hierna de verbinding gezien zij niets voor ons kan betekenen. Zelf bij een gamma kan je dichte dozen terugbrengen en bij een zogenaamd hoog aangeschreven tegelwinkel niet. Dit bewijst maar weer de klantvriendelijkheid Wij raden u aan om niet via Lingenkeramiek uw tegels aan te kopen, gezien de service vooraf perfect is maar zodra het geleverd is etc. kan je niet meer op de perfecte service rekenen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe is alles gegaan zoals afgesproken. Keurig op tijd en in overleg als dat noodzakelijk was. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen, want de vloer is net opgeleverd. W.b. prijs-kwaliteitsverhouding kan ik ook nog niets zeggen op dit moment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De begeleiding in de verkoop was uitstekend. We zijn goed geholpen en er is de tijd genomen door de verkoopmedewerker. Tijdens het zoeken naar de geschikte badkamer tegels zijn we goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: In de levering van de materialen mistte een klein hoekje van een afwerkstrip. Daar hebben we wel even (1,5 week) op moeten wachten. Overigens was de nazorg uitstekend en is vanuit de verkoper er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk geregeld te krijgen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via kennissen hadden wij dit adres doorgekregen.We werden keurig ontvangen en na een keus gemaakt te hebben werd er een mooie 3D tekening gemaakt van onze badkamer.Tijdens het gesprek werden er goede advizen gegeven.Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de geleverde tegels en met onze badkamer!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een schitterende vloer met mooie voegen, waar tot nu toe niet veel op aan te merken is. Dit wordt echter een beetje te niet gedaan door de badkamer en WC tegels die gezet zijn nadat de vloer er al in lag. De witte tegels aan de wanden zijn als laatste wit ingewassen, waardoor een deel van de bruine vloervoegen ook wit zijn geworden Vooral in de hoeken Dit is jammer, maar heb nog niet geprobeerd het er af te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Volgens mij hadden eerst badkamer en WC getegeld moeten worden en daarna de vloer.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en adequaat advies. De mooiste tegels hebben ze in voorraad. Leggen van de vloer zeer goed en conform planning. Ik kan Lingen zeer aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De ontvangst in de showroom was vriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Nadat ik opdracht had gegeven om een nalevering te doen van ons glasmozaiek is er een discussie ontstaan over tintverschillen tussen de 1e en 2e levering waarbij Lingen Keramiek/ directeur Hans de Jong de tegelzetter/ aannemer de fout in de schoenen schoof. Let wel ik had de verkoopadviseur nog bij ons thuis laten komen om te laten beoordelen in bijzijn van de aannemer of het wel verstandig was om te gaan tegelen vanwege het kleurverschil. Advies verkoopadviseur: na het tegelen/voegen zou er geen kleurverschil optreden. De tegelzetter had al zijn twijfels en heeft helaas het gelijk aan zijn zijde gekregen. Het zag er niet uit. Ik heb vervolgens contact gezocht met de directeur van Lingen Keramiek Hans de Jong waar ik na een mailwisseling het volgende antwoord kreeg: Citaat directeur Hans de Jong: "Wij hebben alles in het werk gesteld om de problemen op te lossen. Jammer genoeg heeft dat niet geleid tot een voor u bevredigend resultaat. De tegelzetter ziet een oplossing middels de levering van 2 nieuwe dozen mozaïek. Om onze goede wil te tonen zullen wij deze gratis leveren. Hier staat tegenover dat de 2de nalevering betaald moet worden, aangezien voor ons duidelijk is dat deze dezelfde tint heeft als de eerste nalevering. Om vergissingen te voorkomen: wij doen dit niet omdat wij vinden dat we iets fout hebben gedaan, maar vanwege ons streven naar maximale klanttevredenheid. Na uw akkoord op het bovenstaande zullen wij de 2 dozen mozaïek z.s.m. leveren." Einde citaat. Ik heb de directeur Hans de Jong nog bij ons uitgenodigd om zelf de kleurverschillen te beoordelen om zo invulling te geven aan de maximale klanttevredenheid. Op deze uitnodiging is GEEN gehoor geven. Kortom nadat ik de 2e levering onder protest heb betaald, is de 3e levering geleverd. De tegelzetter is aan de slag gegaan. Het resultaat is perfect. Geen kleurverschillen! Deze hele kwestie heeft 3 maanden geduurd !! waardoor ons toilet op de b.g. niet gebruikt kon worden/ we continue in een verbouwing zaten... Ik had in een email aangekondigd dat ik mijn klantervaringen zou delen op internet. Directeur Hans de Jong reageerde hier als volgt op: "Hoe dan ook: ook al zouden wij een compleet nieuwe partij aan u leveren, dan zouden zich weer dezelfde problemen voordoen. Het inschakelen van uw rechtsbijstandsverzekering en HIBIN-Borg veranderd daar niets aan en zien wij derhalve met vertrouwen tegemoet. Beide zullen een onafhankelijke deskundige inschakelen. Een melding op de sociale media zal door ons op juistheid getoetst worden en waar nodig ondernemen wij actie. Uit de toon van uw correspondentie blijkt dat u met ons een strijd wilt aangaan, in plaats van het gezamenlijk zoeken naar een oplossing." Einde citaat De toonzetting is mi er niet op gericht om invulling te geven aan maximale klanttevredenheid. De kennis/vakmanschap/ nazorg/garantie is bedroevend. De opmerking van directeur Hans de Jong dat weer dezelfde problemen zich voor zouden doen is een gotpse.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Lingekeramiek vloer laten adviseren in Capelle , goed advies en de houtlooktegel aankoop gedaan.. 2 goed op elkaar ingespeelde tegelleggers hebben het keurig gelegd en we zijn er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed advies, ruime keuze, goede communicatie, duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Zwevende dekvloer (anhydriet ipv zand cement) was niet bekend binnen project bij Lingen Keramiek?? extra kosten achteraf (€500,-) meerwerk. Stond wel in de voorwaarden, maar heb als negatief ervaren dat de tegelzetter zijn rommel niet afvoert. Overal lagen kartonnen dozen, tegelresten e.d.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs is onze nieuwe vloer door Lingen Keramiek opgeleverd. Een schitterend eindresultaat. Goede kennis van zaken. Netjes te woord gestaan in de showroom, fijn gesprek gehad met Arjan Dalm. Erg prettig is dat je zelf niets hoef te doen en te regelen. Wij hebben voor een hout imitatie gekozen met stoere robuuste hoge plint. Resultaat boven verwachting. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende service ervaren, direct kundige medewerkers gesproken die direct aangeven dat ze op zoek gaan naar een oplossing waar wij als klant tevreden meet kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

ik werd netjes geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering N.v.t.
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: veelste duur
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

erg fijn bedrijf, waarmee goede zaken gedaan voor nette prijs. erg klantgericht. fijne mensen waarmee goede afspraken te maken zijn en verstand van t vak hebben en probleemoplossend gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: mijn erg kritische oog zien kleine mankementje(s) aan de vloer. welke netjes zonder problemen worden opgelost.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering N.v.t.
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service en behandeling, ook nazorg was goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: -
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alle medewerkers waarmee ik gesproken had waren sympathiek en correct. De gemaakte afspraken waren alle nagekomen en ook de nazorg is prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Totaal geen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De verkoper, Arjan Dalm, heeft mij echt super geholpen. Dacht echt mee, ook financieel, en gaf zeer goed advies. Daarnaast, er waren problemen met de vochtigheid van de ondervloer. De vloerleggers kwamen meerdere malen terug om de vochtigheid te meten, en hebben zich zeer flexibel opgesteld!! Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen negatieve ervaring eigenlijk
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede begeleiding geduldig en ook nog nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Via project
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed advies gehad, wij hebben nu een mooie vloer liggen in een patroon wat we zelf niet bedacht hadden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst showroom
  • Adviesgesprek
  • Kennis en vakmanschap
  • Assortiment
  • Levering
  • Kwaliteit uitvoering
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Aankoop: Woonkamervloer
  • Showroom: Capellle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De tegelzetter was niet bepaald vrolijk, maar hij heeft wel goed werk geleverd.

Bedrijfsgegevens

Rivium Westlaan 22

2909LD Capelle aan den ijssel

010-2021515

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.