er is totaal geen persoonlijk contact geweest of een en ander naar tevredenheid geleverd was, alleen dit vragenlijstje! de monteurs waren weliswaar zeer vriendelijk, maar fatsoenlijke uitleg heb ik niet gehad. ik kreeg alleen een map in mijn hand gedrukt. toen ik vroeg of ik ook kon inzoemen, bleek dit niet mogelijk, terwijl de jongens van de bewaking van ons winkelcentrum lieten zien dat dit wel mogelijk is. van hun heb ik alle uitleg moeten krijgen hoe een en ander werkt, terwijl ik voor die 3000 euro toch iets meer service en uitleg van jullie kant had verwacht! daarbij werd een van de camera's op een plek geplaatst waar geen goed beeld verkregen kon worden ( net boven een stelling, volgens mij omdat dat daar nét iets makkelijker te monteren was ). mede hierdoor zit ik nu met een beschadigd plafond. graag zou ik U willen verzoeken dat dit alsnog netjes wordt gerepareerd. al met al scoort Hofland dus een onvoldoende helaas.
Naar aanleiding van deze beoordeling is contact opgenomen met de klant en zijn de klachten naar tevredenheid uitgesproken. De beschadigde plafondplaat wordt gratis gerepareerd.
Prettig en deskundig advies.
MME is zeer tevreden over Hofland en zijn medewerkers. Er wordt vaak meegedacht om tot een juiste oplossing te komen. Ook de monteurs op locatie hebben een goede kennis en denken vaak mee met de klant.
Hebben twee weken moeten wachten op nieuwe installatie. Niet echt acceptabel om twee weken zonder alarm te zitten
De gangbare levertijd is 2 tot 4 weken. Onze projectbeheerder is u ter wille geweest om de bestaande planning aan te passen. Het vervangen van de installatie is uiteindelijk op de 7e werkdag na opdracht uitgevoerd, eerder was echt niet mogelijk.
Prettig, zeer oplossingsgericht en klantvriendelijk bedrijf. Aangename 24 uurs alarmcentrale die meedenken.
Service abonnement is in verhouding aan de prijs.
Het service-abonnement omvat niet alleen 1 preventieve onderhoudsinspectie per jaar, maar ook service-ondersteuning en opname in onze servicedienst op basis van 24/7. Geen voice response, maar altijd persoonlijk contact.
Helaas kreeg ik de rekening als "spam"". Maar keurig gewerkt door de monteurs.
Bedankt voor de positieve beoordeling. Bij emailadressen van gmail of hotmail, kan het helaas voorkomen dat een email in de spam terecht komt. Indien u onze email verplaatst van de span naar postvak IN, dan zal een volgende email niet meer als spam worden beoordeeld.
Het zou fijn zijn dat er meer mondelinge uitleg wordt gegeven. Niet dat de klant alleen via een handleiding het mag uitzoeken. In mijn geval zou het prettig zijn een mondelinge uitleg te krijgen hoe men beelden op een usb stick kan veilig stellen.
Het terugkoppelen van uw ervaring is belangrijk als punt van aandacht voor onze dienstverlening. Inmiddels heeft onze service-afdeling een extra mondelinge uitleg verzorgd, met name over het veilig stellen van beelden op een USB-stick.
Er wordt goed meegedacht op zoek naar oplossigne op de langre termijn. Advise wordt zeer op prijs gesteld.
Goed bedrijf,goede service. eenmalig jaarlijks onderhoud waarbij een contract is afgesloten is vrij prijzig.
Keurige monteurs en keurig gewerkt
Heb niets met stortingen gedaan, alleen wat uitvoerende werkzaamheden
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.