Winkelen was een plezier en je wordt prettig te woord gestaan, maar dat is altijd zo als je iets besluit te kopen. De levering werd ineens , na de koop, met 4 weken vertraagd, toch jammer. De meubels werden keurig afgeleverd en de uitschuifbare pavalon tafel werd in elkaar gezet. Leek allemaal prima, totdat een 2 weken later er 2 schroeven uitvielen. Erg vervelend en hopen dat het hierbij blijft...
Beste Jan, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Goed om te lezen dat het winkelen een plezier was en u goed te woord werd gestaan. Als u regelmatig bij TMC komt, weet u dat dit niet alleen is wanneer u besluit wat te kopen :) Ik heb nog even in de order gekeken, maar zie geen servicemelding over de schroeven. Heeft u dit wel gemeld bij ons? Nogmaals veel plezier van de eetkamerbank en tafel. Mochten er problemen zijn, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen
Al langere tijd was ik op zoek naar een dekbedovertrek, maar dat was nog niet zo makkelijk. Bij TMC enorm goed geholpen. Voordat ik de knoop doorhakte, mocht ik een grote sprei (zelfde kleur als dekbedovertrek) mee naar huis nemen om te kijken of de kleur echt mooi stond. Geweldig!
Vriendelijke en kundige medewerkers, en top kwaliteit van materialen en uitvoering. Ik ben zeer tevreden met onze gordijnen.
ik heb een banken gekocht in okt en ze zouden er in dec zijn maar nee hoor alles op de fabriek niet zelf de verantwoording nemen ik koop niet bij de fabriek maar tmcwonen en nu de discussie over thuis brengen 28 feb bij tmcwonen kun je gelijk brengen nee hoor want dit leenbankje kun je bijna niet lekker op zitten zo klein om met ze twee op te zitten ik vraag zo afgesproken 2 leenbanken maar weten ze niet meer maar ze komen pas 3 maart brengen ik heb alles per mail voorgelegd maar nee hoor blijven erbij nou dat is nog service maar dan moet ik liegen ik zou zo niet met een klant om gaan maar dit is voor de eerste keer dat ik daar koop en het is ook gelijk de laagste keer nou kijken of de banken goed zijn zonder iets er aan is anders moet ik daar nog eens contact met ze aan gaan nou met deze service
Beste Andre, Ik begrijp niet heel veel van bovenstaande verhaal helaas. Maar ik heb de order wel gevonden en ga navragen bij de verkoper wat hier aan de hand is. Excuus voor de vertraging en ik ga er achteraan. Met vriendelijke groet, Jewannes Witte TMC Wonen
Zowel v.w.b. de pvc vloer als meubilair zijn we dik tevreden met alles: duidelijke afspraken met vriendelijke, klantgerichte, goed meedenkende medewerkers; correcte levering en plaatsing van kwalitatief goede producten tegen een niet exorbitante prijs.
Het verkoop gesprek was goed. De levertijd zou 16 weken zijn het werden er 23. Ik moest hier zelf voor bellen. Toen de bank eindelijk binnen was moest ik weer zelf bellen om te vragen wanneer ze zouden bezorgen. Dit ging uiteindelijk via de mail. Een mail waar mijn mening over de bezorg datum werd gevraagd. Fijn. Dag later een mail dat het een dag verzet was zonder de optie om het hier niet mee eens te zijn. Ik zou twee werkdagen voor bezorging een mail krijgen om de tijd van levering te horen. Heb die dag om 16:30 gebeld omdat ik geen mail had gekregen, telefoon gaf toe dat dat vergeten was. Ze zouden tussen 9:00 11:00 komen op mijn verzoek zouden ze een half uur voor tijd bellen. Om 8:15 stond de man van de verhuislift voor mijn duur die wist niets van de afgesproken tijd en het telefoontje voor af. Gelukkig een gezellige man die tot 10:00 bij mij binnen koffie heeft zitten drinken. De bezorgers waren vakkundig en snel. Dus ja niet echt tevreden als ik eerlijk ben.
Beste Marly, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Ik heb het een en ander nagevraagd bij de verkoop en de planning. Het is inderdaad vreemd dat je zelf moest bellen voor wanneer het bezorgd zou worden. Normaal gesproken wordt op de dag van binnenkomst of de dag erna een uitnodiging per mail verzonden om een voorkeursdatum in te plannen. En inderdaad wordt er dan automatisch 2 dagen van tevoren een tijdvak van levering per mail verstuurd. Heel vervelend dat dit niet gebeurd is, excuus! Wat betreft de vertraagde levering: in de order zag ik wel dat er in december contact is geweest, maar is dat het moment geweest dat u zelf gebeld had? Wat betreft de externe partij van de verhuislift: we hadden de gewijzigde levertijd gecommuniceerd, maar helaas is dat bij hun niet verwerkt en stond de man te vroeg op de stoep. Al met al verdient dit ordertraject geen schoonheidsprijs. Wel hoop ik, nu de bank eindelijk staat, dat deze goed zit en naar tevredenheid is? Met vriendelijke groet, Jewannes Witte
Op zaterdag middag hebben mijn man en ik terwijl het best druk was in de zaak in alle rust advies gekregen tijdens het uitzoeken en bestellen van nieuwe meubelen.
We werden vriendelijk geholpen en verwent met koffie met wat lekkers.
Peter is een topverkoper. Hij haalt alles uit de kast om met jou als klant mee te denken en te adviseren. Hij doet zijn werk grondig, vakkundig en met humor en is een fijn en open mens. Verkoper van het jaar!
Wij kochten een nieuw sprei en zijn daarin heel goed geslaagd. Wij werden uitstekend geholpen door een aardige heer.
Positieve ervaring, goed geholpen
We werden keurig geholpen en geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe vloer en gordijnen. Er werd ruim de tijd genomen om verschillende vloeren te laten zien en bijpassende gordijnen te zoeken. Prima service. Vloer werd netjes thuis bezorgd. Gordijnen zijn nog in de maak. Beveel TMC zeker aan.
Goed advies gekregen en fijne service
erg vriendelijk en je kan rustig rondkijken en advies vragen
X
wij zijn heel tevreden , het voortraject -de plaatsing , prima personeel
Artikel gevonden naar eerdere aankoop.
Vorige week nieuwe rolluiken geplaatst op een snelle en vakkundige manier .
fijn geholpen in de winkel en alles volgens afspraak, op tijd, geleverd!
-
Voor de aankoop van rolgordijnen zijn we 3 keer terug geweest omdat er elke keer iets was. Ook kreeg je elke keer een andere verkoper en kon je het verhaal weer opnieuw gaan vertellen, cijfer 4. Nu ze hangen zijn we tevreden, cijfer 7.
Beste Frans, Bedankt voor je reactie en review op Klantenvertellen. Allereerst goed om te horen dat u wel tevreden bent nu ze hangen. Maar vervelend dat u daarvoor zo vaak langs moet komen. Zou u kunnen aangeven wat het probleem iedere keer was? Want ik zou dat uiteraard graag een volgende keer voorkomen! Alvast bedankt! Jewannes Witte TMC Wonen
afspraken nagekomen
Zie boven
Vriendelijk personeel, helpen je graag en goed. De winkel heeft meerdere afdelingen dus je kunt alles goed bij elkaar zoeken . Kleine tip misschien . Zorg dat alles op 1 orderbonnen komt zodat je niet hoeft te zoeken naar orderbonnen in de pc .
Personeel is zeer kundig! Ze doen wat ze beloven!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.