2x een reparatie niet in 1x goed uitgevoerd
Na de eerste reparatie van mijn Samsung S9+(scherm stuk) viel thuis spontaan het scherm uit, met het toestel terug gegaan, en uitgelegd wat er was gebeurd. De reperateur vroeg of ik het toestel niet had laten vallen, dit gaf mij de indruk dat mijn klacht niet serieus werd genomen. Uiteindelijk bleek dat de beeldscherm connector niet goed was gemonteerd.
Op dit moment lig mijn toestel bijna 2 weken bij repair it, na dat er een nieuw scherm was gemonteerd, bleek bij thuiskomst de vingerafdruk scanner niet meer actief te zijn, met het toestel terug gegaan, en na een kort onderzoek bleek er een onderdeel te zijn beschadigd tijdens het vervangen van het scherm, na een week nog niets vernomen, dit komt door de drukte van afgelopen Black Friday
Odanks deze tegenvallers, is dit wel een bedrijf met potentie, de reparaties worden met zorg uitgevoerd, en de onderdelen zijn origineel.
Daarom zie ik deze incidenten maar als domme pech, en dus toch een voldoende