Altijd vriendelijk behulpzaam , snelle afhandeling declaraties . Nooit problemen mee gehad, ondanks dat mijn hond best wel veel kosten maakt door chronische aandoening.
Beste Joke, Wat goed dat je tevreden bent met onze afhandeling en klantenservice. Dat vinden we heel fijn om te horen. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Snelle afhandeling, ik krijg zonder zeuren waarvoor ik verzekerd ben, met een specificatie. Beter kan niet!
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Dit horen we graag! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Heb binnen 10 dagen mn mail terug onvangen wat ik van Doerak terug ontvangt. Als je vragen hebt . worden ze gauw beantwoord.
Beste Jennie, Dat is fijn om te horen. Bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Na een moeilijke tijd door onderbezetting en Covid-maatregelen zijn de laatste rekeningen heel snel verwerkt.
Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Petplan Nederland Marieke
Krijg snel antwoord op alle vragen die ik had. Tevens zeer vriendelijk geholpen, Ben erg tevreden met Petplan
Ineke bedankt voor deze prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Petplan Nederland Marieke
Ik heb nu een aantal keer een factuur gedeclareerd. Een ongeluk, waar ik voor verzekerd ben, en ja ik heb de polisvoorwaarden gelezen, wordt ineens niet vergoed. Chatten lukt niet. Bellen, dan is de service toch niet zo geweldig als wordt voorgespiegeld. Uitbetalen, het is altijd druk he, de laatste keer 8 weken moeten wachten. Ook anders dan vermeld. Het is alleen altijd druk. Kan gebeuren, maar niet altijd toch. Factuur geupload, mail dat dot niet goed is. Ja was een screenshot,die er overigens hetzelfde uitzag. Per mail verstuurd, dat kan niet xo, want dan moet er service worden verleend. Behulpzaam? Op de website lijkt dat zeker. Maar niet echt.
Beste Cindy, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben het even voor je nagekeken. Je geeft aan dat kosten voor een ongeval niet vergoed zijn. Een gebitsbehandeling valt echter niet onder een ongeval en tevens niet onder het Basis Pakket. Zoals ook in de voorwaarden beschreven staat, wordt een ongeluk vergoed in geval van een verkeersongeval, een botbreuk, vergiftiging, bijtwonden en brand of overstroming. Daarnaast geef je aan dat het uitbetalen langer duurt. Het klopt inderdaad dat we een verwerkingstermijn hebben gehad van 14 werkdagen, door enorme drukte en ziekte. Inmiddels zitten wij echter weer onder de verwerkingstermijn van 5 werkdagen! Bij de laatste declaratie die je bij ons hebt ingediend ontbrak de factuur. Dit kan natuurlijk gebeuren. Inmiddels is jouw declaratie met bijbehorende factuur wel goed bij ons binnen gekomen. We zien dat deze inmiddels ook alweer is afgehandeld. We staan graag voor je klaar als we je kunnen helpen. Helaas kunnen wij geen declaratie verwerken zonder factuur. Mocht je toch nog ergens anders tegenaan lopen, dan horen we het graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Na een maand gratis dekking met een druk op de knop de verzekering uiteindelijk afgesloten. Prima service, prima voorwaarden!
Bedankt Wendy! De maand gratis is een leuk cadeau van de fokker of de dierenarts en is een mooie manier om de verzekering in te komen. Met vriendelijke groet, Petplan Nederland Marieke
Zeer fijne verzekering 2 x pech voor onze labrador Kniebanden gescheurd grote rekening word zeer snel afgehandeld Heel fijn Ook aan de telefoon word je altijd correct en vriendelijk geholpen Wij zijn zeer tevreden!!!
Beste Maria, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Vervelend natuurlijk voor jouw labrador, maar toch een geruststelling dat de verzekering dat uitkomst biedt. We staan graag voor je klaar. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
MIjn poes Shadow zouden we steraliseren ,ze heb de top,maar toen we kwamen,ze plaste veel,en was heel veel afgevallen, We werden gebeld door de dierenarts,operatie kunnen we nog niet doorlaten gaan,bang voor nierproblemen,dus moeten we een bloedtest en houden haar hier voor de urine ,lukt niet die urine,dus dr opgehaald met de afspraak dat de dierenarts een echo wilde laten maken,een afwijking nier,maar of het erg was ,kon ze pas zeggen na dr urine check weer en de echo,,gelukkig was het goed,dus mijn Shadow was daar toch,belde ons gelijk ,ze is nog nuchter,we kunnen dr gelijk steraliseren als u dat wilt,waren zo blij voor onze Shadow,maar nota was bijna 659 euro ,netjes gevraagd ,want ik heb gelijk de verzekering gebeld ,of we daar allemaal voor verzekerd waren,zeer zeker,maar wel dat het de besluit van de dierenarts zal moeten zijn,ik zal nooit me beestje zulke onderzoeken uit me zelf doen,maar kan me dat wel voorstellen,ik declareerd ,me nota,kreeg gisteren een mail,wil de mediche gegevens hebben ,dokter gebeld ,dacht sta toch op de nota,s maar nu begreep ik alle uitslagen,ja dat is een beetje raar,maar ben benieuwd wat er vergoed word,??? dus nu maar wachten hoe en wat,dit is de eerste keer dat ik een nota indiend,en hoop dat ik tevrede kan zijn,
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend voor Shadow dat ze al deze onderzoeken moest ondergaan. We hopen dat het nu beter met haar gaat en dat ze er weer helemaal bovenop komt. We zien dat je declaratie inmiddels ook is uitgekeerd. We hopen dat alles zo in orde is. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Heldere communicatie en snelle afhandeling van declaraties.
Beste Johanna, Bedankt voor je fijne beoordeling. Dat waarderen we enorm! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
De uitgekeerde bedragen , zijn schappelijk ! Maar alleen vind ik de achterstand , voordat er uitgekeerd word , erg lang ! Om die rede, geen 5 sterren gegeven . Voor de rest , zeer tevreden !
vLOTTER KAN HET NIET.
Prettige en geïnteresseerde medewerkers aan de telefoon. Relevante info
Snelle afhandeling
Beste Lydia, Bedankt voor deze beoordeling. Goed om te zien dat je tevreden bent! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Je betaalt zoveel maar je krijgt haast niks vergoed
Beste Joëlle, Bedankt voor je beoordeling, maar wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de uitkering van de vergoedingen. Als huisdierverzekering richten we ons erop om kosten te vergoeden wanneer er iets aan de hand is met het huisdier. Preventieve zorg, zoals vaccinaties, vergoeden we daarom ook niet. Wel wanneer er kosten worden gemaakt die het gevolg zijn van ziekte, een ongeluk of zelfs bij gedragsproblemen. Wil je graag precies weten wat je verzekerd kunt krijgen binnen het door jou gekozen pakket? Bekijk dan zeker eens de tabel die begint vanaf pagina 18 in dit document: https://cdn.petplan.nl/wp-content/uploads/2020/12/Petplan-Polisvoorwaarden-2021-01-12-20-NL.pdf . Mocht je nog vragen hebben over de vergoedingen, bel ons dan vooral! Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. We kijken dan graag met je mee. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Snelle en correcte afwikkeling van de declaratie. Fijn omdat het toch een zorg is die wordt weggenomen
Beste Rob, Bedankt voor je beoordeling. Deze zorg nemen we inderdaad graag van onze klanten over. Fijn dat je tevreden bent. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
AANGEGEVEN DAT IVM DE VERLATE AFSCHRIJVING NA DE AANMELDING IK HET GESTORT HEB OM HET DEZELFDE MAAND 25 STE OVER TE MAKEN ZODAT ALLES GOED VERLOOPT FINANCIEEL. PER MAIL HEEFT DE KLANTENSERVICE DIT GOED GEVONDEN EN IK KON HET GEWOON ZELF OVERMAKEN DE 25 STE ELKE MAAND. NU BLIJKT DAT IK IN DE TUSS4N TIJD TWEE AANMANINGEN KRIJG WAARDOOR ER EEN BLOKKADE OP DE VERZEKERING KOMT EN DE HOND NIET VERZEKERD IS! ONDANKS DAT IK DE 25 STE NETJES BETAAL ZOALS AFGESPROKEN! NU ZEGT DE KLANTENSERVICE/ MEDEWERKER FINANCIËLE AFDELING. DAT HET NIET NETJES IS VAN DE MEDEWERKER DIE NIET GEMELD HEEFT DAT DIT EEN GEVOLG ZOU ZIJN VOOR MIJ EN DE HOND! MAAR GEEN OPLOSSING KAN BIEDEN BEHALVE EERDER BETALEN. WAT NIET KAN EN OOK JUIST DE REDEN IS WAAROM IK IN DE EERSTE PLAATS EEN AFSPRAAK DAAROVER HEB GEMAAKT MET PETPLAN!!! ROTZAKKEN ZIJN HET.
Beste Patricia, Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de huidige gang van zaken. Het klopt inderdaad dat normaliter de dekking tijdelijk geschorst word wanneer er twee officiële herinneringen zijn geweest. Deze schorsing is dan actief tot de premie-achterstand is voldaan. In jouw geval is er telefonisch helaas een miscommunicatie ontstaan over de betalingstermijn en de daaruit voortvloeiende herinneringen. Gelukkig hebben we je hiervoor al een oplossing gemaild, waarmee het alsnog volledig in lijn staat met de eerder gemaakte afspraak. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
je hebt er geen omkijken naar, alles goed op orde
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Op dinsdag declaratie ingediend , vrijdag al bericht gehad … Top verzekering!
Fijn dat we je hebben kunnen helpen Beate. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Declaraties altijd duidelijk.
Thea, fijn dat het duidelijk is en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Petplan keert hiervoor geen vergoeding voor uit. Dus let op en vraag u dierenarts om een diarree stopper voor te schrijven die enkel op recept wordt voorgeschreven want die keert Petplan wel uit.
Beste Hans, Bedankt voor de beoordeling. Het klopt inderdaad dat medicatie niet vrij verkrijgbaar mag zijn en geregistreerd moet zijn als diergeneesmiddel (zoals ook vermeld in onze voorwaarden). Sommige middeltjes werken goed tegen diarree, maar zijn officieel bijvoorbeeld een aanvullend diervoeder. Dit staat ook op de verpakking van het middel vermeld. Zulke zaken vergoeden we helaas niet. We hopen het hiermee te hebben verduidelijkt. Als er toch nog vragen over zijn, neem gerust even contact met ons op! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Netjes en vlug afgehandeld ben tevreden
Met de huidige banksnelheid kan het iets sneller uitgekeerd worden, dat scheelt een telefoontje van de dierenarts. Voor mijn vrouw er belangrijk.
Nu ik toch kosten krijg voor mijn hond, hij wordt bijna 11 jaar ben ik heel blij dat ik deze verzekering afgesloten heb, de kosten worden zo iets dragelijker!
Al 13 jaar zit ik bij Petplan. Ik ben altijd goed geholpen, zowel telefonisch als declaraties. Echt een goede verzekering die geeft om huisdieren. Ook namens Babs. Angeline Hanssen
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.