Wees meer klantgericht. Als iets afgewezen wordt omdat het een te wazige declaratie betreft, neem dan contact op met de klant om het zsm af te handelen ipv het de klant zelf Maar te laten uitzoeken! Daarbij; als ik hierover een aantal keer bel en wat afspreek met de desbetreffende telefoniste, wordt het vervolgens door een andere collega weer afgewezen. Heel vervelend en heel moeizaam!
Beste Cathy, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze klantenservice. Telefonisch kunnen wij helaas nooit beloftes doen en garanderen dat we iets kunnen regelen. Uiteraard doen we wel ons best voor je. Het is inderdaad zo dat ingediende facturen voor ons leesbaar moeten worden ingediend. Helaas kunnen wij dit pas constateren als wij jouw declaratie afhandelen. Gelukkig zijn we momenteel hard op weg om onze achterstand op de declaraties weg te werken, zodat we hopelijk binnenkort weer sneller terug kunnen komen op een factuur die opnieuw is ingediend. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag, zodat we je kunnen helpen. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Altijd netjes op tijd uitbetaald en met eventuele vragen altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan.
Beste Cisca, Bedankt voor je sympathieke beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. We staan graag voor je klaar. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Ben inmiddels jaren verzekerd voor mijn dieren bij Petplan en we zijn altijd goed geholpen!!
Beste Grace, Wat goed om te horen en wat een mooie score. Onwijs bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
PetPlan Ga nooit met hun in zee. Hele slechte en misleidende organisatie. Tonen geen enkel medeleven in een situatie, en houden zich strikt aan hun eigen opgemaakte regels, welke heel slecht of nergens terug te vinden zijn. Zelfs de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, om de verzekering te kunnen annuleren worden niet nageleefd. Mijn advies : zoek verder en ga niet met hun in zee !!!!!
Beste, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de werkwijze die we hanteren bij Petplan. Uiteraard hanteren ook wij de 14 dagen bedenktermijn. Deze bedenktermijn komt echter te vervallen wanneer we, zoals in dit geval, al een ingestuurde declaratie hebben verwerkt op de betreffende polis. Daarnaast geef je aan dat onze polisvoorwaarden niet goed te vinden zijn. Deze kun je vinden via www.petplan.nl/polisvoorwaarden . Mochten er onduidelijkheden zijn over bepaalde artikelen kun je ons altijd een bericht sturen of (binnen openingstijden) bellen. We hopen het hiermee te hebben verduidelijkt. Indien je toch nog vragen hebt, horen we dat natuurlijk graag. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Vriendelijke communicatie waaruit liefde voor dieren spreekt. Declaratie heel snel afgehandeld. Fijne, eerlijke verzekeraar waar ik bij zal blijven zolang ik een huisdier heb!
Ron bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
In december een declaratie ingediend, hierop geen reactie op gehad, in januari nogmaals ingediend en lang moeten wachten op antwoord
Beste Ati, Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gehad op je declaratie in december. We zouden je daarom ook graag willen vragen om hierover contact met ons op te nemen, zodat we erachter kunnen komen waarom je geen reactie hebt ontvangen. We komen er dan graag op terug. Het klopt inderdaad dat we nog een langere verwerkingstijd hebben dan we zouden willen. Het goede nieuws is echter dat we hard op weg zijn om weer terug te komen op de gewenste verwerkingstijd. We hopen dat je dan weer helemaal tevreden bent. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Goede hondenverzekering waarbij gedeclareerde kosten correct en snel worden afgehandeld.
Mijn franse buldog heeft een keelontsteking met hoestklachten gehad die leek op kennelhoest, dit is geen specifieke klacht voor dit ras maar een virus waar hij antibiotica voor kreeg en waarna het na een paar dagen al beter ging maar omdat er een clausule in de verzekering zit die luchtwegklachten uitsluit krijg ik geen vergoeding Dit slaat nergens op want elke ras kan dit krijgen.. Daarnaast kreeg ik eerst bericht dat ik geen vergoeding kreeg, toen ik daarop een mail stuurde met mijn mening kreeg ik een mailtje dat ik wel een vergoeding zou krijgen, en toen ik dit mailtje beantwoorde met een bedankje voor het begrip kreeg ik vervolgens weer een mail dat zij bij hun beslissing bleven en ik geen vergoeding krijg!! Ik zit jammer genoeg tot september aan ze vast maar dan zeg ik de verzekering heel snel op. Mijn mening? ZEER SLECHTE VERZEKERING VOOR VEEL TEVEEL GELD!!
Beste Gina, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Voor de Franse Bulldog geldt een zogenaamde rasclausule, waarbij klachten en aandoeningen aan de luchtwegen worden uitgesloten van de verzekering. Dit staat ook vermeld op het polisblad die je van ons hebt ontvangen bij de aanvraag van de verzekering. Wij geven daarbij ook altijd aan om deze goed door te lezen en dat je binnen 14 dagen kosteloos kunt annuleren, als je het er niet mee eens bent. Omdat ook kennelhoest een aandoening aan de luchtwegen is, valt dit onder de betreffende clausule. Franse Bulldogs zijn hier tenslotte erg vatbaar voor. Indien je hier nog vragen over hebt kun je altijd contact met ons opnemen. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
zie boven
Scam. They reimburse NOTHING
Goed
Beste Hennie, Bedankt voor je beoordeling. Kort, maar krachtig!! We zijn er blij mee. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Had een hoge factuur gekregen na het binnen brengen van onze hond, die net een kind is voor ons, hij betekend veel voor ons, maar was wel verschieten en een groe zorg, ik had s'avonds nog de factuur doorgestuurd en kreeg s'morgens al mail met het bedrag waar we recht op hadden, dat we terugkregen en binnen de 3 dagen op de rekening, wat een service !!! Weer een zorg minder en kunnen focussen op de genezing van onze trouwe vriend !!!
Beste Katja, Wat een ontzettend mooie beoordeling zeg. En wat zijn we blij dat we deze zorg voor je hebben kunnen wegnemen, zodat je je volledig kunt richten op het herstel van jullie trouwe viervoeter. Daar doen we het voor. Bedankt voor je beoordeling en heel veel sterkte met het herstel van je hondje. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Ik erger me dood aan het beleid van Petplan. Het wordt ieder jaar duurder waarbij ook een leeftijdstoeslag wordt berekend. Mijn hond is inmiddels 11 en als ik het totaal bedrag bereken wat ik al heb overgemaakt aan petplan is dat gigantisch. Voor een paar euro stap je in en dat loopt uit op tientallen euros. In mijn geval al 50 euro pm voor een klein hondje. Daarnaarst betaal je bij de dierenarts nog steeds een groot deel zelf. En het meest storende waardoor ik hier nu mijn beoordeling plaats is wel dat ze pas na 4 weken uitkeren. Kom op zeg ik moet dus eerst de dierenarts betalen dan petplan en dan krijg ik een klein deel terug.
Beste Tom, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Het is inderdaad zo dat de leeftijd van jouw huisdier van invloed kan zijn op de premie. Net zoals bij mensen worden de ziektekosten hoger naarmate je ouder wordt. De risico's op ziektes nemen hierbij ook toe. Wel word je altijd op de hoogte gesteld van eventuele premiestijgingen. Het klopt inderdaad dat we momenteel nog te maken hebben met een achterstand op de declaratieafhandeling. We zijn echter hard op weg om deze achterstand langzaam maar zeker weg te werken. Helaas heeft dit wel tijd nodig, maar we doen ons best om snel weer op onze gebruikelijke verwerkingstermijn te komen. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. We verduidelijken het graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Vlotte en correcte afhandeling van de declaratie. Heldere nota.
Beste Eef, Bedankt voor je beoordeling en de mooie score! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Meestal vertraging met betalingen vanwege drukte helaas
Beste Cor, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Het klopt dat we nog steeds vertraging hebben in de verwerking van onze declaraties. Gelukkig is de achterstand zeer snel aan het verminderen op het moment en we verwachten binnen korte tijd weer op de normale verwerkingstermijn te zitten. Onze excuses voor het ongemak! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Sinds 2009 zijn al klant bij Petplan. Tot een aantal jaar geleden altijd tot volle tevredenheid, echter is dat de laatste jaren steeds verder achteruitgegaan. Eerst door het aanpassen van de vergoedingen vanuit de verzekeringen en vervolgens door het uitsluiten van bepaalde zorg. Tot voor jaar werden preventieve kosten voor de gezondheid van ons huisdier, gedeeltelijk vergoed vanuit de verzekering. Sinds dit jaar zijn de voorwaarden klaarblijkelijk aangepast zonder op een duidelijke wijze en in heldere taal te communiceren. Zodoende kwamen wij voor een onaangenaame verrassing te staan na het antwoord op onze declaratie. Vanwege het niet duidelijk aangegeven van de wijzigingen in de polisvoorwaarden zou ik deze aanbieder niet meer aanbevelen.
Beste Gilbert, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de wijziging in de verzekering. Dit is namelijk ten voordele van onze klanten gebeurt. Hierover geven we je graag wat uitleg. In het door jou gekozen pakket werd preventieve zorg tot €60,- per verzekeringsjaar vergoed. Op 18-10-2021 hebben we je een e-mail gestuurd waarin duidelijk uitgelegd stond dat de preventieve zorg niet meer voor vergoeding in aanmerking kwam met ingang van het nieuwe verzekeringsjaar, waarom niet en wat hier tegenover stond. We passen dit natuurlijk niet zonder compensatie aan. De verzekering is namelijk goedkoper gemaakt in jouw voordeel (een stuk meer dan de €60,- die je terug kon krijgen). Dit kun je ook terugzien in het premieverschil; de premie tot 01-11-2021 is veel duurder dan die vanaf 01-11-2021. Ook dit is zichtbaar in de e-mail van 18-10-2021. Zo is het voor de klant dus financieel een stuk voordeliger dat dit niet meer in het pakket zit, en we hopen dat je dat met deze uitleg ook begrijpt. Indien je er toch nog vragen over hebt, bel ons dan gerust zodat we het kunnen verduidelijken. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Makkelijk om via de app te declareren, snelle afhandeling, wordt goed geïnformeerd, mails met handige weetjes en tips
Beste Nicole, Bedankt voor de score ! We vinden dit hartstikke mooi om te horen! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Ruim twee weken wachten op terugbetaling van een declaratie vindt ik wel heel lang.
Beste Marja, Bedankt voor je beoordeling. We zitten inderdaad momenteel nog niet op het gewenste verwerkingstermijn. We zijn gelukkig wel goed op weg en verwachten dat het niet lang meer zal duren voor we hier weer op zitten. Voor nu willen we in ieder geval onze excuses aanbieden. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Was jaren geleden fijner toen bedrag vergoeding al bij dierenarts eraf ging. Nu is toch gauw 14 dagen verder voor vergoeding wordt terug gestorte. Verder geen klachten over Petplan. Zou het iedere dieren baasje aanbevelen
Bedankt Edor voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Ik wilde mijn verzekering verlengen, maar dat lukte niet omdat ik nooit een polis van Petplan had ontvangen en ik dus mijn klant- en/of polisnummer niet kende wat moest worden ingevuld. Ik probeerde ze te bellen, zodat ik kon verlengen, maar ook op die manier waren ze onbereikbaar. Toen hebben zij mijn polis stopgezet i.p.v. hun fout te herstellen. ZEER SLECHT!!
Beste Paul, Wat vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent over het verloop van jouw verzekering. We hebben het even voor je bekeken en zien dat er een Maand Gratis Verzekeren actief was. Deze verzekering verloopt na één maand automatisch, tenzij zelf verlengd. Omdat wij een foutief e-mailadres hebben ontvangen bij de aanvraag heb je dit bericht niet gehad helaas. De maand is daardoor zonder verlenging afgelopen. Het is jammer dat je ons niet telefonisch hebt weten te bereiken: op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Onze honden hebben beiden een verzekering. Als we naar de dierenarts gaan is de rekening makkelijk te declareren. De voorwaarden van de verzekering zijn ook duidelijk. We zijn er helemaal tevreden mee.
Ondanks hun enorme drukte, hebben zij ons op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was. Dat waardeer ik. A. A. van Dijk
Het duurde dit keer lang voordat mijn declaraties werden afgehandeld. Ik kreeg wel tussentijds een bericht dat het langer zou duren. Gezien de hoogte van het bedrag kwam de lange afhandeling erg vervelend voor mij uit.
Helaas hebben wij veel pech met de gezondheid van onze jonge hond,we zijn dan ook blij verzekerd te zijn bij petplan. Ze vergoeden keurig netjes en snel al onze ingediende rekeningen
Beste, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de verwerking van onze facturen en de vergoedingen daarvan! We hopen dat het snel beter gaat met jullie hond; veel beterschap gewenst! Bedankt voor de fijne reactie. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Ruim 10 jaar verzekerd, nooit problemen met vergoedingen.
Beste Inge, Bedankt voor je fijne beoordeling. We zijn er erg blij mee om te lezen dat je al zo lang klant bij Petplan bent en zo tevreden bent over de vergoedingen. We hopen dat dat zo lang nog blijft! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.