declaratie word altijd op tijd uitbetaald en als het door drukte wat langer duurt krijg ik bericht
Meerdere weken moeten wachten voordat declaratie behandeld werd
Beste Remco, Wat vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op je declaratie. Het klopt inderdaad dat wij nog niet terug zitten op de gewenste verwerkingstermijn van declaraties. We werken er hard aan om deze achterstand weg te werken. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Altijd netjes en goed behandeld
Beste Gerrie, Bedankt voor je beoordeling! Wat goed om te zien dat je zo tevreden bent met onze service. Daar zijn we heel blij mee. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Duidelijk in communicatie, geen gezeur, op tijd de betaling waarvoor je verzekerd bent.
Beste Harold, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Tja ik heb eigenlijk geen slechte ervaringen,
Beste Piet, Bedankt voor je fijne beoordeling! Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Wij hadden voor onze hond Lucky een aardige rekening, die hebben wij op donderdag opgestuurd en dinsdag daarna was het al afgehandeld. Zo fijn dat dat snel behandeld wordt.
Mijn kat is onlangs bij de dierenarts geweest en was bijna dood. Gelukkig heeft hij het gered. De rekeningen liepen hoog op, zo rond de €1100. Wij hebben een declaratie ingediend maar omdat het chipnummer niet op de nota stond en we nog een premie open hadden staan werd de declaratie niet in behandeling genomen. Begrijpelijk. Er stond overigens in de mail dat als dit in orde zou zijn je alsnog kon declareren. Hierop hebben wij contact opgenomen met petplan en explicitiet gevraagd of er nog meer open stond zodat we dit konden voldoen en de nota konden declareren. Het openstaande bedrag hebben we direct na dit gesprek voldaan, het chipnummer op de nota laten zetten en gelijk opnieuw ingediend. Vervolgens is de nota weer afgewezen! Wij opnieuw gebeld om aan te geven dat er betaald is, zegt die mevrouw doodleuk dat er nog een bedrag van €11 nog wat openstaat van 1 jaar geleden, dat er nu plots een blokkade op de polis staat en deze nota nu niet meer in behandeling kan worden genomen! Wij hebben hiervoor DUIDELIJK contact gehad met petplan om te vragen naar openstaande rekeningen zodat we deze declaratie konden indienen, zij hebben dit helemaal niet genoemd. Wij hebben deze informatie dus opgevraagd bij petplan en niet gekregen. Mijn juridisch adviseur geeft aan dat dit het bewust achterhouden informatie is en zij hiermee in gebreke blijven. Wat ook heel vreemd is dat er na die 'openstaande' €11 van vorig jaar onlangs ook nog een andere declaratie van ons in behandeling is genomen maar die €11 is toen ook nooit genoemd. Er was toen ook geen sprake van een blokkade. Maar nu er een hoge rekening is is er opeens wel een openstaand bedrag? Vervolgens krijg ik een telefoniste over de lijn die er heel nonchalant over doet en mij niet eens kan vertellen waar die €11 opeens vandaan komt. Je kunt beter zelf sparen dan hier dubbel je geld dubbel aan kwijt te zijn.
Beste Juliëtte, Wat vervelend om te lezen dat jouw factuur niet vergoed is door een premie-achterstand. Hoewel het inderdaad het geval is dat bij een lange betalingsachterstand de dekking geschorst kan worden, komt het eigenlijk niet voor dat een betaling zo lang open blijft staan zonder dat daar verder actie op word ondernomen. Indien er wel een betaling open staat kunnen we ook gemakkelijk inzien waar dit vandaan komt. We kijken dan ook graag even met je mee naar dit geval. Op basis van de door jou verstrekte gegevens hebben we echter geen actieve polis kunnen vinden. We willen je dan ook graag vragen even contact met ons op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Ik kom niet verder bij het invullen van mijn gegevens op uw aanmeldingsformulier.
Best Baasje, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet wil lukken met de online aanvraag. Dat is vreemd. We willen je daarom graag verzoeken om even telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we de aanvraag voor je in orde kunnen maken. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00. We helpen je graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Wat ik ook declareer ik ontvang niets terug ondanks + pakket
Beste Monique, Bedankt voor je bericht. We hebben het even voor je uitgezocht en leggen je graag uit wat hiervan de reden is. Zoals in onze polisvoorwaarden is terug te vinden geldt er een wachttermijn van 30 dagen. Behandelingen in deze periode komen helaas niet in aanmerking voor vergoeding. Daarnaast valt preventieve zorg, zoals vaccinaties en vlooienmiddelen, helaas niet onder de verzekering. Als huisdierenverzekering richten wij ons op de onvoorziene medische kosten. We hopen dat we het zo hebben verduidelijkt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Het duurt wel wat lang voor de vergoeding voor de gedeclareerde medicijnen op de rekening staat maar hier wordt goed over gecommuniceerd via email.
Na het indienen van de declaraties eind december wordt je netjes op de hoogte gehouden over de afhandeling, binnen 2 weken al bericht dat het binnen 3 dagen op de rekening gestort wordt. Top
Er was een probleem maar ze hebben het keurig in orde gemaakt
Excellent service. I was told that pet insurance was a scam and they never pay but Petplan proved the opposite. They are very transparent. They have paid all vet costs except the ones that were not included in my plan. I highly recommend them.
Dear Wafaa, Thank you for your kind message. It's nice to hear that you are satisfied with our services. Please do not hesitate to contact us if you have any questions. We'd be happy to help. Kind regards, Sabine Petplan Netherlands
Al bijna 2 jaar naar volle tevredenheid verzekerd bij Petplan. Miep heeft al een tijdje last van haar rug. En heb inmiddels een orthomanueel therapeut gevonden die haar goed kan helpen. En ondanks dat deze therapeut duurder is dan mijn eigen chiropractor, is alles gewoon voor 80% vergoed. Top!
Beste Marie, Bedankt voor je bericht. Wat goed om te horen dat je tevreden bent en wat fijn dat Miep nu goed geholpen kan worden aan haar rug. We staan graag voor jou en Miep klaar! Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Onze Bo had een ontsteking van het bijten dierenarts bezoek medicijnen,rekeningen op gestuurd €000 uitgekeerd. Nou mijn verzekering opgezegt ik maak zelf wel een potje.
Beste Grada, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben het daarom meteen even voor je uitgezocht. Zoals we je hebben laten weten in de mail met uitleg over de uitkering ontbrak de factuur bij jouw declaratie. Helaas kunnen we declaraties zonder nota niet in behandeling nemen. We zien de declaratie daarom graag nogmaals tegemoet, met de juiste bijgevoegde documenten. Wij zullen deze dan uiteraard alsnog gewoon in behandeling nemen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Mijn eerdere ervaringen waren beter dan de recente. Verwerken van de nota duurde te lang
Belachelijk dat ik een jaar vastzit aan een verzekering waar ik spijt van heb en ook niet gebruik en heb ook nog niks gedeclareerd. Mag niet eens omzetten naar goedkopere wat ik dus echt heel naar vind. Ga daarom mijn verzekering van bentley ook opzeggen, deze heb ik al 10 jaar maar ben er klaar mee als je zo behandeld wordt
Beste, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een verzekering afsluit ga je akkoord met een contractduur van tenminste één jaar, zoals in de polisvoorwaarden ook beschreven staat. Om zeker te weten dat je de goede beslissing maakt heb je ook nog 14 dagen bedenktermijn. Daarna is het, zoals bij andere verzekeringen, helaas niet mogelijk om deze tussentijds stop te zetten of te wijzigen totdat het eerste contractjaar voorbij is. We hopen het hiermee te hebben verduidelijkt. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Ik hoor al 2 jaar dat er een achterstand is in het verwerken van declaraties. De 5 dagen kloppen gewoon niet. Het is minimaal 14 dagen. Of jullie hebben een blijvende onderbezetting. Of jullie moeten de declaratie tijd meer realistisch aangeven op jullie website. Ik heb mijn katten bij jullie verzekerd maar het duurt al zeker 1.5 erg lang voor declaraties worden uitbetaald. Dan is het structureel en geen incident.
Beste Desiree, Bedankt voor jouw review. Helaas hebben wij inderdaad al langere tijd problemen met het verwerken van de declaraties. Uiteraard streven wij ernaar deze zo snel mogelijk weer binnen 5 werkdagen af te handelen. Wij begrijpen dat deze situatie voor onze klanten niet wenselijk is en doen er dan ook alles aan om dit op te lossen. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
Geen gedoe. Betalen waar je recht op hebt.
Beste Eva, Bedankt voor jouw positieve review. Dat waarderen wij enorm. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
Heldere communicatie wat ik kon verwachten en tussentijds werd ik op de hoogte gehouden van de status van mijn declaratie.
Beste Maikel, Wat fijn dat je ons zo'n goede beoordeling geeft. Bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nedeland
- klant gericht - meldingen doen van mogelijke hogere uitgave via de website . Hierdoor kun je op elk tijdstip terecht en je krijgt ook meteen antwoord terug. - website en je account , duidelijk goed te gebruiken - zeer vriendelijk te woord gestaan indien je vragen of op en aanmerkingen hebt - dekking van de verzekering zeer goed - afhandeling snel . Zeer veel dekking voor nette maand last
Beste Rebecca, Bedankt voor jouw goede beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
Zeer vlotte afhandeling van declaraties. Nog nooit is een declaratie geweigerd.
Beste Tine, Wat fijn dat je ons zo'n goede beoordeling geeft. Bedankt daarvoor. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
positief
Beste Marius, Wat fijn dat je ons zo'n positieve beoordeling geeft. Dank je wel. Met (dier)vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
Voor de 1e keer onkosten bij de dierenarts gehad die zijn netjes deels vergoed en juiste afhandeling.
Beste Lilian, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. We waarderen jouw beoordeling zeer. Met (dier) vriendelijke groet, Sandra Petplan Nederland
20 december declaratie ingediend ivn met overlijden van onze oude Sam , en wat zie ik termijn bedrag wordt gewoon afgeschreven , zien jullie niet in de systemen wat er ingediend is etc. ? Normaal krijg je een briefje gecondoleerd etc. wij zijn nu 3 weken verder "een koud bedrijf "zonder warme hand. Ben ik niet gewend van jullie ! Dus graag actie. Crematie nota komt nog dus hopelijk wat meer actie ! Verder ben ik tevreden , maar wat meer progressie zou goed zijn. Groeten, CDH
Beste Cees, Allereerst gecondoleerd met het verlies van jullie Sam. Helaas hebben wij nog te maken met een achterstand, waardoor wij nog niet op de hoogte waren van het overlijden van Sam. Wij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken en ervoor zorgen dat dit rechtgezet wordt. Onze excuses voor het ongemak. Je krijgt snel bericht van ons. Voor nu vooral veel sterkte gewenst. Met (dier)vriendelijke groet, Sabine Petplan Nederland
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.