Al zeker 1 1/2 jaar duurt het afhandelen van declaraties lang niet de 5 werkdagen die op de site staan. Pas na invullen van alles komt er een melding dat het langer duurt. Nu zelfs tot 4 weken!!!
Beste Marco, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de verwerkingstermijn van de declaraties. Het klopt dat we sinds het begin van dit jaar te maken hebben met een achterstand. Gelukkig begint deze steeds kleiner te worden en we hopen dan ook dat we deze binnen afzienbare tijd kunnen wegwerken. Onze excuses voor het ongemak! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
goed
heel fijn en uitstekende zorg en afhandeling en ben zelfs ook heel erg gesteund toen mijn kat was overleden, nogmaals mijn dank hier voor
Fijn om te horen Ria. Bedankt voor dit mooie compliment. Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Super!
Beste Maarten, Bedankt voor je fijne beoordeling. Dit waarderen we zeer! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Goed en duidelijke verzekering..zou ik zeker aan iedereen aanraden..
Beste Anja, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij mee natuurlijk! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
duidelijke app om declaraties te verwerken.
Fijn om te horen Bart! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Verzekering genomen eerst een duurder nu de goedkoopste veel betalen en heel weinig terug krijgen. Heel veel word niet vergoed heel veel spijt dat wij een verzekering hebben genomen raad het niemand aan
Beste John, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent. We raden aan om altijd eerst de voorwaarden en vergoedingen door te nemen. Deze zijn zeer duidelijk. Met vriendelijk groet, Marieke Petplan Nederland
2 x declaratie ingediend. 0,00 uitgekeerd. Maar wel 25 euro per maand incasseren.
Beste Rik, Je geeft aan dat jouw facturen niet vergoed zijn, dat is erg jammer! Op onze website kun je in het vergoedingenoverzicht of in de polisvoorwaarden ( https://petplan.nl/polisvoorwaarden/ ) precies vinden wat er wel/niet vergoed kan worden binnen elk pakket. Indien je denkt dat jouw facturen wel binnen jouw pakket vergoed hadden moeten worden, neem dan vooral even contact met ons op. We kijken dan graag met je mee. We zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 18.00 via 020 72 20 230. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Indien een verzekerde teef dood kan gaan aan een ernstige baarmoederontsteking wordt dit niet vergoedt. Als de eigenaar deze hoge kosten (medicatie plus operatie) niet kan betalen dan moet deze de hond dus in laten slapen.
Beste Mirjam, Wat jammer om te lezen dat jouw hond een baarmoederontsteking heeft gehad. We hopen dat het nu weer beter gaat! Elk verzekeringspakket (en eventuele aanvullende dekkingen) kent bepaalde vergoedingen en zaken die wel/niet vergoed worden. Helaas valt de behandeling aan een baarmoederontsteking in dit geval inderdaad niet binnen de te vergoeden behandelingen van het pakket. Wil je graag precies weten wat er vergoed kan worden binnen elk pakket? Bekijk dan zeker eens het overzicht in onze polisvoorwaarden: https://petplan.nl/polisvoorwaarden/ . Heb je hier nog vragen over? Neem dan zeker even contact met ons op. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Het duurt bijna 3 weken voor het geld wat uitgekeerd wordt en dan krijg je op verschillende manieren je geld uitbetaald soms is het 80procent en op andere 75procent waardeloos vind ik het zou nooit meer een verzekering nemen dat geld kan je beter aan de kant leggen dan hou je nog wat over
Beste Elies, bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om ons te beoordelen. We hebben op dit moment inderdaad een wat langere verwerkingstijd. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen. In het Plus Pakket is de vergoeding voor consult en onderzoek bij klachten 75% en de meeste operaties en medicatie 80%. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
De verzekering van PetPlan voor mijn huisdier is in grote stappen steeds duurder geworden in de loop der jaren, ik mag niet overstappen omdat mijn harige vriend ouder is dan toegestaan is om geaccepteerd te worden bij een nieuwe verzekering aanbieder. Maar voor de rest, PetPlan is een vertrouwbaar verzekering aanbieder, ze betalen en regelen alles binnen de afgesproken termijnen.
Francesco bedankt voor deze goede beoordeling. Bij een ouder dier is de premie inderdaad gemiddeld hoger. Dit komt omdat oudere dieren veelal meer zorg nodig hebben. Bovendien wordt er in de diergeneeskundige wereld steeds meer gebruik gemaakt van de nieuwste technologie. Hier hangt een kostenplaatje aan. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Petplan is gewoonweg snel en erg fijn. Wij hebben nooit een huisdieren verzekering gehad, maar Petplan staat bij ons op nummer 1. Zij zijn oprecht begaan met ons en daarnaast ook duidelijk ik de uitleg. Fijne medewerkers en snelle uitkering van de declaratie.
Bedankt voor deze superbeoordeling!!! Hier zijn we natuurlijk heel blij mee! Vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Declaraties worden keurig zo snel mogelijk verwerkt en uitbetaald
Lydia, heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Ik was in eerste instantie bij Petplan aangesloten omdat je de rekenikng achteraf kan betalen.dus nooit hoeft af te wegen kan ik wel kan ik niet... Dit is inmiddelas veranderd in direct afrekenen en de declaratie digitaal indienen. Binnen een week werd een deel dan teruggestort...Inmiddels is de wachttijd voor uitbetaling vanuit Petplan opgelopen tot 4 weken.. Ook al kan je in je eigen polis.kijken...dit verandert niet..Kortom, alles wat jullie zeiden te zijn is volledig verdewenen. Namelijk een mooi betrokken bedrijf wat meedenkt en hierdoor juist zorgde dat mensen nooit nee hoefden te zeggen tegen de zorg voor hun huisdier... Daarom voelde Petplan voor mij echt als een organisatie die stond voor de dieren... Jammer dat dat weg is nu...Ook de vernieiuwing van de website vind ik erop achteruitgegaan en is jullie telefonische bereikbaarheid een drama. Ik weer niet wat er met de oude petlan is vebeurd...maar hij is er niet meeer. Heel erg jammer
Beste Nadine, bedankt voor je beoordeling. We doen er alles aan om weer op onze oude verwerkingsniveau te komen. De mensen worden hier nu momenteel voor opgeleid. Voor ons kwam de enorme drukte ook als een verrassing zoals de enorme toename van het aanschaffen van jonge dieren door Corona/thuiszitten, Reaal die er mee stopte. Momenteel is de verwerking 14 werkdagen en bedragen boven de 750 euro worden binnen twee dagen afgehandeld. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Mijn ervaring met Petplan is positief. Het welzijn van het huisdier staat centraal.
Nooit problemen, ondanks dat ik een hond heb die de laatste tijd veel heeft gekost door ziekte.
Snelle reactie van het indienen van de declaraties. Ook hoe lang het ongeveer ging duren. En het is toch sneller behandeld als dat ik verwacht had.
Je denkt altijd, dat overkomt mijn huisdier niet, maar als het dan gebeurt heb je de poppen aan het dansen, wij zijn blij met deze verzekering, zeker nu onze hond wat ouder is (bijna 12 jaar). Enige minpuntje is dat de premie per maand voor een oudere hond wel heel veel stijgt, dit vinden wij niet in verhouding staan, onze hond gebruikt medicijnen, maar als ie die niet had nodig gehad hadden we de verzekering gestopt door deze prijsverhogingen.
Duurt een beetje lang van uitbetaling, maar gezien de omstandigheden. Ook alle begrip maar alle excuus mag niet onder de mantel van corona worden geveegd.
Natuurlijk hoop je dat je de dieren verzekering nooit nodig hebt mmaar helaas gaat het de laatste tijd niet goed met 1 van mijn katten en zijn er geregeld bezoeken nodig aan de dierenarts en is de kat zelfs doorverwezen. Bij het indienen van de declaraties is er een duidelijke communicatie en ook over de vergoeding wordt er duidelijk gemaakt wat wel en niet in aanmerking komt.
Beste Yvon, Bedankt voor je fijne beoordeling, maar wat naar om te lezen dat het met één van jouw nog steeds niet zo goed gaat. Beterschap gewenst! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Wij zijn zeer tevreden over de verzekering die wij voor onze kat hebben afgesloten.
Beste Karin, Bedankt voor jouw fijne beoordeling. We waarderen het ten zeerste dat je hier de tijd voor hebt genomen. Bedankt! Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Naast het feit dat het belachelijk lang duurt voor er bericht komt, stoort het mij dat er nergens een overzicht te vinden is in hoeverre het eigen risico al bereikt is. De stand van het eigen risico. Nu alleen bericht " wordt niet vergoed, valt onder het eigen risico". Petplan houdt zelf ongetwijfeld de stand van het eigen risico bij. Waarom dit niet delen met de klant?
Beste Rob, heel begrijpelijk dat je dit wil inzien. Helaas is ons systeem daar (nog) niet toe in staat. Je kunt hiervoor natuurlijk altijd contact opnemen. We hebben je verzoek gecommuniceerd naar de declaratieafdeling. Vriendelijke groet, Petplan Nederland Marieke
Zoals aangegeven is dit mijn eerste declaratie. Dus nog weinig ervaring met jullie procedures etc. Tijdspad; vind ik wat aan de lange kant maar is netjes gecommuniceerd communicatie; uiterst correct naar de klant Tevreden: ja
Prima verzekering. Erg tevreden ben blij dat mijn hondje verzekerd is bij petplan. Het is alleen jammer dat het door drukte wat langer duurt dat het uitbetalen langer op zich laat wachten . Voor mij geen probleem maar voor andere misschien wel.
Duurt soms wel even maar over het algemeen ben ik tevreden
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.