door de drukte duurt het wat langer dat het afgehandeld is maar het word uiteindelijk altijd netjes afgehandeld , een goede service en altijd tot een oplossing te komen als er wat is wat je niet weet
Ik heb mijn huisdieren laten verzekeren, helaas is gisteren mijn lieve meisje ingeslapen. Ik belde over de vele rekeningen, daarin werd weinig medeleven getoond ( je bent immers erg verdrietig) en verteld dat ik gewoon zeker nog 14 dagen op mijn centjes kon wachten. Ik heb hier nog een huisdier verzekerd, en Ik hoop dat ze hier snel de klantenservice verbeteren. Vervolgens kreeg ik ook nog een leuke mail dat mijn meisje jarig was, terwijl ik ze nota bene heb laten inslapen. Ik snap dat ik maar een nummer bent maar ik heb ook gevoel en dit kwam voor mij zeer ongepast. Ik laat ze individueel cremeren, het gaat me niet eens om de centen maar om te zeggen dat ik achterin de rij staat doet pijn.
De premier is bijna verdubbeld vergeleken bij hier ook instapte
Afwikkeling duurde lang en heb maar een pensioen. Was veel geld voor ons.
Een goede verzekering. Alles word op de juiste manier afgehandeld.Telefonisch contact super vriendelijk,en heel geduldig.
Fijne dierenverzekering met een duidelijke site Declaratie verwerking duren laatste tijd langer dan normaal Voor vragen vriendelijke, behulpzame en professionele mensen. Absoluut een aanrader
Vriendelijke medewerkers. Facturen worden volgens afspraak afgehandeld. Ik ben zeer tevreden over Petplan.
Veels te lange wachttijd na indienen van een declaratie
Beste Sherena, Onze excuses dat de afhandeling van de declaraties momenteel langer op zich laten wachten, wij begrijpen heel goed dat dit vervelend is. Wij hopen dat wij snel weer op de normale verwerkingstijd zitten. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Goede bereikbaarheid, gemakkelijk om de facturen in dienen in de app. Ook de uitbetaling is over het algemeen snel. Vanuit het basispakket wordt een hoop vergoedt, ik ben tevreden.
Nadat onze pup net 12 dagen bij ons was brak zij door een ongeluk haar pootje. Wat een ontzettende schok en verdriet. Super netjes te woord gestaan door een betrokken medewerker. En nu een prima afhandeling van de rekening met een persoonlijke benadering. Die heel erg gewaardeerd wordt.
De afhandeling van declaraties is correct en duidelijk , alleen kan het tegenwoordig iets langer duren
In augustus een declaratie ingediend waarop ik geen reactie kreeg. Een maand later een mail verstuurd om navraag te doen waar ook geen reactie op kwam. Uiteindelijk gebeld en geholpen na ruim 15 minuten in de wacht te hebben gestaan. Alles was kennelijk goed binnengekomen maar men had er nog niet op gereageerd. (inmiddels ruim een maand verder) Anderhalve ster voor de vriendelijke dame aan de telefoon maar voor de rest mag er nog gewerkt worden aan de communicatie.
Onze excuses dat de declaraties en de beantwoording op de mail momenteel wat langer duurt. Wij begrijpen heel goed dat het erg vervelend is. Wij hopen dat wij snel weer ingelopen zijn in de afhandeltijd en dat wij weer de normale afhandeltijd kunnen hanteren. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Kreeg bericht wat er vergoed werd en dat het binnen 3 dagen werd gestort
Mijn ervaringen zijn goed. Helaas heb ik mij enigzins misdragen aan de telefoon. Ik was de wanhoop nabij met mijn hondje en de kosten. De standaard antwoorden en het niet mee kunnen of willen denken van jullie kant maakte het een vervelend gesprek. Mijn excuses hiervoor.
snelle afhandeling en duidelijke omschrijving van vergoedingen
De verzekering is prima maar de communicatie is moeizaam. Ik had een mail gestuurd en kreeg een automatisch andwoord dat ik binnen 10 werkdagen andwoord kreeg. Dat vindt ik niet kunnen. Ook de declaratie duurt enorm lang nu 15 dagen voor hij behandelt werd. Van het voorjaar een week. Toen ik de verzekering aanging beloofde ze 3 dagen.
Claim: "Je declaratie snel uitbetaald" Dat valt in de praktijk behoorlijk tegen.
Na het declareren duurt het 2 tot 3 weken tot je het bedrag gestort krijgt. Ook werd ik gefeliciteerd met de verjaardag van mijn overleden hondje terwijl dit al lang bekend was bij ze. Polis was al een hele tijd stop gezet.
Beste Francien, Het is momenteel inderdaad erg druk bij ons waardoor de afhandeling van de declaraties langer op zich laat wachten. Onze excuses voor de fout toegestuurde e-mail, dat is natuurlijk erg slordig. Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons dan vooral weten. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Toen mijn lieve rocky overleed werd er zeer lief meegeleefd. Alles netjes afgehandeld. Intussen is mijn nieuwe puppy ook verzekerd. Ik vind dit een rustig gevoel. Intussen hebben nu door mijn ervaringen 3 mensen door mijn ervaringen hun dieren ook verzekerd.
Fijn om te horen Lenny, bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Vanwege de leeftijd van 3 van mijn dieren kan ik niet meer overstappen naar een andere verzekering. Bij petplan zijn in de loop der tijd de vergoedingen steeds minder geworden, zeker in vergelijking tot de verzekering die ik voor mijn andere 4 dieren heb bij Hema. Consult nog maar 50% alsof dat iets is waar je voor zou kunnen kiezen! Bij medicijnen snap ik die 80% wel maar daar kan je zelf voor goedkopere of duurdere alternatieven kiezen. Naar mijn mening moet consult volledig vergoed worden. Dan doe je als Petplan mee met de andere “ jongens”.
Door goede verzekering. Komt er veel van mn dierenarts kosten terug. De vragen worden goed beantwoord.
Beste Jennie, Bedankt voor jouw mooie beoordeling aan ons! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Werden mij ineens facturen toegestuurd die (aantoonbaar)al door mij betaald waren.Petplan stuurde ze naar een incassobureau,die zelfs nadat ik de betaalbewijzen aan hun doorstuurde tegen mij zeiden: laat het er niet bij zitten mevrouw.Maar uiteindelijk was ik de strijd moe heb alles dubbel betaald.Wat een stel dieven! NOOIT geen Petplan meer voor mij!
Beste Jolanda, Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring met ons hebt gehad. Mocht je graag meer informatie of uitleg willen mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Mijn hond is allergisch voor nagenoeg alles (incl haar eigen huidmijt). Dankzij petplan kan ik haar de dure behandeling geven die haar jeuk en pijn verlicht
Beste Irene, wat fijn om te horen dat wij je kunnen helpen met de medische kosten die je voor jouw huisdier hebt! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Laatste nota ingediend en verwerkingsproces duurde 14 dagen . Lijkt steeds langer te worden Jammer
Beste Vivianne, Het klopt dat de afhandeltijd momenteel wat opgelopen is, wat natuurlijk erg vervelend is. Wij hopen snel weer in te kunnen lopen en de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Guusje,onze labradoodle spuugde bloed in het weekend, tijdens de vakantie. Uitstekend geholpen door de DA. Indienen rekening bij Petplan ging uiterst eenvoudig. De afwikkeling was zeer snel en correct.
Beste Thomas, Dat is schrikken zeg! Hopelijk is inmiddels alles weer goed met Guusje. Heel erg bedankt voor de mooie cijfers die je aan ons hebt gegeven. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.