Het duurt veel te lang voordat mijn declaratie wordt afgehandeld. Op 9 september jl ingediend en nog geen stap verder. Als de klanten gaan merken dat de organisatiestructuur niet meer deugd, heb je als bedrijf een groot probleem. Als het niet binnen een week is opgelost, stap ik over naar de concurrent. Mijn premie houd ik even vast, ik zou zeggen: verreken het maar.
Beste Jolanda, Wat jammer om te horen dat je momenteel niet tevreden bent. Het klopt inderdaad dat de afhandeling van de declaraties wat langer duurt momenteel. Mocht je vragen hebben over de afhandeling van de declaratie mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Zeer tevreden. Snelle afhandeling, goede communicatie.
Beste Peter, Dankjewel voor de goede cijfers! Daar zijn wij erg blij mee. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
De app is veel prettiger dan hoe je voorheen moest declareren. Je maakt nu een account aan en voor de volgende declaratie hoef je alleen maar je factuur te uploaden. Voorheen moest je altijd je polisnr en relatienummer zoeken anders kon je niet inloggen en/of declareren. declaratie is in 2 dagen verwerkt en wordt daarna snel overgemaakt. Ik adviseer Petplan aan iedereen.
Ik belde naar aanleiding van mijn ingediende nota. Het viel mij op dat de wachttijd langer was dan verwacht. Ik belde en kreeg een vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik vertelde van de ingediende nota's. Haar interesse ging als eerst uit naar mijn lieve hondje, of alles wel goed gekomen was. Daarna vertelde ze dat het vanwege drukte langer kon duren dan verwacht. Binnen 3 werkdagen alsnog op de rekening!
Beste Jessica, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling aan ons. En wat fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
nooit problemen met een declaratie het feit dat je huisdier goed geholpen kan worden middels deze verzekering stelt mij gerust want het moet wel betaalbaar zijn als je dier ziek is om wat voor reden dan ook ik hou ook geen geld over elke maand is er wel wat maar ik kan wel met mijn huisdier naar een dieren arts als dat nodig is
Beste Herman, Bedankt voor deze mooie beoordeling aan ons! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan nederland
Nooit problemen met de declaraties! Leuke mails met tips. Zeer tevreden
Beste Jacqueline, Bedankt voor deze mooie beoordeling aan ons! Met (dier)vriendelijke groet, Femke Petplan Nederland
Weinig klant vriendelijke verzekering
Beste J.C., Jammer dat je niet tevreden bent over de verzekering. Kun je aangeven wat er niet goed is gegaan? Je kunt ons altijd telefonisch benaderen. Misschien kunnen we een en ander voor je uitzoeken. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Helaas voor onze laatste 3 honden vaak gebruik moeten maken van de verzekering maar zijn altijd heel goed geholpen ook snelle uitbetaling.
Beste Tineke, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen dat de verzekering jou goed heeft geholpen. Met (dier)vriendelijke groet, Nienke
Omdat we eerder een aantal keren hoge kosten aan onze katten hadden (bezoek aan medisch centrum voor dieren bv) hebben we toch maar besloten om voor de drie katten een verzekering af te sluiten bij Petplan.Liever hebben we hier niets aan de hand met de katten maar toch is er helaas wel een aantal keren weer wat vervelends gebeurd. Petplan heeft de declaraties echt hartstikke goed afgehandeld voor ons. Veel dank!
Beste Mark, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat fijn om te horen! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke
Het lijkt wel of de afhandeling van een declaratie steeds langer gaat duren dan de beloofde 5 dagen. Deze keer was het een lengte-record van ruim 2 weken. Ik belde hierover en kreeg het geijkte commentaar; het is druk. Dat is het dan blijkbaar al sinds ik de verzekering heb afgesloten.
Beste Verena, Bedankt voor jouw beoordeling. Het klopt inderdaad dat we te maken hebben met een achterstand in de verwerking van de declaraties. We proberen hier zo snel mogelijk verbetering in aan te brengen. Zodra jouw factuur is verwerkt ontvang je uiteraard meteen een e-mail van ons. Met (dier)vriendelijke groet, Nienke
Blij dat na mn invoeren van de declaraties dat mn rekeing ook vergoed worden
Beste Femmie, Bedankt voor jouw fijne beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke
Geven aan binnen 5 dagen uit te betalen. Nu zijn we 14 dagen verder en nog niks ontvangen. Via contactformulier een vraag gesteld Wordt binnen 10 werkdagen een antwoord opgegeven.
Beste Marian, Het klopt inderdaad dat we te maken hebben met een achterstand in de verwerking van de declaraties. We proberen hier zo snel mogelijk verbetering in aan te brengen. Zodra jouw factuur is verwerkt ontvang je uiteraard meteen een e-mail van ons. Wat betreft de reactiesnelheid op vragen; op het moment zitten we gelukkig op 4 a 5 werkdagen en niet op 10 werkdagen. Ook daarbij doen we nog meer ons best om dit te versnellen. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
Ik heb mijn twee hondjes hier verzekerd. Er wordt heel snel uitgekeerd, dat is prima. De verzekering is wel heel duur ten opzichte van bijvoorbeeld OHRA. Zij keren ook meer uit dan PetPlan. Als fokker van raskatten, gaf ik altijd een maand gratis verzekering bij PetPlan mee. Omdat ik niet had aangegeven dat een kitten een wormenkuur heeft gehad (hoort elk kitten 4x te krijgen bij de fokker) en daar malabsorptie B12 van heeft gekregen (gebeurt vaker), mag ik nu geen MGV meer meegeven aan de adoptie baasjes. Het betreffende kitten was bij mij behandeld en volledig hersteld bij verhuizing. Het bleek na ruim een maand dat het kitten wederom klachten kreeg. De nieuwe dierenarts Anicura vond een MRI van 1350 euro nodig (terwijl de X-ray bij mij al uitwees dat er niets mis was). Het baasje is een leek, dus was volledig in paniek. Toen bleek ook nog eens dat PetPlan niet uitkeerde, omdat het probleem al bestond. Ik had moeten aangeven dat de kittens wormenkuurtjes hadden gehad. Ik zou dan dus eigenlijk ook moeten aangeven dat ze gegeten hebben bij mij, want stel je voor een kitten krijgt een voedselallergie... Kortom, ik adviseer de mensen nu om bij OHRA een verzekering af te sluiten.
Bijna niks wordt vergoed.ik ben echt terulgesteld. Ik beeindig het verzekering per direkt.
Wij zijn erg tevreden over onze verzekering bij Petplan en de manier waarop de declaraties worden afgehandeld. Enige opmerking is dat de snelheid qua uitbetaling iets beter kan. Wij raden iedereen (vooral voor jonge dieren) een Petplan verzekering af te sluiten.
Achteraf stel ik vast, dat de vergoedingen tegenvallen. De overweging om opnieuw een vergelijk met andere dierenverzekeraars te maken, is er. Er is een eigen risico, echter ik kan op de website MijnPetPlan of in de afhandeling vd declaratie niet de status van dit eigen risico zien. Ik mis gegevens over de(mijn) polis in MijnPetPlan.
Goede informatie voorziening per email. dagen tot afhandeling declaratie zijn wel langer dan aangegeven.
Prima services.
Dit is mijn 1e verzekering bij Petplan, bijna 2 jaar geleden afgesloten. Gelukkig tot nu toe nog niet veel gebruik van gemaakt. Wat me wel opvalt is dat het 2.1/2 week geduurd heeft alvorens ik bericht kreeg op mijn declaratie, dat vind ik in verhouding met andere verzekeringsmaatschappijen erg lang duren.
Mijn declaratie is super afgehandeld. Snel en correct. Dank u wel.
goed geholpen aan de telefoon en vriendelijke en alles goed uit gelegt ik ben zeer tevreden met ze ....
Beste Wil, Bedankt voor je fijne beoordeling. Wat goed om te horen dat je onze service zo prettig hebt ervaren! Met (dier)vriendelijke groet, Nienke
Duurt echt heel erg lang voordat declaraties worden afgehandeld, mail wordt niet meer beantwoord en bellen is al helemaal geen mogelijkheid meer, ik zit al 9 jaar bij jullie, altijd tot volle tevredenheid maar nu hebben jullie een structureel probleem, op mijn werk is het ook druk en onderbezetting maar je kan mensen toch niet op hun geld laten wachten? Als de premie niet op tijd wordt betaald heeft dat ook consequenties
Beste Trudy, Excuus voor de verlate afhandeling. We doen ons best om zo snel mogelijk weer op ons oude niveau te komen. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Jonge hondjes zijn goedkoper bij de dierenarts dan oudere honden. Ze mankeren minder vaak iets. Je hond wordt daarom tm 5 jaar geaccepteerd als client bij de verzekeraar. Het begint met 15 euro pm maar als het beestje 10 is zit je rond de 45 euro pm. Je verzekerd je hond als hij geboren wordt en de premie mag dan stijgen met de inflatie maar niet omdat hij ouder wordt. Je betaald tenslotte voor zijn hele leven. Dat moet de verzekeraar incalculeren. In het begin werd de rekening van de dierenarts rechtstreeks naar petplan gestuurd maar nu moet je dat dus voorschieten. In het begin werd er een paar dagen uitbetaald maar inmiddels moet je voortaan minimaal 3 weken wachten. Waarom kunnen die paar tientjes niet meteen worden terugbetaald. Is die 600 euro per jaar niet genoeg om een goede dienstverlening te bieden? En de corona de schuld geven vind ik al helemaal ver gezocht iedereen kan dit thuis verwerken.
Beste Tom, Het klopt dat wij op het moment te maken hebben met een achterstand in de verwerking van de declaraties, maar wij geven niet ''corona de schuld''. Er zijn bepaalde redenen waarom we het zo druk hebben, maar we doen er alles aan deze achterstand zo snel mogelijk weer weg te werken. Daarvoor willen we dan ook graag excuses aanbieden. Daarnaast klopt het inderdaad dat de premie hoger kan worden wanneer het dier ouder is, dit staat ook vermeld in de polisvoorwaarden en op de website. We vinden het jammer om te lezen dat je hier niet tevreden over bent. Met (dier)vriendelijke groet, Raymond Petplan Nederland
declaraties worden netjes behandeld
Er worden 5 werkdagen beloofd, dat zijn er inmiddels meer dan het dubbele voordat ik uberhaupt iets hoor. Vervolgens vind ik de afhandeling dermate matig dat ik niet meer kan geven dan een halve ster.
Beste Roy, jammer dat je niet tevreden bent over de verzekering. Ons excuus voor de langere verwerkingstijd. We hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Met vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland
Gatwickstraat 9
1043 GL Amsterdam
Dé zorgverzekering voor je huisdier!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.