Alles geweldig geregeld en Jan heeft alkes geweldig geregeld

Fantastisch!!!

Wij vonden het belangrijk een back up te hebben en dat is bij jullie natuurlijk goed geregeld! Gelukkig was het niet nodig. Alle gesprekken met jullie verliepen erg goed. Ook het contact met DJ David was erg fijn. Helaas speelde het Nederlands Elftal s avonds... dat is wss een reden dat er al op tijd veel mensen weg waren. Dat mocht de pret niet drukken. David was in staat om in te spelen op wat er gebeurde. Maar wij hebben een topfeest gehad! Wij komen zeker bij jullie terug en raden jullie ook absoluut aan bij mensen die een DJ zoeken!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Communicatie was perfect. Het was een fantastisch feest.

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Goede sfeer!

Goede sfeer. Zelfs de meest bizarre verzoekplaatjes waren Ruud niets te veel en deed ook echt de moeite om het te vinden. Er werd lekker gedanst en dat was natuurlijk ook de inzet. De communicatie was goed, werd goed vooraf gecommuniceerd wanneer er iets doorgeven moest worden en Ruud heeft optijd contact gezocht met het bruidspaar. Mede door jullie is het een onvergetelijk feest geworden!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hartelijk dank voor de uitgebreide en super mooie evaluatie. Hier doen wij het natuurlijk voor :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Erg prettig

Wij hebben korte communicatie lijntjes gehad. Dj Ruud heeft er een top feest van gemaakt samen met onze gasten

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat super leuk om te horen! Hartelijk dank voor de mooie review. Groeten, Tim - The DJ Company

Super geregeld en maakt feest echt af

Duidelijk waar je aan toe bent. Altijd back-up als je dj ziek word. Super simpel geregeld.

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Bedankt voor het vertrouwen en mooi om te horen dat jullie enthousiast zijn over ons! Hopelijk tot een volgende keer :) Vriendelijke groet, Auke - The DJ Company

Topfeest

Vanaf de boeking tot en met het feest zelf is de communicatie soepel en duidelijk. De afstemming met de dj voorafgaand aan het feest was prima, ook fijn om al een keer contact te hebben. Dj voelde de sfeer goed aan en checkte tijdens het feest ook of alles naar wens was.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Bedankt voor jullie review. Super dat jullie zo enthousiast zijn en ons het vertrouwen hebben gegeven om de juiste match te maken. Lekker nagenieten van het feest! Tot een volgende keer? Groeten - Rebecca , The DJ Company

Prima dj en licht

Goed geregeld. Prettig onderling contact. Goede sfeer tijdens feest.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super leuk om te horen Joris :)! Bedankt voor de review. Groeten, Tim - The DJ Company

DJ Sanjay was top !!!

DJ Sanjay hield goed contact, was geïnteresseerd in mijn wensen, kwam op tijd, was vriendelijk en draaide op het feest de juiste muziek. Een zeer prettige ervaring.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goed om te horen dat jullie een goed feest hebben gehad! Bedankt voor de mooie evaluatie. Groeten, Auke - The DJ Company

Top muziek

Goed geregeld alles

Hartelijk dank voor de mooie evaluatie! Groeten, Tim - The DJ Company

Dj Dennis heeft ervoor gezorgd dat er van het begin tot het einde gedanst is. Goede muziek keuze ook!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hartelijk dank voor deze mooie evaluatie! Hier doen wij het natuurlijk voor. Groeten, Tim - The DJ Company

Top!!

Alles was perfect. Er werd veel gedanst en de rookmachine was top ! Zoals de verlichting ! Had niet beter gekund. Veel complimenten gekregen van mijn gasten over de DJ

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hey Wendy, dat klinkt als muziek in mijn oren, dat het niet beter had gekund! Ontzettend bedankt voor het schrijven van de recensie en graag tot een volgende keer! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Een muzikale smulpartij

Wij kozen voor Dj Company als wilde gok zonder ervaring, omdat wij door de bomen het bos niet meer zagen. Dj Company werkt met een uitgebreide vragenlijst en meerkeuzevragen, waaruit een match wordt gemaakt met de juiste Dj. Wij kregen Dj Jerry, een vlotte man met 30 jaar ervaring. Jerry kwam ruim op tijd en zette zijn spullen zorgvuldig klaar. Een ervaren man die onze zenuwen voor de telefoon eerder die week al wegnam. Op de avond zelf waren korte contacten al voldoende om afspraken te maken over last minute wensen. De sfeer kwam er al vlot in en Jerry speelde mooi in op de uiteenlopende leeftijden van de gasten van ons 12,5 jarig trouwjubileum. Een top feest mogen vieren, met name door de kwaliteit van muziekkeuze, het licht én geluid van de installatie! Wij willen Dj Company bedanken voor het sturen van Jerry, de perfecte match!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Hey Kim, wat een fijne recensie om te lezen! Zo te zien was het écht een 100% match. Daar doen wij het voor! Hopelijk mogen we je nog een treffen op een volgend feest. Graag tot dan! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Geweldige service en een geweldige dj

We hebben genoten van het feest met DJ Mick. Communicatie verliep vlekkeloos en z’n muziek heeft hij heel goed weten af te stemmen op onze voorkeur en de stemming van de avond!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jullie evaluatie. Super dat jullie zo genoten hebben van de avond! Fijn dat we de perfecte match hebben gemaakt ;). Bedankt voor het vertrouwen in ons. Groeten, The DJ Company

Topavond!

Rustig begonnen zoals gevraagd. Het dansfestijn moest even op gang komen maar daarna was het een geweldige sfeer en veel dansen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Fijn dat jullie alsnog een waar dansfestijn hadden. Klinkt als een geslaagde avond. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, The DJ Company

Er is een top feestje neergezet!

De dj heeft een top feestje neergezet. Er werd van alles gedraaid, dus voor iedereen was er wel wat leuks. De communicatie vooraf goed. Je kon makkelijk al je wensen online aangeven en aanpassen. Last minute nog een liedje willen wisselen, dit was ook geen probleem.

Top feest

Goede communicatie en goed geholpen met vragen. DJ speelde in op het publiek waardoor er lekker gedanst en meegezongen is!

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Beste Lisa, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een evaluatie achter te laten. En ook nog met een 10! wat super. Bedankt voor het vertrouwen in ons en we hopen je nog eens te zien! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Heel tevreden! Aanrader

Marcel is vriendelijk, flexibel en speelt goed in op de sfeer. Heel blij om hem als DJ op ons feest gehad te hebben. Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goedemiddag, Bedankt voor jullie review. Super leuk om te lezen dat de DJ helemaal paste op jullie feest. Bedankt voor het vertrouwen! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Een heel geslaagde feestavond!

DJ Lars heeft een zeer goede show weggezet. Vriendelijke kerel en dingen over de muziek en de lichtset zijn van tevoren goed afgestemd. Op het feest had volgens mij iedereen 't naar hun zin en sloot bijna iedereen aan in de polonaise! De rest van de avond was er ook goed dansbare muziek.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie woorden! Een polonaise is natuurlijk altijd erg gezellig en kan niet ontbreken op het feest ;). Fijn dat het feest geslaagd was. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldige avond!

Wij waren via internet bij 'The DJ company' terecht gekomen en daar werd ons meteen een mooi aanbod gedaan voor ons trouwfeest. We zijn constant op de hoogte gehouden van alles door 'The DJ company' tot aan het moment dat de DJ het overnam. Communicatie met DJ Lars verliep ook heel soepel. Hij heeft een top prestatie afgeleverd, waar we heel blij mee zijn. Hij wist goed in te spelen op de sfeer en wisselde de muziekstijlen perfect af! (Wat we wel knap vonden gezien onze ongebruikelijke combi van genres). De licht en rookeffecten maakten het extra sfeervol. Onze gasten hebben het goed naar hun zin gehad, er is veel gedanst. Wij zelf hebben ook alleen maar genoten deze dag en daar heeft de DJ zeker aan bijgedragen. Bij deze raden we 'The DJ Company' en DJ Lars zeker aan!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Lars gaat heel erg blij worden van deze evaluatie. Super leuk om te lezen, wij zullen deze mooie woorden ook zeker doorgeven. Bedankt voor het vertrouwen en wie weet tot een volgende keer. Groeten, Rebecca - The DJ Company

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor deze geweldige review, hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Sjoerd - The DJ Company

Op elk vlak goed voor elkaar, voelt het publiek goed aan dus echt een feest. En niet onbelangrijk, komt de afspraken na en op tijd.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jullie evaluatie. Wat super goed om te horen dat het feest helemaal geslaagd was en dat er goed naar jullie is geluisterd. Bedankt voor het vertrouwen en dat we erbij mochten zijn.

Via internet voorbij gekomen

Super leuke avond gehad met alle gasten op de dansvloer.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad, dat horen we graag ;)

Alles lekker soepel verlopen

)We hebben een topfeest gehad waar lekker is gedanst op dj-Pascal, die de dansvloer goed heeft aangevoeld. Ondanks dat wij laat contact met jullie hebben gehad is alles lekker ontspannen verlopen.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Bedankt voor je beoordeling, super leuk om te lezen dat DJ Pascal er zo'n geweldig feest van gemaakt heeft! Hopelijk tot snel :) Groetjes, Sjoerd

Helemaal goed

Goeie DJ, professioneel, soepel contact met de DJ-company en snelle service.

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Wat fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Wij doen het graag nog een keer over. Wellicht tot snel! :) Groetjes, Marijn - The DJ Company

Schweitzerlaan 2

9728NP Groningen