Perfect
Er was mij geen code meegedeeld waardoor ik de poort kon openen, na meerdere telefoontjes naar de buro eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die mij de code kon mededelen. De instructeur was gewoon top !!! Meer van deze mensen op deze planeet aub ....
Dag Lenn Dat klopt. Bij onze wekelijkse controles werd er vergeten om jou de code door te sturen. Je belde tijdens de middagpauze waardoor er niet binnen de minuut een antwoord was. Excuses daarvoor. Er werd wel nog voor de start van jouw les opgenomen en je werd ook tijdig binnengelaten. We hebben idd toplesgevers. Veel succes met de opleiding.
Kernwoorden spreken voor zich. Top!
zeer behulpzaam, genoeg uitleg.
Prima rijschool
.
/
.
Het was mijn eerste les. Alles werd super goed uitgelegd! Alain stelde mij direct op mijn gemak. Heel aangenaam om zo les te volgen!
Ze zijn heel vriendelijk en leggen alles goed uit.
Ik had de beste rij instructeur, namelijk Frank Van Loo. Nog nooit had ik voor 1 seconde gestresst toen ik mijn rijlessen nam omdat hij zo open, sociaal, vriendelijk en rustgevend is. Bedankt Frank!
Ik was heel nerveus maar de instructeur kalmeert me goed. Hij is kalm, heeft geduld en humor. Ik hebnog veel te leren maar het komt goed
Ik vind de manier waarop je word opgeleid heel goed
Spannend.
Voel mij Zeer welkom en zijn heel behulpzaam.
Ik vond het heel leuk heb er veel bij geleerd.
Nog maar eerste les
super les gever
Goeie indruk
De aanvraag via de website gedaan via het formulier. Snelle reactie gekregen waarbij alle lessen ingepland waren alsook het examen. Voor elke les een sms als herinnering. Elke lesgever had enorme ervaring en bracht de kennis op een eenvoudige en professionele manier over. Vlotte lesgevers die voldoende ernst, doch met de nodige humor alles brachten.
Van de 12 les uren amper op de baan kunnen rijden. 1 dag een klein ritje naar een oefenterrein en een ritje terug. Dat was het leermoment dat ik gekregen heb op de baan. De rest van de tijd toertjes rijden op het terrein voor oefeningen die na dag 1 al inorde waren. Ik ben de dupe van een medeleerling die meer aandacht krijgt om de manoeuvres te leren. Absoluut onacceptabel gezien het kostenplaatje. Bijkomend dat ik en een andere leerling van dezelfde instructeur exact op hetzelfde worden afgekeurd op de baan. Positie op de baan. Van de 6 mensen zijn er maar 2 door deel 1 van het examen gekomen. En die 2 worden op hetzelfde afgekeurd op de baan. We krijgen te horen in de theorie waar we moeten rijden maar op geen enkel moment worden we verbeterd in de praktijk, wat in mijn geval ook moeilijk is als je amper op de weg mag rijden.Als het ons niet goed wordt aangeleerd, kunnen we niet slagen. Het voelt op deze manier dat ons geld en tijd gewoon gestolen word. Instructeur is niet eens zelf aanwezig tijdens het praktijkexamen. Vriendelijke kerel maar hier zijn we niet vet mee.
Dag Axel Dank u wel om je hart te luchten. Niet geslaagd zijn is niet leuk en je mag daarover gefrustreerd zijn. Je schrijft wel een aantal zaken die niet correct zijn. We begrijpen dat je het gevoel had dat jouw vorderingen sneller gingen dan bij de andere kandidaat. Je kreeg een goede begeleiding van lesgevers die op dit forum alom geprezen worden. De slaagcijfers liggen ook heel hoog maar eens per jaar valt het ook eens voor dat er tegelijkertijd ook kandidaten niet slagen. We nemen contact met jou op om te zien hoe we jou het beste verder kunnen helpen. Alvast veel succes met het vervolg.
Originele beoordeling
Van de 12 les uren amper op de baan kunnen rijden. 1 dag een klein ritje naar een oefenterrein en een ritje terug. Dat was het leermoment dat ik gekregen heb op de baan. De rest van de tijd toertjes rijden op het terrein voor oefeningen die na dag 1 al inorde waren. Ik ben de dupe van een medeleerling die meer aandacht krijgt om de manoeuvres te leren. Absoluut onacceptabel gezien het kostenplaatje. Bijkomend dat ik en een andere leerling van dezelfde instructeur exact op hetzelfde worden afgekeurd op de baan. Positie op de baan. Van de 6 mensen zijn er maar 2 door deel 1 van het examen gekomen. En die 2 worden op hetzelfde afgekeurd op de baan. We krijgen te horen in de theorie waar we moeten rijden maar op geen enkel moment worden we verbeterd in de praktijk, wat in mijn geval ook moeilijk is als je amper op de weg mag rijden.Als het ons niet goed wordt aangeleerd, kunnen we niet slagen. Het voelt op deze manier dat ons geld en tijd gewoon gestolen word. Instructeur is niet eens zelf aanwezig tijdens het praktijkexamen. Vriendelijke kerel maar hier zijn we niet vet mee. Onze lesgever: Chris Durie
Alles ging vlot
Ik had een heel aangename rij-instructeur. De leeromgeving was stressvrij en rustig. De uitleg en tempo van de lessen waren zeer goed en werden naargelang het einde van de lessen goed afgestemd op mijn vragen en rijniveau van dat moment.
Zonder overdrijving was het een geweldige ervaring. De trainers waren betrouwbaar en vriendelijk, en hun training werd zorgvuldig bestudeerd. Ik heb veel profijt gehad van hun ervaring, maar ik had geen geluk omdat ik zenuwachtig was. Dank je wel, Karl en Tamara.
Ilias, Jij hebt veel geduld en je bleef in mij geloven, dat ik mijn BE ging halen!! Danku daarvoor !!! Mvg Sven
Kapellelaan 97
1860 Meise
Over Rijschool Traffix Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Traffix zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over 13 vestigingen leiden onze 80 medewerkers jaarlijks zo’n 5000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Dankzij de kwaliteit van onze diensten, de professionaliteit van onze medewerkers en de grote klantentevredenheid groeide Rijschool Traffix uit tot marktleider in rijbewijsopleidingen in de regio.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.