Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere informatie, veel voorbeelden uit de praktijk. Een extra dag toevoegen om meer te oefenen met de aangereikte theorie zou een verbetering kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een leuke, interessante en dag waar veel inspiratie is op gedaan. Het zou alleen erg nuttig zijn geweest als er meer tijd aan praktijkvoorbeelden kon worden besteed, bijv. dmv een 2e dag. Hier was de dag helaas te kort voor en had het nog meer 'afgemaakt'

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een leuke training! De trainers hebben het programma afwisselend gemaakt, zowel theorie als praktijk. Ook de toepassing van lean in de eigen organisatie kwam aan bod. Ook de groep van 7 zorgde ervoor dat alles werd behandeld en iedereen ook echt wat kon leren en vragen kon stellen. De trainers hebben het echt heel leuk gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De stof werd helder en duidelijk behandeld, echter miste ik handvatten en duidelijke richtlijnen voor het borgen van hospitality. De docente was zeer prettig in omgang en was kundig. Ik heb de power point helaas nog niet mogen ontvangen. Dit was wel toegezegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke locatie, mooie setting met kleine groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuk en interessant. helaas geen tijd om echt de diepte in te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

dit was een prettige training. duidelijk en interactief. We hadden een leuke groep wat uiteraard mee werkt aan het slagen van de masterclass.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

gewoon een hele praktische training, met heel veel ruimte voor humor en onderlinge uitwisseling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne docent, kon goed uitleggen en had sprekende voorbeelden. Daarbij kon ze goed inspelen op de dynamiek in de groep. Ook de locatie was in orde. Goede verzorging van eten en drinken, schoon en netjes. Ook makkelijk te bereiken, ook vanuit Groningen

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een enthousiaste docent die veel praktijkervaring heeft met Customer Journey en klantbeleving/gedrag. In een korte tijd heeft zij ons veel kunnen vertellen en leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer goede inkijk in de problematiek begeleidt door een bevlogen docente

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een ontzettend inspirerende en motiverende dag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou plezierig zijn als de presentatie van Postiljon Motels wat aantrekkelijker zou zijn en een rondleiding door het pand zou hier prima in passen. Zoals het nu was, was eigenlijk 'zonde' van onze tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede inhoud van de les, op de praktijk gericht en direct toepasbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg interessante dag over het strategisch huisvestingsplan. Ik zou alleen nog graag de sheets van die dag ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was een nuttige en leerzame scholing waarbij praktische handvatten werden geboden om tot een beleidsplan te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoende inhoud in een prettige omgeving. Kennis en kundigheid van docenten is erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede cursus, heb er zeker wat aan gehad. De docente heeft alles goed uitgelegd en wist mij de gehele dag te boeien met de lesstof. Interactie was leuk met andere cursisten. Lunch en service was top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een masterclass met theoretische kennis over het onderwerp maar juist ook een heel goed voorbeeld uit de praktijk met volgende mogelijkheden om zaken uit te diepen en vragen te stellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat het een kleine groep was waardoor er veel interactie mogelijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

inhoudelijk veel aan gehad. we zouden alleen materiaal en sheets etc. toegestuurd krijgen en die hebben we nog niet gehad. Omdat we nu al een week verder zijn en ik eigenlijk aan de slag wil met hetgeen ik heb geleerd vind ik het toesturen van de informatie te lang duren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

Zekeringstraat 21

1014BM Amsterdam

020-5826600

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.