Wat een ontzettend mooi resultaat hebben deze mensen geleverd Prachtig vakwerk. Voor onze biebkasten en walkinn kasten Echte Vakmensen. Een aanrader

twee grote inbouwkasten op maat in één dag gerealiseerd!

Het is geweldig om met Otto samen naar een mooi eind resultaat te werken, het is Otto nooit te gek en begrijpt met een paar woorden wat wij willen. De service is geweldig!

Vakmanschap

Top bedrijf voor het maken van maatwerk

Prettige samenwerking met veel ruimte voor eigen ideeën

Het is prettig dat Otto bij je thuis komt om mee te denken, door ervaring van hem zijn er kleine praktische details aangebracht. Een tekening aanpassen omdat je later denkt, dit willen we liever anders, is geen moeite en ook daarin denkt Otto mee. Wat we fijn vonden is dat we de tijd hadden om over de kleur van de keuken na te denken en de kleurstalen een aantal dagen bij ons thuis konden ervaren. Wij zijn tevreden!

Top kwaliteit

Tweede keuken die Otto, met zijn zeer betrokken medewerkers, voor ons heeft gebouwd. Ook nu weer zeer tevreden over het eind resultaat. Meester vakmanschap.

Vakmanschap in combinatie met topservice!

Een heel professioneel bedrijf met hele bekwame mensen. Denken mee in oplossingen en leveren ultieme kwaliteit. Wij hebben een prachtige keuken, inloopkast en een toprelatie overgehouden aan de samenwerking. Bij toekomstige projecten zullen wij 100 procent zeker voor Otto Schop gaan.

Vakmanschap en passie stralen er vanaf!

Wij genieten enorm van onze, niet alleen prachtige maar ook praktische nieuwe keuken. Wij hebben er van begin af aan alle vertrouwen gehad in Otto een prachtige keuken zou plaatsen die volledig naar onze zin zou zijn. Er is goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen en er zijn ook goede nieuwe ideeën aangedragen waardoor we uiteindelijk samen tot het eind resultaat zijn gekomen. Het proces is van begin tot eind prettig verlopen en tot in de puntjes afgewerkt.

Zoals verwacht en daarom ook weer voor Schop gekozen. Prettig werken en weer een topresultaat. Bedankt Otto, Bas, Henri!

Helemaal top, ze doen wat ze beloven en het zijn super aardige mensen

Vanaf het begin tot het einde hebben ze de kwaliteit gewaarborgd. Steeds werden we geïnformeerd en waar nodig werden de tekeningen aangepast. Ook was er een goede terugkoppeling via de mail. Na onze opmerking over een kleurverschil was er geen discussie over het oplossen hiervan, het werd zonder meer hersteld en de kwaliteit van het geleverde werk was boven alle twijfel verheven. Ook waren de mensen van de eindmontage zeer deskundig en ( niet onbelangrijk) heel vriendelijk en uitermate correct. Grote klasse en zeer aanbevelenswaardig

Perfect!

Prettig dat er tijdens de ontwerp fase ruim voldoende tijd werd uitgetrokken om tot een resultaat te komen dat volledig aan onze wensen en verwachtingen voldeed. Niets was teveel, van voorbeeld spoelbak tot een enorm scala aan stalen voor kastdeuren en aanrechtblad, alles was beschikbaar om te bekijken, zodat we niks vanuit een boek hoefden te kiezen. Ook de uitvoering was geweldig, de vakmensen van Otto Schop Timmerwerken waren net zo kritisch als wij, stonden open voor vragen en maakten aanpassingen waar wij dat wilden. Dit was voor ons de eerste keer dat we met plezier een keuken hebben samengesteld en gebouwd zien worden!

Vakmanschap

Ze denken met je mee, werken erg netjes en nauwkeurig

Professionele vakman en prettige samenwerking

Otto luistert eerst goed wat de wensen zijn en die vertaald hij naar een duidelijk keukenplan. Alles gaat in goed overleg en is open en eerlijk naar zijn klanten toe. Hij heeft echt vakmensen die er helemaal voor gaan. Wij zijn heel tevreden en bevelen Otto Schop Timmerwerken dan ook van harte aan.

Goede tips en begeleiding bij de meubelontwerpen op maat met prachtige materialen

De exacte vertaling van een droom plaatje in ons hoofd naar een droom keuken in huis.

De keuken staat bij ons als middelpunt in huis, het hart van ons huis. Daarom waren we extra kritisch naar de vertaling van onze ideeën naar een werkelijke keuken. Met een paar plaatjes in de hand gingen we op zoek naar een timmerman die ons hiermee kon helpen. Door de passie die Otto uitstraalt ontstond er na het eerste gesprek met hem direct een gevoel van vertrouwen. En dit gevoel was niet onterecht. In het hele proces verliep alles volgens planning en afspraak. Door de nauwkeurigheid, zorgvuldigheid en continue afstemming met ons, ontstond er werkelijk een onovertrefbaar perfecte en duurzame keuken. Over ieder details is nagedacht en het geheel past als een puzzel in elkaar. Eigenlijk te mooi om te gebruiken.....

Vakwerk tot in de puntjes!

Vakwerk geleverd! Alles volgens afspraak. Wijzigingen geen probleem, altijd bereid tot het vinden van een oplossing.

Een aanrader

Wij hebben prettig samen gewerkt met Otto schop.Het resultaat mag er zijn! Wij zijn er blij mee!!

meestervakmanschap, vriendelijkheid, flexibiliteit

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat Otto Schop heeft geleverd. Echt vakmanschap. Ook het maken van afspraken, verstrekken van info e.d. was erg plezierig

Onze ervaring met Otto en zijn team zijn geweldig en super goed👍😍

Absoluut een aanrader

Zeer vakkundig en nette werkwijze

Er wordt heel netjes gewerkt. Het resultaat van onze kast voeddet volledig aan onze verwachting.

Uitstekend.

Prachtige keuken, goed advies en een prettige samenwerking. Van harte aanbevolen!

Fijn bedrijf, goed vakmanschap.

Heel fijn samengewerkt. Men dacht goed met ons mee en de uitvoering is boven verwachting.

De vakman om mee te werken

Otto staat voor: Vakmanschap, Kwaliteit, Creatief, Adviserend, Meedenkend, Oplossingsgericht en gaan voor een optimaal resultaat voor de hem en de klant.

Meedenken met de klant, ideeen aandragen, vakmanschap, goede mensen, prettig in de omgang: dat is Otto Schop.

• Ervaring met: Maatwerk

Prettig

• Ervaring met: Keukens

Goed advies, goede ideën en meedenken op locatie. Flexibel in montage.

• Ervaring met: Keukens

Dorpsstraat 84