Filters

2

Oplichters

Vertrouw hun verzekeringsadvocaten niet - ze geven niet om jou en zijn totaal onbekwaam

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
2

Oplichters

Vertrouw hun verzekeringsadvocaten niet - ze geven niet om jou en zijn totaal onbekwaam

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
4

Enorme verhogingen 5 verzekeringem

Zonder duidelijke informatie, behalve het nieuwe premie overzicht blijken al onze 5 verzekeringen verhoogd met 50 euro per verzekering dit jaar! Dit komt ons onbehoorlijk over. Daarnaast is de jaarpremie al ingehouden voordat het nieuwe verzekeringsjaar is ingegaan terwijl de verzekering nog opgezegd zou kunnen worden. Ook niet bepaald fraai! Erg teleurstellend antwoord ontvangen. Dit ben ik niet gewend van Univé.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

Voor mij nooit meer Unive.

Voordat ik mijn zorgverzekering bij Univé afsloot, heb ik contact gehad met diverse medewerkers. Elke medewerker gaf andere informatie m.b.t. de vergoeding van een behandeling. Een medewerker wist mij uiteindelijk te overtuigen en gaf aan dat de kans groot is dat ik beroep kan doen op de vergoeding. De betreffende medewerker sprak met volle overtuiging. Uiteindelijk bleek dat ik de operatie uit mijn eigen zak moest betalen. Ik heb hierover ook contact gehad met Univé, maar zij toonden absoluut geen begrip voor de situatie. De klachtbehandelaar gaf aan niets te kunnen doen. Het feit dat haar collega's mij de verkeerde informatie hebben gegeven, moest ik maar accepteren. Voor mij en mijn naasten nooit meer Univé. Ze doen mij eerder denken aan een commercieel bedrijf, dan aan een 'zorg' verzekering.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

Zeer goede service en heel erg goed geholpen uit moeilijke situatie

Mijn zakelijke bedrijfsauto omgezet vanuit een andere verzekering omgezet naar Univé zeer net en keurig stap voor stap geholpen naar een goede verzekeringspolis .later mijn prive auto omgezet omdat ik dacht nog de zelfde schade vrije jaren te hebben niet bij een andere verzekering elders. uiteindelijk Univé hierover benaderd en hebben me volledig uit de brand geholpen ben echt super geholpen, en gezocht naar een oplossing uiteindelijk al mijn verzekeringen zakelijk weggehaald bij mijn huidige aanbieder en ondergebracht bij Univé dat werkt zonder winstoogmerk daar pluk u en ik de vruchten van. en ben ik ook nog eens echt € goedkoper uit. scheelt mij echt. Team Univé bedankt voor de zeer goede accurate hulp.SUPER.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

Waardeloze communicatie

Unive collega's die ondeling niet communiceren, langs elkaar heen werken en zeer traag schades afhandelen. Hoe raak je je klanten kwijt, lekker bezig hoor Unive

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

Arrogantie

Erg arrogante mensen die niets kunnen aan de telefoon. Het oogt dat een directeur een brief verzend, deze is niet bereid hiervoor te bellen. De onkundige onderdanen van de directeur versturen in zijn naam brieven waarbij ze dingen opvragen. Echter willen ze deze dingen niet hebben of kunnen ze daar niets mee. Nooit mee in zee gaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

Topervaring!

Vlak voor het ophalen van onze nieuwe auto kwamen wij erachter, dat wij vergeten waren de verzekering te wijzigen. Snel gebeld naar Univé, daar werd met begrip voor de situatie snel gehandeld. Binnen 2 minuten alles geregeld. Dank Univé, dank medewerker voor het correcte en plezierige contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

Zeer tevreden

Alles na wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

Open en eerlijke antwoorden kreeg ik van R. d. Poorter

Zo als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

Waardeloos

Ik krijg een brief van ene Frank Elion, in zijn brief schrijft hij dat hij nog informatie nodig is, ook kan dit telefonisch worden doorgegeven. Nadat een telefoniste heeft beloofd dat hij terug belt heeft hij dit na een week nog niet gedaan. Toen ik daar weer achteraan belde blijkt deze persoon niet te bestaan. Ook de informatie die opgevraagd wordt blijkt niet door gegeven te kunnen worden, dit kan pas op 01-11-2020, dan wordt ik pas lid. Blijkbaar hoef je geen lid te zijn om facturen te ontvangen!?

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
1

Slechtste verzekeraar ooit

Zeer slecht verzekeraar die zich schuilt achter een "computersysteem". Je vult als klant alle gegevens netjes in, geeft aan wat kenteken, aankoopwaarde, geboortedatum, ALLES INGEVULD! Er rolt vervolgens een premie uit. En paar dagen later krijg je de mail dat de premie ineens € 60,= per mnd duurder is. Dan wordt als excuus gebruikt RDW zet de scooter op x terwijl de aanschafwaarde xx is. Dit heeft daar niets mee te maken. Als de klant netjes de aanschafwaarde invult/voor welke waarde je je scooter wilt verzekeren. Dan mag je er toch vanuit gaan dat je als klant de juiste premie berekent krijgt. Daar is zo'n computersysteem voor bedacht?!?! Echter, dit is niet zo. Uiteindelijk tellen ze er gewoon paar tientjes bovenop en wordt zonder blikken en blozen geïncasseerd. En degene aan de telefoon weet er niks nuttigs op te zeggen behalve ook te schuilen achter zijn systeem.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

altijd tevreden

Ik ben al jaren een tevreden klant bij de Unive, en wordt altijd netjes en duidelijk geholpen. Vanmorgen een mail ontvangen over de coulanceregeling m.b.t. de reisverzekering, en die was zeer positief ik krijg mijn rekening 100 % vergoed. Een zeer nette regeling voor de klant die ze niet verplicht zijn. Daarom een dikke pluim voor de Unive. Bedankt!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

Zeer goede ervaring met Unive

Schade gemeld en alles werd snel en correct afgehandeld..

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

Erg tevreden

Mijn Corona strop is erg fijn opgelost door Univé, door de coulance regeling. Ik zou Univé, mede door hun persoonlijke aanpak, zeker aanbevelen. Heb inmiddels al tientallen jaren polissen "lopen", ook toen het nog geen Univé heette. Ron V

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

Geen gezeur

Schade door corona geleden...prima opgelost zonder moeilijke vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

Klantgericht

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
2

Teleurgesteld.

Waterschade wegens verstopt riool. Van mijn kant. Alle mogelijkheden om tot compromissen te komen. Ik dien geen schade in om unive op te lichten. Snap ook wel dat ik niet alles vergoed krijg. Heb alle verzekeringen bij jullie lopen, waaronder inboedel en opstal. Geld denk voor mijn hele perceel. Verstopping vond op mijn perceel plaats. Altijd netjes mijn premie betaald. Jullie kant.: afwijzing. Geen eens een expert sturen. Gelukkig plukt unive daar de vruchten van. De verzekering met winstoogmerk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
10

Vriendelijk personeel en goede premie

Omdat ik al een verzekering bij Univé had , ging ik ook kijken mbt premie voor andere verzekering. Dit pakte positief uit ( ook door extra korting meerdere verz.) Fijn vriendelijk personeel !

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit
10

Prima service

We hebben een Unive kantoor ijn het dorp, als je er via de mail niet uitkomt kun je even binnen stappen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De verzekeringen zijn prima geregeld en overzichtelijk ijn te zien via de app. De premie is concurrerend. Het meest recente hoogtpunt was de coulance regeling mbt het annuleren vsn onze vakantie wegens Corona. Top geregeld Unive.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

echt voor de klanten

Coulance regeling vanwege het coronavirus . Meestal gaat het geld naar de aandeelhouders maar Unive ,besloot om iets voor de klanten te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

Goede afhandeling

Er was een bedrag vastgesteld voor een stormschade op grond van de offerte. Toen het werkelijke bedrag hoger was is vergoeding keurig verhoogd op initiatief van Unive.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

geweldig

Univé heeft ons geweldig geholpen bij de behandeling én afhandeling van een schade (coulance regeling)

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
10

uitstekend

Op tv kijken wij ook naar het SBS6 programma "Mr. Frank Visser: Wordt U al geholpen?" Zo was er laatst een echtpaar dat hun bromfietsverzekering wilde beëindigen om bij Univé onder te brengen. (Dit i.v.m. 40 (?) jaar schadevrij rijden.) Het is één van de vele voorbeelden dat men Univé verkiest omdat zij een uitstekende, niet dure verzekeringsmaatschappij is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

Goed advies ontvangen !

Ik kon op t kantoor met de medewerker mijn verzekeringen doornemen wat resulteerde in een vermindering van enkele verzekeringen. Op advies van de medewerker. Ik ben er blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Hanzeplein 1

8017 JC Zwolle

059-2349340

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.