Vertrouw hun verzekeringsadvocaten niet - ze geven niet om jou en zijn totaal onbekwaam
Goedemorgen, jammer om te lezen dat je ontevreden over ons bent. Ik zie dat je deze review ook hebt gedeeld via een ander medium. Via die weg heb ik inhoudelijk gereageerd. Zullen we daar het gesprek verder voortzetten? Groet, Matijs
Vertrouw hun verzekeringsadvocaten niet - ze geven niet om jou en zijn totaal onbekwaam
Zonder duidelijke informatie, behalve het nieuwe premie overzicht blijken al onze 5 verzekeringen verhoogd met 50 euro per verzekering dit jaar! Dit komt ons onbehoorlijk over. Daarnaast is de jaarpremie al ingehouden voordat het nieuwe verzekeringsjaar is ingegaan terwijl de verzekering nog opgezegd zou kunnen worden. Ook niet bepaald fraai! Erg teleurstellend antwoord ontvangen. Dit ben ik niet gewend van Univé.
Hoi Trudy, zo te lezen heb je te maken gehad met een fikse premieverhoging. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend voor je is. Graag kijk ik voor je na wat de reden is van de verhoging en controleer ik of alles goed is gegaan. Mocht je dit willen, mail dan je gegevens naar [email protected] en dan kom ik er bij je op terug. Groet, Matijs
Voordat ik mijn zorgverzekering bij Univé afsloot, heb ik contact gehad met diverse medewerkers. Elke medewerker gaf andere informatie m.b.t. de vergoeding van een behandeling. Een medewerker wist mij uiteindelijk te overtuigen en gaf aan dat de kans groot is dat ik beroep kan doen op de vergoeding. De betreffende medewerker sprak met volle overtuiging. Uiteindelijk bleek dat ik de operatie uit mijn eigen zak moest betalen. Ik heb hierover ook contact gehad met Univé, maar zij toonden absoluut geen begrip voor de situatie. De klachtbehandelaar gaf aan niets te kunnen doen. Het feit dat haar collega's mij de verkeerde informatie hebben gegeven, moest ik maar accepteren. Voor mij en mijn naasten nooit meer Univé. Ze doen mij eerder denken aan een commercieel bedrijf, dan aan een 'zorg' verzekering.
Hallo Ikram, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht en de manier waarop je bent geholpen. Zoals je zelf al aangeeft is je bericht al opgepakt en is besloten dat we bij ons standpunt blijven om niet te vergoeden. Helaas laten we het hier dus bij. Mocht je het oneens blijven met ons standpunt kun je het beste contact met het SKGZ. Groet, Matijs
Mijn zakelijke bedrijfsauto omgezet vanuit een andere verzekering omgezet naar Univé zeer net en keurig stap voor stap geholpen naar een goede verzekeringspolis .later mijn prive auto omgezet omdat ik dacht nog de zelfde schade vrije jaren te hebben niet bij een andere verzekering elders. uiteindelijk Univé hierover benaderd en hebben me volledig uit de brand geholpen ben echt super geholpen, en gezocht naar een oplossing uiteindelijk al mijn verzekeringen zakelijk weggehaald bij mijn huidige aanbieder en ondergebracht bij Univé dat werkt zonder winstoogmerk daar pluk u en ik de vruchten van. en ben ik ook nog eens echt € goedkoper uit. scheelt mij echt. Team Univé bedankt voor de zeer goede accurate hulp.SUPER.
Hallo Ronald, wat een mooi compliment en welkom bij Univé :) Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en dat je goedkoper uit bent bij ons. Daar pluk je inderdaad de vruchten van ;) Groet, Matijs
Unive collega's die ondeling niet communiceren, langs elkaar heen werken en zeer traag schades afhandelen. Hoe raak je je klanten kwijt, lekker bezig hoor Unive
Hoi Sonja, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de afwikkeling van je schade. Zo te lezen verloopt het niet soepel en ik kijk graag even met je mee om te zien of ik dit voor je kan oplossen. Heb je ook een schadenummer ontvangen en zou je die willen doorgeven? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs
Erg arrogante mensen die niets kunnen aan de telefoon. Het oogt dat een directeur een brief verzend, deze is niet bereid hiervoor te bellen. De onkundige onderdanen van de directeur versturen in zijn naam brieven waarbij ze dingen opvragen. Echter willen ze deze dingen niet hebben of kunnen ze daar niets mee. Nooit mee in zee gaan.
Hallo Frank, jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Ik zie dat je eerder een review hebt geplaatst en daar heb ik inhoudelijk op gereageerd. Mocht je nog vragen hebben, weet je ons ook per mail te bereiken. Groet, Matijs
Vlak voor het ophalen van onze nieuwe auto kwamen wij erachter, dat wij vergeten waren de verzekering te wijzigen. Snel gebeld naar Univé, daar werd met begrip voor de situatie snel gehandeld. Binnen 2 minuten alles geregeld. Dank Univé, dank medewerker voor het correcte en plezierige contact.
Hallo Arie, vergeten je verzekering aan te passen kan natuurlijk gebeuren. Gelukkig hebben we je snel kunnen helpen. Geniet van je nieuwe auto en bedankt voor het compliment! Groet, Matijs
Alles na wens
Hallo Michiel, bedankt voor je fantastische beoordeling. Goed om te lezen dat alles naar wens is en je dus tevreden bent. Groet, Matijs
Zo als boven
Bedankt voor je compliment! Ik zal het doorgeven aan mijn collega :) Groet, Matijs
Ik krijg een brief van ene Frank Elion, in zijn brief schrijft hij dat hij nog informatie nodig is, ook kan dit telefonisch worden doorgegeven. Nadat een telefoniste heeft beloofd dat hij terug belt heeft hij dit na een week nog niet gedaan. Toen ik daar weer achteraan belde blijkt deze persoon niet te bestaan. Ook de informatie die opgevraagd wordt blijkt niet door gegeven te kunnen worden, dit kan pas op 01-11-2020, dan wordt ik pas lid. Blijkbaar hoef je geen lid te zijn om facturen te ontvangen!?
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het contact met ons niet naar tevredenheid is verlopen. Heb ik het goed dat het hier om je zorgverzekering gaat? Mocht je dit willen kijk ik graag even met je mee om te kijken of ik nog iets voor je kan doen. Laat het dan weten via [email protected]. Wil je dan ook je postcode, huisnummer en geboortedatum mee sturen? Alvast bedankt! Gr, Ties Update: We hebben je mail ontvangen. Ik heb je mail doorgestuurd naar mijn collega's van de zorgafdeling met het verzoek om met duidelijkheid en een oplossing te komen en hiervoor contact met je op te nemen. Ik ga ervan uit dat dit binnenkort zal gebeuren, dus ik wil je vragen dit af te wachten. Mocht je tussentijds nog vragen hebben, laat het gerust weten. Groet, Matijs
Zeer slecht verzekeraar die zich schuilt achter een "computersysteem". Je vult als klant alle gegevens netjes in, geeft aan wat kenteken, aankoopwaarde, geboortedatum, ALLES INGEVULD! Er rolt vervolgens een premie uit. En paar dagen later krijg je de mail dat de premie ineens € 60,= per mnd duurder is. Dan wordt als excuus gebruikt RDW zet de scooter op x terwijl de aanschafwaarde xx is. Dit heeft daar niets mee te maken. Als de klant netjes de aanschafwaarde invult/voor welke waarde je je scooter wilt verzekeren. Dan mag je er toch vanuit gaan dat je als klant de juiste premie berekent krijgt. Daar is zo'n computersysteem voor bedacht?!?! Echter, dit is niet zo. Uiteindelijk tellen ze er gewoon paar tientjes bovenop en wordt zonder blikken en blozen geïncasseerd. En degene aan de telefoon weet er niks nuttigs op te zeggen behalve ook te schuilen achter zijn systeem.
Hallo Loes, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de premie die is berekend voor je scooter en de manier waarop dit is gegaan. Graag kijk ik met je mee wat er precies is gebeurd en of we dit voor je kunnen oplossen. Zou je je postcode + huisnummer en geboortedatum willen mailen naar [email protected]? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs
Ik ben al jaren een tevreden klant bij de Unive, en wordt altijd netjes en duidelijk geholpen. Vanmorgen een mail ontvangen over de coulanceregeling m.b.t. de reisverzekering, en die was zeer positief ik krijg mijn rekening 100 % vergoed. Een zeer nette regeling voor de klant die ze niet verplicht zijn. Daarom een dikke pluim voor de Unive. Bedankt!!!
Hoi Monique, bedankt voor je compliment. Fijn dat je zo tevreden bent en dat je alsnog een vergoeding hebt ontvangen voor je gemiste reis. En nu maar hopen dat we snel weer op vakantie mogen ;) Groet, Matijs
Schade gemeld en alles werd snel en correct afgehandeld..
Hoi Harry, goed om te lezen dat je tevreden bent met hoe wij een schade behandelen. Bedankt voor je reactie en de mooie cijfers! Gr, Ties
Mijn Corona strop is erg fijn opgelost door Univé, door de coulance regeling. Ik zou Univé, mede door hun persoonlijke aanpak, zeker aanbevelen. Heb inmiddels al tientallen jaren polissen "lopen", ook toen het nog geen Univé heette. Ron V
Hoi Ron, dan ben je inderdaad al heel wat jaren bij ons :). Goed om te horen en fijn dat we jullie via de coulanceregeling rondom corona hebben kunnen helpen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht en deze hele mooie cijfers achter te laten. Gr, Ties
Schade door corona geleden...prima opgelost zonder moeilijke vragen
Hoi John, goed om te horen. Bedankt voor je review en de mooie cijfers! Gr, Ties
Tevreden
Bedankt voor de mooie cijfers. Goed om te horen dat je tevreden bent :). Gr, Ties
Waterschade wegens verstopt riool. Van mijn kant. Alle mogelijkheden om tot compromissen te komen. Ik dien geen schade in om unive op te lichten. Snap ook wel dat ik niet alles vergoed krijg. Heb alle verzekeringen bij jullie lopen, waaronder inboedel en opstal. Geld denk voor mijn hele perceel. Verstopping vond op mijn perceel plaats. Altijd netjes mijn premie betaald. Jullie kant.: afwijzing. Geen eens een expert sturen. Gelukkig plukt unive daar de vruchten van. De verzekering met winstoogmerk.
Hoi Luitz, via Trustpilot heb je ook een review achter gelaten. Hier heb ik op gereageerd en aangegeven dat ik altijd even kan meekijken. Wil je in dat geval je postcode, huisnummer en geboortedatum sturen naar [email protected]. Gr, Ties
Omdat ik al een verzekering bij Univé had , ging ik ook kijken mbt premie voor andere verzekering. Dit pakte positief uit ( ook door extra korting meerdere verz.) Fijn vriendelijk personeel !
Hallo Tom, bedankt voor de complimenten. Wanneer je ook andere soorten verzekeringen bij ons afsluit klopt het inderdaad dat je pakketkorting krijgt. Fijn dat je hier nu ook gebruik van kan maken. Groet, Matijs
We hebben een Unive kantoor ijn het dorp, als je er via de mail niet uitkomt kun je even binnen stappen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De verzekeringen zijn prima geregeld en overzichtelijk ijn te zien via de app. De premie is concurrerend. Het meest recente hoogtpunt was de coulance regeling mbt het annuleren vsn onze vakantie wegens Corona. Top geregeld Unive.
Hallo Henry, bedankt voor het compliment en fijn dat je zo tevreden over ons bent. Bij Univé is er altijd een winkel in de buurt waar je kunt binnenlopen en goed om te lezen dat je dit zo waardeert. Je weet ons dus te vinden en ik hoop dat je snel weer op reis kunt! Groet, Matijs
Coulance regeling vanwege het coronavirus . Meestal gaat het geld naar de aandeelhouders maar Unive ,besloot om iets voor de klanten te doen.
Hallo Marco, dat leek ons inderdaad de beste keuze! Fijn dat je op die manier alsnog een vergoeding hebt gekregen voor je geannuleerd of afgebroken reis! Groet, Matijs
Er was een bedrag vastgesteld voor een stormschade op grond van de offerte. Toen het werkelijke bedrag hoger was is vergoeding keurig verhoogd op initiatief van Unive.
Hallo Walter, wat fijn dat je uiteindelijk de gehele schadevergoeding hebt ontvangen. Stormschade is natuurlijk nooit leuk, dus dan is het wel prettig dat je hier een vergoeding voor krijgt. Bedankt voor het je mooie beoordeling! Groet, Matijs
Univé heeft ons geweldig geholpen bij de behandeling én afhandeling van een schade (coulance regeling)
Hallo Thijs, bedankt voor het compliment. En nu hopen dat we snel weer op vakantie kunnen met z'n allen :) Groet, Matijs
Op tv kijken wij ook naar het SBS6 programma "Mr. Frank Visser: Wordt U al geholpen?" Zo was er laatst een echtpaar dat hun bromfietsverzekering wilde beëindigen om bij Univé onder te brengen. (Dit i.v.m. 40 (?) jaar schadevrij rijden.) Het is één van de vele voorbeelden dat men Univé verkiest omdat zij een uitstekende, niet dure verzekeringsmaatschappij is.
Hallo Wim, wat leuk dat je ons op televisie tegen kwam. Mooi voorbeeld waarom mensen graag hun verzekeringen bij Univé onder brengen. Bedankt voor het delen hiervan. Groet, Matijs
Ik kon op t kantoor met de medewerker mijn verzekeringen doornemen wat resulteerde in een vermindering van enkele verzekeringen. Op advies van de medewerker. Ik ben er blij mee!
Hoi Marijke, goed om te horen dat onze collega's met je meegedacht hebben. We zijn blij dat je blij bent! Groet, Lou
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.