Hallo Rinus, bedankt voor je review. We zullen ons uiterste best doen om jou in de toekomst net zo tevreden te houden als dat je nu bent. Wat een hoge cijfers geef je ons! Groet, Sabine
Hallo Rene, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over ons! Groet, Sabine
Een kleine waterschade werd snel, adequaat en weinig bureaucratisch afgehandeld. Zeker naar onze tevredenheid.
Hallo Harry, hartstikke leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening bij schade! Bedankt voor je bericht. Groet, Sabine
Wij werden aangenaam verrast hoe wij als klanten te woord gestaan werden door Unive. Dit zowel voor als nadat mijn vrouw weer thuis was gekomen.
Hallo Geert, bedankt voor het achterlaten van een bericht. Wij zijn ontzettend blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Wij blijven ons uiterste best doen om jullie in de toekomst net zo tevreden te houden. Groet, Sabine
Annulerings schade gehad en dat is goed en zeer snel afgehandeld.
Hoi, fijn om te horen dat jouw schade naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor het achterlaten van een bericht. Groet, Sabine
zeer goed geen klachten kunnen bespeuren
Hallo Jan, hartstikke bedankt voor je positieve bericht! Wij doen ons uiterste best om jou in de toekomst net zo tevreden te houden. Groet, Sabine
Hoi Cobie, hartstikke bedankt voor het achterlaten van een bericht! Wij zijn erg blij om te zien dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Groet, Sabine
Je kan alles verzekeren bij unive voor een betaalbare prijs
Hallo Peter, bedankt voor het achterlaten van een bericht. Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent. Wij zullen ons uiterste best doen om jou in de toekomst net zo tevreden te houden! Groet, Sabine
Zeer goed.
Hallo Bert, bedankt voor het compliment! Wij zijn erg blij met de beoordeling die je ons geeft. Groet, Sabine
Ik heb goede ervaring met Unive, zeker met de afhandeling van schadegevallen en uitleg over af te sluiten polissen. Ik ben dan ook zeer tevreden.
Hallo Toos, we zijn ontzettend blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Wij zullen ons best blijven doen om jouw in de toekomst tevreden te houden :) Groet, Sabine
Gemakkelijk via de website de schade aanmelden. Duidelijk, empatisch en snel een reactie en afwikkeling ontvangen. Je wordt serieus genomen en betrouwbaar. Een voorbeeld voor andere maatschappijen.
Hallo Anton, bedankt voor het achterlaten van een bericht. Wat een mooie beoordeling, hier zijn we erg blij mee! Groet, Sabine
Univè zorgverzekering let op de kleintjes heb je eindelijk een medicijn van een bepaald merk waar je goed op reageert besluit univè om dit merk niet meer te vergoeden omdat een ander merk goedkoper is maar waar je bijwerkingen van hebt.
Hallo Albert, bedankt voor je recensie. Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Kan ik misschien nog iets voor je betekenen? Dan zou ik graag je Postcode + huisnummer en geboortedatum in een privé bericht willen ontvangen. Groet, Sabine
Hoi Carla, hartstikke bedankt voor je mooie bericht. Wat een goede beoordeling geef je ons! Groet, Sabine
bij het stelen van de fiets uit de achtertuin werd er totaal niet moeilijk gedaan en had ik het geld (voor een andere fiets) heel snel op mn rekening geweldig !
Hallo, wij zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de afhandeling van de schade. Ik hoop dat je lang plezier mag hebben van jouw nieuwe fiets. Groet, Sabine
Eindelijk nog een verzekering met persoonlijk contact en een kantoor waar je met vragen heen kan.
Hoi Maurice, wij proberen inderdaad zo persoonlijk mogelijk te zijn en te blijven. Heb je misschien nog tips voor ons, zodat wij misschien van de 7 een 8 of een 9 kunnen maken. Groet, Sabine
Hoi, bedankt voor het achterlaten van een bericht. Wij zijn erg blij met de goede beoordeling. Wat een mooie cijfers! Groet, Sabine
De service is geweldig. Alle vragen worden snel en kundig beantwoord.
Hallo Evert, hartstikke bedankt voor het compliment. Wij zullen ons uiterste best blijven doen om jouw ook in de toekomst tevreden te houden. Groet, Sabine
Vriendelijk telefonisch contact en vooral ook duidelijkheid. Mails zouden iets sneller beantwoord mogen worden.
Hallo Hennie, leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten. Wat een mooie cijfers geef je ons! Wist je dat je vragen bijvoorbeeld ook via Facebook of WhatsApp kunt stellen? Ik neem je tip over het beantwoorden van mails mee. Groet, Sabine
Over het algemeen geen klachten maar, als ik de zorgnota's moet betalen wil ik graag inzage waarvoor ik ze moet betalen zoals data's van de behandeling en wat er word gedeclareerd. Ik heb daar geen inzage in en dat vind ik zeer vervelend. Vooral na ziekenhuis bezoek duurt het lang voordat je de nota ontvangt en dan heb je geen idee waarvoor je moet betalen ook omdat de nota's geen goede datums hebben. M.v.g.
Hoi Ria, bedankt voor je tip. Wij zijn erg blij dat je geen klachten hebt. Ik neem je tip mee voor onze zorgafdeling, hopelijk kunnen zij wat met jouw tip. Groet, Sabine
Ondanks mijn goed gekozen zorgverzekering tot de onaangename conclusie gekomen dat ik dik moet betalen voor de zorgverzekering, En dan ook nog eens geen gebruik mogen maken van een mooie aanbieding bij Hans Anders. Klantvriendelijk? denk het niet. Bedrijfsbeleid? vast wel maar ten opzichte van andere verzekeringen dus wat mij betreft 3-0 achter.
Hoi Els, vervelend dat je dit zo ervaart. Kan ik misschien nog iets voor je betekenen? Groet, Sabine
Die zijn gewoon góed!
Hoi Niek en Christien, hartstikke bedankt voor het compliment. Daar zijn we erg blij mee. Groet, Sabine
het is niet mijn eerste keer dat ik klant bij u was. Toen was ik ook `redelijk `tevreden. Er is inmiddels wel wat veranderd nu u ben samen gegaan met Zorgzaam. Eindelijk is er nu eens nagedacht over de `veteranen. Ik ben oud marineman. Vandaar mijn keus.
Hoi Eltjo, welkom terug! Wij zijn erg blij dat je bij ons verzekerd bent en zullen ons uiterste best doen om jou zo tevreden mogelijk te houden. Groet, Sabine
De oogarts in het Spaarne Gasthuis, die mij al sinds 12 jaar controleert op staat, een staarbehandeling heeft verzorgd en lasercorrecties daarop verrichtte, constateerde Makula degeneratie. Toen bleek plots dat Unive dit niet vergoedt en daarom ging ik voor de behandeling naar het OMC met overschrijving van alle gemaakte scans en het hele dossier. Dit was een zeer slechte ervaring hoewel ik door het OMC heel goed ben opgevangen en behandeld.
Hallo John, jammer van jouw slechte ervaring. Heb je nog tips voor onze dienstverlening? Groet, Sabine
Al jaren zijn wij jullie klant ( met alle verzekeringen) nooit gedoe, altijd behulpzaam ( ook toen we het moeilijk hadden met betalingen), serieus, betrouwbaar en transparant. Toppers
Hoi Fidela, super om te horen! Ik hoop dat wij in de toekomst jou net zo tevreden kunnen houden :) Groet, Sabine
Unive wil steeds de goedkopere medicijnen aanbevelen. Maar in de praktijk is dat toch niet goed. zit nu steeds zelf met dat probleem.Dus ik weet waar ik over praat.
Hallo Dick, jammer dat je niet tevreden bent. Kan ik misschien nog iets voor je doen? Groet, Sabine
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.