Dat zijn cijfers waar we trots op zijn, Ruud. Bedankt hiervoor! Mvg, Peter
Vaste contactpersoon met wie wij een zeer goede verstandhouding hebben. Altijd snelle antwoorden en advies waarover goed is nagedacht. Zeer tevreden en daarom zit ons hele pakket bij Univé.
Hallo Rob, erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn en het hele pakket bij ons hebben ondergebracht. We zijn dan ook erg blij met de cijfers die je geeft. Bedankt hiervoor!
zeer goed !!
Bedankt voor het delen van deze mooie cijfers, hier zijn we erg blij mee! Mvg, Peter
Univé is een verzekering die klantvriendelijk en goede voorlichting geeft.Als je met een probleem zit of ergens niet uit komt helpen ze je heel klantvriendelijk.Belangrijk is ook als je bij een andere verzekering met de zelfde voorwaarden goed koper kunt Univé niet probeert om iemand om te praten om jou als klant te houden en dat kun je van vele verzekeringsmaatschappij niet zeggen. Ook hier heb ik 1 min puntje Een kopje koffie zullen ze je niet (snel) aanbieden. Jammer..!!!!
Hallo, bedankt voor deze prachtige cijfers en de omschrijving waarom je tevreden bij ons bent. Het kopje koffie houd je van ons tegoed! Mvg, Peter
ik heb rond 14 november verzekering gebeld om de autoverzekering te stoppen toen 10 min later heb ik de vrijwaarde doorgegeven die waren ze nodig vanmorgen opgebeld dat we niks hoorden terwijl ik ook persoonlook bij de kantor aan de vanmaasdyuinweg ben geweest en die zeiden rustig afwachten noou bel ik hebben ze geen vrujwaarding gekregen dat betekent dat ik gewoon moet betalen terwijl ik het goorgegeven heb daar hoef ik niet voor gestraft worden toch nou moeten wij februari ook betalen graag terug draaien .want de fout ligt bij unive met vr gr e kovac
Gebeld met Univé over een autoverzekering. Ik hoefde niet in de wacht en kon gelijk terecht met mijn vraag. 45 minuten aan de telefoon gezeten vanwege een fout van een andere verzekering. Ik ben echt zeer tevreden over de hulp die ik gekregen heb. Perfecte service, klantgericht en ook zeer tevreden het meedenken over onze situatie. Ik ben eigenlijk niet van het schrijven van reviews, maar moest dit toch even gemeld hebben. Bedankt!
Hoi Jesse, Bedankt voor deze mooie review, de mooie cijfers en wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We staan voor je klaar als je ons nodig hebt en we hopen je lang als tevreden klant te mogen houden! :) Met vriendelijke groet, Peter
tevreden
Hallo Dirk, Wat fijn om te horen dat je tevreden over ons bent en dat je ons met name betrouwbaar vindt. We hopen je nog lang als tevreden klant te mogen houden! Met vriendelijke groet, Peter
Ben 50 jaar en dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een schade ging melden. Maar Unive geeft inderdaad niet thuis.Er word totaal niet naar de situatie of achtergrond gekeken, maar je word behandeld als een crimineel. Na aandringen om het nog een keer te bekijken en 3 getuige te horen krijg je na een half jaar weer nee te horen. Tja de goede moeten onder de kwade lijden, dit werd ook daadwerkelijk gezegd door een van de behandelaars.
Bij Unive ben je alleen maar goed om te betalen. Maar een beetje service of meedenken in oplossingen is er niet bij. Wij hebben een compleet pakket verzekeringen incl 3 voertuigen. Inmiddels is er al 1 auto elders verzekerd omdat Unive niet aan mijn wensen kon voldoen. Vervolgens ging daarbij de overstap van alles fout! Men bleef geld afschrijven terwijl de verzekering opgezegd was. Schade vrije jaren in Roy-data klopten niet. etc. En als je dan een keer schade meld (aan woonhuis), vind men wel weer ergens iets in de kleine letters waarom ze vinden dat ze niet moeten betalen. Iets meer coulance zou je wel verwachten, of een een soort schikkingsvoorstel zou wel netjes zijn als je al 18 jaar klant bent.. maar dit is het laatste jaar! Gaan met hele pakket naar een andere verzekeraar.
Hallo Marco, Bedankt voor je beoordeling, maar wat jammer dat deze negatief is en dat je wilt overstappen naar een andere verzekeraar. Ik hoop dat de fouten inmiddels hersteld zijn. We willen je natuurlijk graag als klant houden en wellicht kunnen we nog iets voor je doen als je een klacht indient via https://www.unive.nl/klantenservice/klachtindienen. Ik hoop dat we je zo toch weer een tevreden klant kunnen maken. Met vriendelijke groet, Peter
Toen ik belde moest ik 2.5 minuten lang door een keuze menu worstelen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. En dat gebeurde pas na 6.50 minuten. Vreselijk! Dit ervaar ik niet als klantvriendelijk!
Hallo Mariska, Wat vervelend dat je zo lang moest wachten om geholpen te worden. Normaal gesproken streven we ernaar om elk telefoontje zo snel mogelijk op te nemen. Op drukke momenten kan het voorkomen dat het wat langer duurt, maar 6:50 is inderdaad te lang, waarvoor ik onze excuses wil aanbieden. We streven ernaar om onze dienstverlening steeds beter te maken en ik hoop dat we je verwachting de volgende keer kunnen overtreffen. Met vriendelijke groet, Peter
Vorig jaar grote hagelschade aan de auto. Alles heel netjes geregeld. Een andere x super fijne hulp gehad met het invullen van een schadeformulier. Ze zijn vriendelijk en duidelijk. Complimenten voor de afdeling schade/autoverzekering.
Hoi Natasja, Bedankt voor deze mooie cijfers! We vinden het erg fijn dat je een positieve ervaring met ons hebt. Mocht je ons ooit nog eens nodig hebben, dan staan we natuurlijk weer voor je klaar. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Peter
Ze waren toen heel open en hielpen overal mee.
Hallo Arjan, Bedankt voor je reactie. Ik ben blij te lezen dat we je hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Univé Webteam ^Eli
Vreselijke maatschappij die alleen bij Dure schadeherstelbedrijven de auto laat repareren wanneer je schade aan de auto hebt. Dit alles heeft nadelige gevolgen voor de premie van Uw auto. Univé daar plukken "dure autoschadebedrijven" de vruchten van!
Hallo, wat vervelend dat je een slechte ervaring met Univé hebt. Je kunt je schadeherstelbedrijf zelf kiezen via https://www.unive.nl/schadeservice. Zit hier geen geschikt schadeherstelbedrijf tussen of heb je andere vragen? Neem dan even contact met ons op via [email protected], zodat wij kunnen kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Peter
Erg slecht te bereiken per telefoon! Zonder toestemming overgegaan op email ivm post communicatie van polissen met als gevolg dat er een groot bedrag wordt afgeschreven zonder dat ik dat weet.
Hallo Hanneke, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ons. Wanneer je liever post ontvangt in plaats van mail kunnen wij dit gewoon weer voor je terugdraaien. Mocht dit nog niet gebeurt zijn mag je een mail sturen naar [email protected] samen met je klant gegevens, dan draaien wij het voor je terug. Daarnaast is het erg jammer dat je ervaren hebt dat wij slecht bereikbaar zijn. Eén van onze medewerkers staat je graag te woord. Excuses voor deze ongemakken. Met vriendelijke groet, Ria
als zeer corect
hallo, bedankt voor je prachtige cijfer en mooie review. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, ^Ria
Als unive moet uitkeren geven ze niet thuis! Bij unive is er geen enkel inlevingsvermogen in de klant! Alles wat je vraagt/declareert krijg je een standaard schrijven terug! En altijd:als u het er niet mee eens bent kunt u een klacht indienen! Laatste jaar unive ben ik bang! Heb inmiddels persoonlijk contact gevraagd maar zal me niet verbazen dat er ergens een regeltje is die dat niet toestaat!
Hallo Jan, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over ons. Als je je postcode, huisnummer en klantnummer mailt naar [email protected] zal ik kijken of ik nog wat voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Ria
Onderweg op vakantie had ik een probleem met mijn auto in Frankrijk. Ik kan geen frans. De medewerkers van de alarmcentrale belde steeds snel terug en vertaalde alles wat het sleepbedrijf vertelde. Daarna nog een belletje na gehad of het alemaal goed was. Super service. Echt een 10 krijgen jullie van mij. Ben niet van de reviews maar zodra ik terug kwam wilde ik jullie dit laten weten. Bedankt voor de goede service, ik ga jullie absoluut bij iedereen aanraden.
Hallo, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze alarm centrale! Liever heb je ze nooit nodig en wil je in alle volledigheid van je vakantie genieten, maar gelukkig heb je een goede ervaring met ons gehad. Heel erg bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer. Hopelijk heb je nog een fijne en onbezorgde vakantie gehad. Met vriendelijke groet, Ria
Dames/Heren Ik ontvang met de regelmaat van een klok een rekening. Tot nog toe niets mis. Regernis met de aanhef U moet betalen. Kan het nog onvriendelijker!!!! Gaat U altijd zo met klanten om??
Hallo, Dat klinkt inderdaad niet echt beleeft. Zou je een foto of een scan van deze brief naar [email protected] willen mailen? Dan heb ik een duidelijk beeld over welke brief het precies gaat en dan ga ik kijken of we deze aanhef kunnen veranderen in een betere en meer beleefde aanhef. Met vriendelijke groet, Ria
Geweldige Service,Heel vriendelijke personeel,zeer bekwaam en corect en hoffelijk.Chapeau!
Hallo John, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Ik heb mn auto geschorst bij de RDW en dus mijn verzekering beeindigd (tot hij weer op de weg komt). 2 opmerkingen. - nergens is de gelegenheid om de juiste reden (schorsing) op te geven - er staat onjuiste info: nl dat je altijd verzekerd moet zijn als je houder bent van een auto (kenteken op jouw naam staat). puntjes voor verbetering? w. buteijn Dijkzicht 2 1705GA Heerhugowaard
Hallo Wout, Bedankt voor je mooie review en voor je verbeter suggesties. Wij horen graag wat er beter kan zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Daarom wil ik je vragen een mail te sturen naar [email protected]. Zou je daarin kunnen aangeven waar wij precies hebben staan dat de auto altijd verzekerd moet zijn wanneer je hem op naam hebt staan? Je hebt namelijk helemaal gelijk. Bij schorsing staat de auto wel op naam, maar aangezien hij niet gebruikt mag worden en niet op de openbare weg mag staan hoeft hij niet verzekerd te zijn. Zou je in deze mail ook willen aangeven hoe je je verzekering hebt opgezegd? Dan kan namelijk nagaan of wij een optie kunnen toevoegen voor redenen voor het opzeggen. Met vriendelijke groet, Ria
Wij zijn zeer goed geholpen na dat we waren gestrand op de snelweg in Frankrijk Unive verdiend de warme douche !!!!!!!!👍👍👍
Hallo Henk, Dank je wel voor de warme douche, wat een compliment is dat zeg! Heel erg bedankt voor de aanbeveling en de mooie review. Hopelijk heb je nog een hele prettige en fijne vakantie gehad in Frankrijk. Met vriendelijke groet, Ria
Afgelopen dagen intensief contact gehad en elk telefoongesprek kreeg ik weer andere informatie te horen over het wel of niet akkoord kunnen krijgen van een operatie. Ongelovelijk hoe alles onduidelijk gecommuniceerd wordt, feiten steeds anders, niet doorverbonden worden met betreffende afdelingen, geen managers van klantenservicemedewerker aan de lijn krijgen om hierover door te praten. En nog steeds geen duidelijkheid over de operatie.
Hallo Lisette, Zo te horen zit je in een vervelende situatie waar in je graag duidelijkheid krijgt. Ik kan begrijpen wanneer je geen duidelijkheid krijgt het erg frustrerend werkt. Helaas kan ik je niet verder helpen aangezien dit de pagina van schadeverzekeringen is. Wat ik wel voor je kan doen is het volgende. Wanneer je je klantnummer samen met een korte omschrijving van wat er aan de hand is mailt naar [email protected] stuur ik je mail door naar de zorg afdeling met het verzoek of ze contact met je op kunnen nemen. Misschien krijg je op die manier meer duidelijkheid. Met vriendelijke groet, Ria
voor mijn ziektekostenverzekering prima, website echter erg onduidelijk, evenals bereikbaarheid via e-mail.
Hallo Anne-Marie, Dank je voor de review en de aanbeveling. Jammer dat je onze site onduidelijk vindt. Wij doen altijd ons best onze site te verbeteren en hem duidelijker te maken voor klanten, we doen ons best ons te blijven verbeteren. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijk groet, Ria
Ik heb twee dagen nadat ik mijn motor bij Univé had verzekerd met pechhulp, pech gekregen aan de andere kant van Nederland. Ik hoefde maar 1 keer te bellen en alles werd in gang gezet; er werd een bergingsbedrijf langsgestuurd om te kijken wat ze voor mij konden doen; nadat bleek dat dat niet kon is mijn motor mee genomen en 2 dagen later kosteloos afgeleverd bij een garage naar mijn keuze (helemaal aan de andere kant van het land); er werd voor mij een taxi geregeld die mij naar het bergingsbedrijf reed waar ik een leenauto meekreeg; de taxirit hoefde ik niet te betalen, die werd gedekt door de verzekering (jullie). Naast dit alles was de communicatie nog een super goed, na ieder telefoontje danwel afspraak kreeg ik een bevestigings sms met daarin wat er te gebeuren stond: welk bergingsbedrijf kwam en hoe laat, welk taxibedrijf kwam en hoe laat, enz. Almetal ondanks de motorpech een super goede pechhulp/afhandeling
Hallo Christian, Wat vervelend dat je pech hebt gekregen met je motor. Gelukkig was de pechhulp snel onderweg en hebben we je weer snel op de weg geholpen, dan wel met ander vervoer dan je eigen motor. Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer! Hopelijk kun je snel weer genieten van je eigen motor! Met vriendelijke groet, Ria
Zeer goed en kundig geholpen bij Univé kantoor te Nijmegen. Heel klantvriendelijk de dames daar ik was wat laat op de middag maar ze namen alle tijd voor mij. KLASSE !!!
Hallo Michel, Wat fijn om te horen dat de dames je zo goed geholpen hebben, en dat zelf laat op de middag ;-). Bedankt voor je mooie review en aanbeveling. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.