Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Vaste contactpersoon met wie wij een zeer goede verstandhouding hebben. Altijd snelle antwoorden en advies waarover goed is nagedacht. Zeer tevreden en daarom zit ons hele pakket bij Univé.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

zeer goed !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Univé is een verzekering die klantvriendelijk en goede voorlichting geeft.Als je met een probleem zit of ergens niet uit komt helpen ze je heel klantvriendelijk.Belangrijk is ook als je bij een andere verzekering met de zelfde voorwaarden goed koper kunt Univé niet probeert om iemand om te praten om jou als klant te houden en dat kun je van vele verzekeringsmaatschappij niet zeggen. Ook hier heb ik 1 min puntje Een kopje koffie zullen ze je niet (snel) aanbieden. Jammer..!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
5

slechter dan verwacht

ik heb rond 14 november verzekering gebeld om de autoverzekering te stoppen toen 10 min later heb ik de vrijwaarde doorgegeven die waren ze nodig vanmorgen opgebeld dat we niks hoorden terwijl ik ook persoonlook bij de kantor aan de vanmaasdyuinweg ben geweest en die zeiden rustig afwachten noou bel ik hebben ze geen vrujwaarding gekregen dat betekent dat ik gewoon moet betalen terwijl ik het goorgegeven heb daar hoef ik niet voor gestraft worden toch nou moeten wij februari ook betalen graag terug draaien .want de fout ligt bij unive met vr gr e kovac

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Gebeld met Univé over een autoverzekering. Ik hoefde niet in de wacht en kon gelijk terecht met mijn vraag. 45 minuten aan de telefoon gezeten vanwege een fout van een andere verzekering. Ik ben echt zeer tevreden over de hulp die ik gekregen heb. Perfecte service, klantgericht en ook zeer tevreden het meedenken over onze situatie. Ik ben eigenlijk niet van het schrijven van reviews, maar moest dit toch even gemeld hebben. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ben 50 jaar en dit was de eerste keer in mijn leven dat ik een schade ging melden. Maar Unive geeft inderdaad niet thuis.Er word totaal niet naar de situatie of achtergrond gekeken, maar je word behandeld als een crimineel. Na aandringen om het nog een keer te bekijken en 3 getuige te horen krijg je na een half jaar weer nee te horen. Tja de goede moeten onder de kwade lijden, dit werd ook daadwerkelijk gezegd door een van de behandelaars.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Unive ben je alleen maar goed om te betalen. Maar een beetje service of meedenken in oplossingen is er niet bij. Wij hebben een compleet pakket verzekeringen incl 3 voertuigen. Inmiddels is er al 1 auto elders verzekerd omdat Unive niet aan mijn wensen kon voldoen. Vervolgens ging daarbij de overstap van alles fout! Men bleef geld afschrijven terwijl de verzekering opgezegd was. Schade vrije jaren in Roy-data klopten niet. etc. En als je dan een keer schade meld (aan woonhuis), vind men wel weer ergens iets in de kleine letters waarom ze vinden dat ze niet moeten betalen. Iets meer coulance zou je wel verwachten, of een een soort schikkingsvoorstel zou wel netjes zijn als je al 18 jaar klant bent.. maar dit is het laatste jaar! Gaan met hele pakket naar een andere verzekeraar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
4

slechter dan verwacht

Toen ik belde moest ik 2.5 minuten lang door een keuze menu worstelen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. En dat gebeurde pas na 6.50 minuten. Vreselijk! Dit ervaar ik niet als klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

Vorig jaar grote hagelschade aan de auto. Alles heel netjes geregeld. Een andere x super fijne hulp gehad met het invullen van een schadeformulier. Ze zijn vriendelijk en duidelijk. Complimenten voor de afdeling schade/autoverzekering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ze waren toen heel open en hielpen overal mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vreselijke maatschappij die alleen bij Dure schadeherstelbedrijven de auto laat repareren wanneer je schade aan de auto hebt. Dit alles heeft nadelige gevolgen voor de premie van Uw auto. Univé daar plukken "dure autoschadebedrijven" de vruchten van!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
5

slechter dan verwacht

Erg slecht te bereiken per telefoon! Zonder toestemming overgegaan op email ivm post communicatie van polissen met als gevolg dat er een groot bedrag wordt afgeschreven zonder dat ik dat weet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

als zeer corect

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Als unive moet uitkeren geven ze niet thuis! Bij unive is er geen enkel inlevingsvermogen in de klant! Alles wat je vraagt/declareert krijg je een standaard schrijven terug! En altijd:als u het er niet mee eens bent kunt u een klacht indienen! Laatste jaar unive ben ik bang! Heb inmiddels persoonlijk contact gevraagd maar zal me niet verbazen dat er ergens een regeltje is die dat niet toestaat!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Onderweg op vakantie had ik een probleem met mijn auto in Frankrijk. Ik kan geen frans. De medewerkers van de alarmcentrale belde steeds snel terug en vertaalde alles wat het sleepbedrijf vertelde. Daarna nog een belletje na gehad of het alemaal goed was. Super service. Echt een 10 krijgen jullie van mij. Ben niet van de reviews maar zodra ik terug kwam wilde ik jullie dit laten weten. Bedankt voor de goede service, ik ga jullie absoluut bij iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Dames/Heren Ik ontvang met de regelmaat van een klok een rekening. Tot nog toe niets mis. Regernis met de aanhef U moet betalen. Kan het nog onvriendelijker!!!! Gaat U altijd zo met klanten om??

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige Service,Heel vriendelijke personeel,zeer bekwaam en corect en hoffelijk.Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Ik heb mn auto geschorst bij de RDW en dus mijn verzekering beeindigd (tot hij weer op de weg komt). 2 opmerkingen. - nergens is de gelegenheid om de juiste reden (schorsing) op te geven - er staat onjuiste info: nl dat je altijd verzekerd moet zijn als je houder bent van een auto (kenteken op jouw naam staat). puntjes voor verbetering? w. buteijn Dijkzicht 2 1705GA Heerhugowaard

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn zeer goed geholpen na dat we waren gestrand op de snelweg in Frankrijk Unive verdiend de warme douche !!!!!!!!👍👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Afgelopen dagen intensief contact gehad en elk telefoongesprek kreeg ik weer andere informatie te horen over het wel of niet akkoord kunnen krijgen van een operatie. Ongelovelijk hoe alles onduidelijk gecommuniceerd wordt, feiten steeds anders, niet doorverbonden worden met betreffende afdelingen, geen managers van klantenservicemedewerker aan de lijn krijgen om hierover door te praten. En nog steeds geen duidelijkheid over de operatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
7

voldoende, een redelijke ervaring

voor mijn ziektekostenverzekering prima, website echter erg onduidelijk, evenals bereikbaarheid via e-mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb twee dagen nadat ik mijn motor bij Univé had verzekerd met pechhulp, pech gekregen aan de andere kant van Nederland. Ik hoefde maar 1 keer te bellen en alles werd in gang gezet; er werd een bergingsbedrijf langsgestuurd om te kijken wat ze voor mij konden doen; nadat bleek dat dat niet kon is mijn motor mee genomen en 2 dagen later kosteloos afgeleverd bij een garage naar mijn keuze (helemaal aan de andere kant van het land); er werd voor mij een taxi geregeld die mij naar het bergingsbedrijf reed waar ik een leenauto meekreeg; de taxirit hoefde ik niet te betalen, die werd gedekt door de verzekering (jullie). Naast dit alles was de communicatie nog een super goed, na ieder telefoontje danwel afspraak kreeg ik een bevestigings sms met daarin wat er te gebeuren stond: welk bergingsbedrijf kwam en hoe laat, welk taxibedrijf kwam en hoe laat, enz. Almetal ondanks de motorpech een super goede pechhulp/afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Zeer goed en kundig geholpen bij Univé kantoor te Nijmegen. Heel klantvriendelijk de dames daar ik was wat laat op de middag maar ze namen alle tijd voor mij. KLASSE !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Hanzeplein 1

8017 JC Zwolle

059-2349340

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.