Vriendelijk en betrouwbaar.
Hallo Ben, Goed om te horen dat je ons vriendelijk en betrouwbaar vindt! Dank voor de mooie review en het prachtige cijfer. Hopelijk mogen wij jou nog jaren als tevreden klant behouden. Met vriendelijke groet, Ria
Al een paar dingen gehad altijd netjes en snel afgehandeld
Hallo Gerard, Hopelijk heb je geen vervelende dingen gehad, fijn dat ze zijn opgelost. Bedankt voor de mooie review! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Correcte benadering en aandacht
Hallo Lolke, Bedankt voor de goede review! Goed om te horen dat je onze manier van het benaderen van klanten waardeert. Met vriendelijke groet, Ria
makkelijk een kantoor in dordrecht
Hallo, Bedankt voor de mooie review! Wij zijn altijd graag dicht bij onze klanten en dat geldt natuurlijk ook voor onze klanten in Dordrecht. Met vriendelijke groet, Ria
Ieder contact is altijd even fijn. Net of je de enige klant bent, want er wordt alle tijd genomen om naar je te luisteren en je te adviseren. Schade afhandeling gaat hierdoor ook super snel. Ik heb een financieel adviseur bij me thuis gehad die ook verzekeringen verkocht. Hij vroeg mij waar ik nu verzekerd was. Toen ik hem vertelde dat ik alles bij Univé heb ondergebracht, pakte hij zijn boeltje in en zij mij: Dan zit je goed en kan ik je niets beters aanbieden. Een heel fijn gevoel geeft dat. Voor mij geen andere maatschappij meer, ook niet met aanlokkelijke welkomst aanbiedingen.
Hallo Jan, Wauw wat een prachtige review! Zo te horen mogen wij nog nog jaren als klant bedienen. Hopelijk blijven de ervaringen net zo goed zoals ze nu zijn, en natuurlijk proberen we die ervaringen nog beter te laten worden ;-). Heel erg bedankt voor de lovende woorden. Met vriendelijke groet, Ria
Hallo Estelle, Bedankt voor de mooie review! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Zeer deskundig en klantvriendelijk
Hallo Martha, Bedankt voor de mooie mooie woorden en de prachtige review! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Snelle en goede afhandeling
Hallo Piet, Bedankt voor de aanbeveling en de mooie review! Hopelijk heb je geen erge schade gehad. Met vriendelijke groet, Ria
Medicijnen uit Spanje niet volledig vergoed door de Zorgverzekeraar. Univé heeft het aanvullende gedeelte probleemloos vergoed.
Hallo Ed, Fijn om te horen dat je afhandeling zo soepel is verlopen. Hopelijk heb je nog een fijne vakantie gehad in Spanje! Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer! Met vriendelijk groet, Ria
Ik ga nu kijken bij een andere maatschappij het lijkt dat we alleen maar betalen maar eigenlijk nergens goed voor verzekerd zijn😁
Hallo Lourens, Wat jammer om te horen! De cijfers liegen er ook niet om. Kunnen wij je wellicht nog helpen? Stuur ons anders een e-mail naar [email protected]. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Peter
Prima en zeer snelle afhandeling van mijn schade geval. Afspraken nagekomen en het geld binnen een week op de rekening. Hartelijk dank hier voor. Klasse
Hallo Peter, Bedankt voor je positieve reactie! Blij dat je onze dienstverlening zo ervaart. Met vriendelijke groet, Peter
Mijn ervaringen met Unive zijn zeer positief. In de loop der jaren heb ik een aantal schadegevallen gehad. Die zijn steeds naar volle tevredenheid afgewikkeld. Zij weten bij Unive wel dat als ik me meld er werkelijk iets aan de hand is
Hallo Henk, Dank voor de mooie review en het prachtige cijfer! Jammer dat je meerdere malen schade gehad hebt, schade is nooit leuk. Wel goed om te horen dat alles naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Ria
Geen antwoorden geven op vragen, lang moeten komen voor een goedkopere verzekering c.q. alles nogmaals in moeten vullen ivm een nieuw computersysteem binnen Univé.... en...met een duurdere verzekering thuis komen.
Hallo Anneke, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over ons. Vragen die je hebt zouden gewoon beantwoord moeten worden. Als je wilt mag je je vragen die je nog hebt wel mailen naar [email protected] dan kijken wij even naar je vragen om te ze kunnen beantwoorden. Met vriendelijke groet, Ria
behandeling van clienten begint steeds meer overeenkomsten te vertonen als die met een belastingkantoor. allerlei verrichtingen door de verzekerde en de Unive kijkt toe achter het buro. bv. uitprinten polissen, groene kaarten enz,
Hallo, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze werkwijzen. En dat je vind dat wij te veel taken aan de klant overlaten. Wanneer je zaken over de post wenst te ontvangen kun je dit gewoon bij ons aangeven. Deze mogelijkheid bestaat immers nog steeds. Met vriendelijke groet, Ria
Na altijd braaf mijn premie betaald te hebben had ik Univé nodig omdat ik de ziektewet uitgezet dreig te worden Nadat ik doorverbonden was door de helpdesk werd mij (ach hoe toevallig!) meegedeeld dat als ik gewerkt had of in de WW had gezeten ik wel recht had op hulp maar in de ziektewet heb ik geen recht hierop , dat zowel de ziektewet als de WW door een en hetzelfde bedrijf ;het UWV, betaald worden maakt voor hun niets uit En zo vinden ze altijd wel een rotsmoes om jou in dit geval nou net niet te helpen! Volgens de medewerker van Univé had ik WEL recht op hulp maar zo werkt het dus , Bij Univé weten ze zelf niet wat ze jou voor pakket verkopen maar verkopen ze je wel een partij gebakken lucht ! Meteen opzeggen en nooit meer met die afleggers in zee gaan want het enigste wat je mag doen is betalen ,maar hulp HO MAAR !
Hallo Wim, Zo te horen ben je in een lastige situatie terecht gekomen, heel erg vervelend. Zo te horen ben je niet tevreden over ons en als ik het goed begrijp vindt jij dat je verkeerd geadviseerd bent. Als je wilt mag je een mail sturen naar [email protected] samen met je postcode en huisnummer. Dan gaan wij samen kijken we wij nog voor je kunnen betekenen. Met vriendelijk groet, Ria
wij hebben diverse schades gehad in de afgelopen peride en dit is allemaal begrepen en opgelost dankzij Unive. Onze dank daarvoor
zoals gewoonlijk bijzonder betrokken
Hallo Herman, Bedankt voor de prachtige woorden en het prachtige cijfer! We hopen nog jaren aan deze verwachting te mogen voldoen. Een hele fijne avond toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Hallo Mehmet, Bedankt voor de review! Zo te zien heb je geen goede ervaring gehad met onze schade afdeling, er jammer. Hopelijk is een volgende ervaring beter. Met vriendelijke groet, Ria
Vreemd. dat mijn emailadres word gevraagd. Ik kreeg deze vagenlijst ook al per email.
Hallo, Bedankt voor de review en het mooie gemiddelde. Als de gemaakt opmerking die je plaatst gaat over de site van klantenvertellen.nl dan kan ik daarin niet zo veel betekenen. Met vriendelijke groet, ria
Top!
Hallo Gretha, Top dat jij zo tevreden bent over ons! Goed om te horen. Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer van een 10! Met vriendelijke groet, Ria
Alleen maar positief
Hallo, Wauw alleen maar positief? Wat fijn om te horen. Hopelijk mogen wij nog jaren aan die verwachting voldoen. Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Ria
Geachte heer/mevrouw, Ik sla hierbij alarm m.b.t. de overzetting van de polissen op een ander systeem. Referentie telefoongesprek met Univé zonet. Alles wordt nu eerst gecrediteerd en dan weer opnieuw gefactureerd. Alles per post, bij ons alles te crediteren en daarna opnieuw weer in te brengen. Dit gaat qua kosten gierend uit de klauwen lopen. Ik wil hierbij voorkomen dat de premies omhoog gegaan door deze geldverspilling van Univé zelf en tijdverspilling van haar klanten. Groeten, Tjalling Postma
Hallo Tjalling, Bedankt voor uw alertheid en het signaal wat u afgeeft. Om een volledig beeld te kunnen krijgen van de situatie ontvang ik graag uw postcode en huisnummer op mail aders [email protected]. Dan kan ik uitzoeken wat hier aan de hand is en aan de juiste afdeling dit kenbaar maken. Met vriendelijke groet, Ria
Zeer net personeel met de nodige geduld voor de klant. Zoeken echt direct alles uit als ze niet direct antwoord op een vraag hebben i.p.v. terug te bellen. Kregen ook nog zichtbaar een soort winstdeling op onze bankrekening die ik bij onze vorige verzekeringsmaatschappijen nooit gehad heb of beweren dat het in de nieuwe premie verwerkt is.
Hallo George, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Hopelijk mogen wij jou nog jaren zo tevreden houden. Bedankt voor de prachtige review en het mooie cijfer. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Vorige week ondanks dat onze schade niet onder de dekking viel toch een uitbetaling ontvangen uit coulance! We zijn hier heel erg blij mee!! Hartelijk dank hiervoor!
Hallo Willy, Wat vervelend om te horen dat jullie schade hadden wat niet onder de dekking viel. Gelukkig is het door middel van coulance toch opgelost! Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijk groet, Ria
De afhandeling van de schade als gevolg van brand voor zowel inboedel als voor opstal is op zeer correcte wijze waarbij ons belang voorop stond, afgehandeld
Hallo Jan, Wat naar om te horen dat jullie brand hebben gehad. Hopelijk zijn er geen gewonden gevallen. Gelukkig is de schade wel goed afgehandeld waarbij jullie belang voor op stond. Bedankt voor de mooie review! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.