goede service en bekwaam
Hallo, Bedankt voor de mooie review! Helemaal top dat u ons goede service leveren en ons bekwaam vind. Een hele fijne dag toegewenst. Mvg Ria
Goede verzekering kwaliteit
Hallo Harry, Bedankt voor de aanbeveling en het prachtige cijfer! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Stapels papier, verander nooit iets in je polis want dan breekt de … los. (zal hier geen vervelende woorden noemen). Niemand kan vinden wie wat fout heeft gedaan. probleem kan pas een maand later 'opnieuw ingevoerd worden' zodat het hersteld wordt. verrekening na verrekening. Voor het aanpassen van de incassodatum van de 11e van de maand naar de 1e van de maand: 40 kantjes dubbelzijdig aan post door de bus gehad. En dan is alles nog niet rond. Fijn dat ze een kantoor in de buurt hebben, maar mevrouw kan niet meer dan de gemiddelde callcentre medewerker. Doet er weken over en neemt het mij vervolgens zeer kwalijk 'dat ik haar niet de kans heb gegeven om het voor mij op te lossen' (ik heb de verzekering opgezegd na 4 maanden steggelen). Toen ik bij vertrek nog een algemene opmerking wilde maken, werd dat niet gewaardeerd. Ik werd onderbroken in mijn zin en stemmig gedag gezegd. (kreeg nog net geen trap na). Unive… daar plukt u de vruchten van (ja heeeeeel veeeeeel papier!)
zeer goede ervaring met unive
Hallo, Bedankt voor de prachtige 9! Altijd goed om te horen dat klanten goede ervaringen met ons hebben. Hopelijk mogen wij je nog jaren goede ervaringen bieden. Een fijne dag toegewenst. Mvg Ria
Ik probeer kaarten te bestellen voor zaterdag as. Een drama, hoe kunnen wij het moeilijk maken!!!
Hallo Jannes, Vervelend dat het niet lukt, mag vragen waar voor je precies kaarten probeert te bestellen? Als je wilt mag je je klacht mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Ria
Onduidelijke nota's . Niet duidelijk omschreven waar een bepaald bedrag voor is. (premie of anders) Na betaling evengoed nog herinneringen versturen. En nu ook bedreigingen via een incassobureau deurwaarder. Misdadig, maar helaas legaal
Hallo Leo, Jammer om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met ons. Het klinkt als of er iets mis gaat. Als je je postcode en huisnummer naar [email protected] mailt samen met de omschrijving van je klacht zal ik voor je kijken of ik nog wat voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Ria
geen klachten vooralsnog.
Hallo, Fijn om te horen dat u tot nu toe nog geen klacht heeft over ons. Hopelijk houden wij u als klant tevreden. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Goed
Hoi Peter, Bedankt voor je mooie beoordeling en aanbeveling! Fijn dat je zo tevreden over ons bent. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webteam, Eli
daar ik in 2010 mijn auto verkocht heb en de schade vrije jaren door unive niet vermeld zijn ,kan ik alleen via mijn ex nog 3 schadevrije jaren van u krijgen(vanwege gezamenlijk gebruik) als ik dan ook maar een verzekering bij u afsluit. Ik ben dus niet vrij om te kiezen want ik moet dan de volle premie betalen. zal dus tegen mijn zin een polis bij u afsluiten. En unive is niet eens goedkoop of heeft betere voorwaarden. Unive mag wel eens aan het werk.
Hallo, wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam en niet naar wens verloopt. Als je je postcode en huisnummers stuurt naar [email protected] samen met een korte samenvatting van je probleem, dan ga ik uitzoeken waarom je schadevrije jaren nooit zijn toegekend. Met vriendelijke groet, Ria
Ik ben met mijn motor verzekerd bij Unive en ben mogelijk aan het overwegen de auto hier ook te verzekeren. Echter via telefonisch contact krijg ik mensen aan de lijn welke naar mijn mening kort en krachtig reageren, waardoor ik het idee heb ik niet serieus geholpen wordt. Zelfs als ik vragen had over de select autoverzekering verwijzen ze me meteen door naar het internet. Kortom, klantvriendelijkheid, is verschrikkelijk slecht. Dat terwijl ik al klant ben, naar mijn mening ga je zo niet met je kanten om.
Hallo Giulia, wat vervelend om te horen dat je je niet vriendelijk behandeld voelt door een van onze medewerkers, dat zou niet mogen gebeuren. Voor ons zijn onze vaste klanten erg belangrijk! Als je je telefoon nummmer, postcode en huisnummer stuurt naar [email protected] dan zorg ik er voor dat je door een van onze vriendelijke collega's van de klantenservice teruggebeld wordt. Zij helpen je graag met je vragen over de Select verzekering. Met vriendelijke groet, Ria
Ik heb opstalverzekering voor mijn huis in Nederland. Ik woon ivm werk voor enkele jaren in Curacao. Omdat de postbezorging op Curacao niet betrouwbaar is, heb ik nadrukkelijk afgesproken met Unive dat ik alle correspondentie via e-mail zou krijgen. Unive heeft dat schriftelijk bevestigd (e-mail Simione Witteman dd 11/6/15). Op 3/5/16 kreeg ik een laatste aanmaning, per e-mail. Daarvoor had ik geen enkel bericht ontvangen. Alle correspondentie bleek toch per gewone post te zijn verzonden, die ik niet heb ontvangen. Het saldo op mijn Nederlandse rekening is nu ontoereikend, en per 22/5/16 wordt daar weer salaris op gestort. Terugboeken van mijn Curacaose bankrekening naar de Nederlandse bankrekening kost veel geld, en duurt bovendien circa 6 werkdagen. Hoewel deze situatie nu is ontstaan door niet-nakomen van de afgesproken correspondentie-methode door Unive, gaf klantenservice Unive aan niets voor mij te kunnen doen omdat opschorting van dekking etc geautomatiseerd is. Het door Unive gecreeerde probleem is volledig mijn probleem geworden. Ik ben hier echt ontzettend boos over.
Hallo Thomas, Dit klink zeker niet goed en heel vervelend. Als je wilt mag je wel mailen naar [email protected] dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Zou je daarin willen vermelden: de postcode en huisnummer (waar de verzekering op staan) en je klantnummer. Dan zal ik vanaf daar kijken wat ik voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Ria
Zaterdag 2 april 2016 is mijn E-bike gestolen. zondag 3 april via internet aangifte gedaan en schademelding bij Univé. Nadat ik dinsdag proces verbaal had gemaild, is de zaak super snel afgehandeld: donderdag stond het geld op mijn bankrekening!
Hallo Theo, Wat zonde dat je e-bike gestolen is. Wel is het goed om te horen dat de schade zo snel is afgehandeld. Bedankt voor het prachtige cijfer van een 10 en veel plezier met het kopen van een nieuwe e-bike! Met vriendelijke groet, Ria
Zeer Goed
Hallo, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Bedankt voor uw aanbeveling en uw prachtige gemiddelde van een 9.8. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Goed
Hallo Piet, Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Toen ik in 2011 in Gr. door een andere voertuig aangereden werd, terwijl ik stil stond werd mij geadviseerd om mijn maatschappij op te bellen. Dat heb ik gedaan, maar het duurde lang voordat het opgenomen werd en de assistentie was matig.
Hallo Sofoklis, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad toen je contact met ons zocht. Hopelijk is de afhandeling van de schade wel goed verlopen. Bedankt voor je mooie cijfer van een 7.4, een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
prima
Hallo Anne, Bedankt voor de goede review en het prachtige cijfer van een 8. Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Na een schadegeval van nog geen €600 gaat het helemaal fout. Schade is telefonisch gemeld en werd gezegd dat het geen gevolgen voor mijn premie heeft (7 jaar schade vrij). Schade formulier opgestuurd en na 3 weken kreeg ik post om het formulier op te sturen. Heb gebeld en bleek niet aangekomen te zijn. Dus weer ingevuld en opgestuurd en wederom niet aangekomen. Dan is mijn standpunt, ben er wel klaar mee. Waarom zo moeilijk, zie dat er zelfs digitaal kan, maar niemand zegt het. Nu een brief ontvangen met de melding dat me No claim naar beneden gaat. Weer gebeld en er was een hele slechte communicatie. Ze konden geen namen terug vinden die ik aan de lijn heb gehad en ook verzonden brieven zijn niet allemaal terug te vinden. O ja, zelfs de datum van schade klopt niet. Ben prive al meer dan 20 jaar bij Univé, dit is een rede om voor mijn voertuigen een andere verzekeraar toe zoeken!
Hallo Delfio, wat naar om te horen dat je schade hebt gehad en dat de afhandeling zo moeizaam is verlopen. Ik kan begrijpen dat je ontevreden bent over de afhandeling van je schade, daarom wil ik je adviseren een klacht in te dienen via https://www.unive.nl/klantenservice/klacht . Misschien kunnen we via deze weg nog wat voor je betekenen. Met vriendelijke groet, Ria
Niet bereikbaar op het in de brief aangegeven nummer van Unive 't Zuiden. Lange wachttijd bij klantenservice. No replay-mail?
Hallo, Jammer dat die regionale Univé niet bereikbaar was op het aangegeven nummer. Toch erg bedankt voor het mooie cijfer van een 8. Met vriendelijke groet, Ria
Betrokken, klantvriendelijk, meedenken met client
Hallo Ton, Bedankt voor de mooie lovende woorden en het prachtige cijfer van een 9,4. Altijd goed om te horen dat klanten tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Ria
Dat is al weer de zoveelste administratieve misser !!!!! Eerst werkt de link op website naat klachtenformulier niet. En nog steeds worden mijn maandelijkse kosten voor Verzekeringspakket 72953437 van het oude rekeningnummer afgeschreven. Administratief zijn jullie waardeloos !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het bedrag gestorneerd en verzoek jullie de kosten van het juiste rekeingnummer af te schrijven ( graag zelf even in jullie administratie uitzoeken welk nummer dat is )
Hallo, Ik kan begrijpen hoe vervelend dit voor u is en dit is ook niet de normale gang van zaken, excuses hiervoor. Graag zou ik uw postcode/huisnummer/telefoonnummer en klacht ontvangen op [email protected]. Ik zal dan kijken wat ik voor u kan betekenen en hopelijk tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, ^Ria
Hallo Jan, Bedankt voor je prachtige cijfer van een 8! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Ria
Hallo Peter, Bedankt voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Ria
Correcte en snelle afwikkeling van de dossiers en vakbekwame medewerkers.
Hallo, Bedankt voor de lovende woorden. Fijn om te horen dat u onze medewerkers vakbekwaam vind. Met vriendelijke groet, Ria
De schade die we gehad hebben zijn snel naar onze tevredenheid afgehandeld had niet beter gekund. Ga altijd naar t kantoor en wordt er altijd vakundig geholpen.
Hallo win, Bedankt voor de mooie woorden en het prachtige cijfer! Hopelijk hadden jullie niet veel overlast van de schade. Met vriendelijke groet, Ria
Uitstekende verzekeraar.
Hallo, Bedankt voor je prachtige cijfer! Een hele fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, ^Ria
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.