Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

goede service en bekwaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Goede verzekering kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Stapels papier, verander nooit iets in je polis want dan breekt de … los. (zal hier geen vervelende woorden noemen). Niemand kan vinden wie wat fout heeft gedaan. probleem kan pas een maand later 'opnieuw ingevoerd worden' zodat het hersteld wordt. verrekening na verrekening. Voor het aanpassen van de incassodatum van de 11e van de maand naar de 1e van de maand: 40 kantjes dubbelzijdig aan post door de bus gehad. En dan is alles nog niet rond. Fijn dat ze een kantoor in de buurt hebben, maar mevrouw kan niet meer dan de gemiddelde callcentre medewerker. Doet er weken over en neemt het mij vervolgens zeer kwalijk 'dat ik haar niet de kans heb gegeven om het voor mij op te lossen' (ik heb de verzekering opgezegd na 4 maanden steggelen). Toen ik bij vertrek nog een algemene opmerking wilde maken, werd dat niet gewaardeerd. Ik werd onderbroken in mijn zin en stemmig gedag gezegd. (kreeg nog net geen trap na). Unive… daar plukt u de vruchten van (ja heeeeeel veeeeeel papier!)

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

zeer goede ervaring met unive

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
5

slechter dan verwacht

Ik probeer kaarten te bestellen voor zaterdag as. Een drama, hoe kunnen wij het moeilijk maken!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

Onduidelijke nota's . Niet duidelijk omschreven waar een bepaald bedrag voor is. (premie of anders) Na betaling evengoed nog herinneringen versturen. En nu ook bedreigingen via een incassobureau deurwaarder. Misdadig, maar helaas legaal

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

geen klachten vooralsnog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

daar ik in 2010 mijn auto verkocht heb en de schade vrije jaren door unive niet vermeld zijn ,kan ik alleen via mijn ex nog 3 schadevrije jaren van u krijgen(vanwege gezamenlijk gebruik) als ik dan ook maar een verzekering bij u afsluit. Ik ben dus niet vrij om te kiezen want ik moet dan de volle premie betalen. zal dus tegen mijn zin een polis bij u afsluiten. En unive is niet eens goedkoop of heeft betere voorwaarden. Unive mag wel eens aan het werk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben met mijn motor verzekerd bij Unive en ben mogelijk aan het overwegen de auto hier ook te verzekeren. Echter via telefonisch contact krijg ik mensen aan de lijn welke naar mijn mening kort en krachtig reageren, waardoor ik het idee heb ik niet serieus geholpen wordt. Zelfs als ik vragen had over de select autoverzekering verwijzen ze me meteen door naar het internet. Kortom, klantvriendelijkheid, is verschrikkelijk slecht. Dat terwijl ik al klant ben, naar mijn mening ga je zo niet met je kanten om.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb opstalverzekering voor mijn huis in Nederland. Ik woon ivm werk voor enkele jaren in Curacao. Omdat de postbezorging op Curacao niet betrouwbaar is, heb ik nadrukkelijk afgesproken met Unive dat ik alle correspondentie via e-mail zou krijgen. Unive heeft dat schriftelijk bevestigd (e-mail Simione Witteman dd 11/6/15). Op 3/5/16 kreeg ik een laatste aanmaning, per e-mail. Daarvoor had ik geen enkel bericht ontvangen. Alle correspondentie bleek toch per gewone post te zijn verzonden, die ik niet heb ontvangen. Het saldo op mijn Nederlandse rekening is nu ontoereikend, en per 22/5/16 wordt daar weer salaris op gestort. Terugboeken van mijn Curacaose bankrekening naar de Nederlandse bankrekening kost veel geld, en duurt bovendien circa 6 werkdagen. Hoewel deze situatie nu is ontstaan door niet-nakomen van de afgesproken correspondentie-methode door Unive, gaf klantenservice Unive aan niets voor mij te kunnen doen omdat opschorting van dekking etc geautomatiseerd is. Het door Unive gecreeerde probleem is volledig mijn probleem geworden. Ik ben hier echt ontzettend boos over.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zaterdag 2 april 2016 is mijn E-bike gestolen. zondag 3 april via internet aangifte gedaan en schademelding bij Univé. Nadat ik dinsdag proces verbaal had gemaild, is de zaak super snel afgehandeld: donderdag stond het geld op mijn bankrekening!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

Toen ik in 2011 in Gr. door een andere voertuig aangereden werd, terwijl ik stil stond werd mij geadviseerd om mijn maatschappij op te bellen. Dat heb ik gedaan, maar het duurde lang voordat het opgenomen werd en de assistentie was matig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Na een schadegeval van nog geen €600 gaat het helemaal fout. Schade is telefonisch gemeld en werd gezegd dat het geen gevolgen voor mijn premie heeft (7 jaar schade vrij). Schade formulier opgestuurd en na 3 weken kreeg ik post om het formulier op te sturen. Heb gebeld en bleek niet aangekomen te zijn. Dus weer ingevuld en opgestuurd en wederom niet aangekomen. Dan is mijn standpunt, ben er wel klaar mee. Waarom zo moeilijk, zie dat er zelfs digitaal kan, maar niemand zegt het. Nu een brief ontvangen met de melding dat me No claim naar beneden gaat. Weer gebeld en er was een hele slechte communicatie. Ze konden geen namen terug vinden die ik aan de lijn heb gehad en ook verzonden brieven zijn niet allemaal terug te vinden. O ja, zelfs de datum van schade klopt niet. Ben prive al meer dan 20 jaar bij Univé, dit is een rede om voor mijn voertuigen een andere verzekeraar toe zoeken!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Niet bereikbaar op het in de brief aangegeven nummer van Unive 't Zuiden. Lange wachttijd bij klantenservice. No replay-mail?

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Betrokken, klantvriendelijk, meedenken met client

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Dat is al weer de zoveelste administratieve misser !!!!! Eerst werkt de link op website naat klachtenformulier niet. En nog steeds worden mijn maandelijkse kosten voor Verzekeringspakket 72953437 van het oude rekeningnummer afgeschreven. Administratief zijn jullie waardeloos !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het bedrag gestorneerd en verzoek jullie de kosten van het juiste rekeingnummer af te schrijven ( graag zelf even in jullie administratie uitzoeken welk nummer dat is )

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Correcte en snelle afwikkeling van de dossiers en vakbekwame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

De schade die we gehad hebben zijn snel naar onze tevredenheid afgehandeld had niet beter gekund. Ga altijd naar t kantoor en wordt er altijd vakundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende verzekeraar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Hanzeplein 1

8017 JC Zwolle

059-2349340

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.