MEN NEEMT DE TIJD, MEN LAAT DE KLANT IN Z"N WAARDE, ER WAREN RUIM MENSEN AANWEZIG IN DE WACHTRUIMTE. ALSNOG WERD ER GEEN HAAST GEMAAKT.
Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review! Goed om te horen dat je tevreden bent met de werkwijze van de medewerkers. Met vriendelijke groet, ^Ron
Hallo Henk, Zo te zien aan de cijfers die jij geeft ben je tevreden bij ons. Goed om te lezen dat jij ons waardeert met een 9! Met vriendelijke groet, ^Chad
Op het kantoor Amersfoort wordt ik altijd vriendelijk en met respect geholpen, meestal door Marco. Het is fijn dat je naar een kantoor kunt gaan en niet alles via telefoon of e-mail moet afhandelen.
Hallo Gijsje, Fijn om te horen dat je altijd goed wordt geholpen! Hopelijk blijft het zo! Ik zal je bericht aan Marco doorgeven. Met vriendelijke groet, ^Chad
Na een ongeluk met de I-pad, waarvan het glas gebroken was, werd de claim uitstekend opgenomen en naar volle tevredenheid afgehandeld?
Hallo Geert, Goed om te horen dat je schade naar verwachting is verholpen! Met vriendelijke groet, ^Chad
goede ervaring
al 49 jaar zeer tevreden klant, inmiddels met alle verzekeringen.
Hallo Harmen, Goed om te horen dat je al zo lang klant bij ons bent en dat je tevreden bent bij ons! Hopelijk zal dit ook zo blijven. Bedankt voor je positieve recensie! Met vriendelijke groet, ^Chad
Nog nooit problemen gehad met unive, en ben al heel lang klant.
Hallo Dirk, Bedankt voor de positieve review! Het is altijd fijn om een compliment te krijgen van een trouwe klant. Met vriendelijk groet, ^Ron
Hallo, Zie te zien ben je niet tevreden met ons. Wellicht kan ik je ergens mee helpen? Met vriendelijke groet, ^Chad
Hallo, Bedankt voor je goede beoordeling! Mooi om te zien dat je ons allemaal 9's geeft! Met vriendelijke groet, ^Chad
altijd vriendelijke ,correcte en snelle afhandeling.
Hallo Menno, Bedankt voor je compliment! Het is altijd leuk om te zien dat wij tevreden klanten hebben :-). Met vriendelijke groet, ^Chad
Na de uitzending van Kassa, gisteren, waarin gesproken werd over de firma "List en Bedrog" heb ik besloten nooit met jullie zaken te willen doen. Bovenstaande beoordelingen zijn dan ook gebaseerd op deze uitzending die bij mij grote verontwaardiging heeft opgeleverd m.b.t. de behandeling van dit echtpaar.
Hallo Martijn, Jammer om te horen dat je er zo over denkt. Onze volledige reactie naar aanleiding van de uitzending Kassa is hier terug te lezen: http://bit.ly/1LFvoYJ Met vriendelijke groet, ^Chad
Jullie zijn een van de meest verschrikkelijke autoverzekering die men kan treffen!! Ik ben al ruim drie maanden bezig omtrent het schade aan mijn auto. Ik word heel gewoon van kastje naar de muur gestuurd! Ik ga gelijk mijn verzekering bij Univé beëindigen mede dit zal ik aan niemand ook aanbevelen. "Dit gaat om; "Mazda3; 43-TD-GF" S. Dehkordi
Hallo Sam, Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga er voor je achteraan en kom hier zo snel mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, ^Chad
Mijn familie is bij U verzekerd. Het hele pakket gaat bij U weg. Schande, niet eens bij Kassa durven komen. Weg met die firma!
Hallo Herman, Jammer dat je er zo over denkt. Onze volledige reactie naar aanleiding van de uitzending Kassa is hier terug te lezen: http://bit.ly/1LFvoYJ Met vriendelijke groet, ^Chad
Zeer snelle reactie op vragen en afsluiten van verzekeringen. Kortom, zeer tevreden tot nu toe.
Hallo Dick Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen bij het afsluiten van je verzekering! Hopelijk blijf je in de toekomst tevreden met ons! Met vriendelijke groet, ^Chad
zijn goed
GEWOON HEEL ERG GOED.
Hallo Sjaak, Goed om te horen dat je tevreden bent bij ons! Hopelijk blijft het in de toekomst ook zo! Met vriendelijke groet, ^Chad
Ti's zo'n zooitje dat ze er vaak niet zelf meer uitkomen , maken fouten lossen ze niet op geven geen schuld toe zijn laks terwijl ze de klant horen te verdedigen gaan se vaak tegen de klant in , lijkt wel of ze voor de tegenpartij zijn , weten zelf vaak niet wat de voorwaarden zijn en nog zo veel meer wat niet goed gaat bij unive en vraag me f of dat alleen bij mij is , dan heb ik een schade gemaakt en heb ik 10 schade vrije jaren en zak ik ineens naar 4 schadevrije jaren voor 1 schade? Terwijl een andere collega weer zegt nee u staat op 7 schadevrije jaren ti's echt een bende daar zodra ik kan overstappen ga ik dat ook zeker doen !
Hallo Joella, Bedankt voor uw review. Maar dit klinkt niet als een positieve ervaring. Wellicht kan ik nog iets voor u doen. Dan zou ik graag uw verhaal, postcode, huisnummer en telefoonnummer per mail ontvangen. Als u dit op prijs stelt kunt u dit mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, ^Ron
De medewerkers op kantoor Spanbroek zijn vakkundig,bekwaam ,servicegericht en hebben altijd het luisterende oor.Ik zie graag de huidige bezetting blijven!
Hallo Nathalie, Bedankt voor u positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over het personeel van Univé Spanbroek. Met vriendelijke groet, ^Ron
We waren zeer tevreden over Univé in het verleden, maar we denken er steeds vaker over om over te gaan stappen. Alles gaat zo moeizaam waar de dingen vroeger 1,2,3 geregeld waren is er nu iedere keer weer gezeik. Maakt niet uit of dat de zorgverzekering is of de autoverzekering of welke verzekering dan ook. Jullie zijn groter geworden in de loop van de tijd maar daardoor ook logger en lomper. Af en toe word ik afgesnauwd aan de telefoon om een fout door jullie gemaakt op te kunnen lossen en dan gek vinden als ik dan niet erg beleefd blijf. Wij doen hier de dingen samen regelen thuis en als ik als partner bel mag ik dingen niet regelen ook kan ik niet met mijn eigen digiD inloggen om bij factuurgegevens of andere dingen te komen. Moet de DigiD van mijn man gebruiken. Kan geen dingen voor mijn zoon regelen die 18 jaar is en waarvan ik toestemming heb om te regelen. En er is een factuur in augustus al betaald en die staat nog steeds open waardoor we dus nog steeds mail krijgen met openstaande facturen. Heb gevraagd om het per post te krijgen omdat we een tijd niet konden inloggen daardoor is het misgegaan. En ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan zo. Maar ik merk dat ik er gewoon weer een beetje boos en verdrietig van wordt dus ik laat het er maar even bij en hoop dat jullie toch wat meer jullie best gaan doen en wat klantvriendelijker gaan worden.
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Ik zou graag eens contact met u laten opnemen om te bespreken dat dit de volgende keer beter verloopt. Als u dit op prijs stelt wilt u dan uw klantgegevens mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, ^Ron
mij werd gevraagd een tevredenheids meter in te vullen via de mail, maar aangezien ik dat adres niet kon openen, doe ik het zo
Goede hulp gehad bij het overstappen van verschillende maatschappijen naar Unive. Heb al mijn verzekeringen nu in een polis en betaal een bedrag, ook belangrijk niet te veel. Goede en nette ontvangst op kantoor Breda goede en deskundige hulp.
Hallo Albert, Goed om te horen dat je een tevreden nieuwe klant bent bij Univé! Bedankt voor de goede review! Met vriendelijke groet, ^Ron
Waar ik wel een probleem mee heb is dit. U adviseerd Uw leden om geen declaraties op te sparen,prima. U stuurt mij nu in één week twee overzichten van 09/02/2015 tot 24/08/2015 t.w.v 579,87,vóór 27/10 te voldoen. U wordt bedankt.
Hallo Theo, Zo te zien ben je tevreden met de meeste punten bij Univé, goed om te horen! Spijtig om te horen dat de nota's van zorg niet naar wens wordt verwerkt. Kunnen wij misschien nog iets voor je betekenen? Je kan je klacht en gegevens sturen naar [email protected] Met vriendelijke groet, ^Chad
positief
Hallo Johannes, Bedankt voor je review. Goed om te zien dat je positief bent over Univé! Met vriendelijke groet, ^Ron
Meestal wordt snel en accuraat door de medewerkers gewerkt
Hallo Siebren, Mooi om te horen dat je tevreden bent over de medewerkers van Univé! Bedankt voor de goede review en een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ^Ron
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.