Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

MEN NEEMT DE TIJD, MEN LAAT DE KLANT IN Z"N WAARDE, ER WAREN RUIM MENSEN AANWEZIG IN DE WACHTRUIMTE. ALSNOG WERD ER GEEN HAAST GEMAAKT.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
10

perfect, zeker aan te bevelen

Op het kantoor Amersfoort wordt ik altijd vriendelijk en met respect geholpen, meestal door Marco. Het is fijn dat je naar een kantoor kunt gaan en niet alles via telefoon of e-mail moet afhandelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

Na een ongeluk met de I-pad, waarvan het glas gebroken was, werd de claim uitstekend opgenomen en naar volle tevredenheid afgehandeld?

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
9

goede service, goed behandeld

al 49 jaar zeer tevreden klant, inmiddels met alle verzekeringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Nog nooit problemen gehad met unive, en ben al heel lang klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

altijd vriendelijke ,correcte en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Na de uitzending van Kassa, gisteren, waarin gesproken werd over de firma "List en Bedrog" heb ik besloten nooit met jullie zaken te willen doen. Bovenstaande beoordelingen zijn dan ook gebaseerd op deze uitzending die bij mij grote verontwaardiging heeft opgeleverd m.b.t. de behandeling van dit echtpaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Jullie zijn een van de meest verschrikkelijke autoverzekering die men kan treffen!! Ik ben al ruim drie maanden bezig omtrent het schade aan mijn auto. Ik word heel gewoon van kastje naar de muur gestuurd! Ik ga gelijk mijn verzekering bij Univé beëindigen mede dit zal ik aan niemand ook aanbevelen. "Dit gaat om; "Mazda3; 43-TD-GF" S. Dehkordi

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn familie is bij U verzekerd. Het hele pakket gaat bij U weg. Schande, niet eens bij Kassa durven komen. Weg met die firma!

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Zeer snelle reactie op vragen en afsluiten van verzekeringen. Kortom, zeer tevreden tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

GEWOON HEEL ERG GOED.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ti's zo'n zooitje dat ze er vaak niet zelf meer uitkomen , maken fouten lossen ze niet op geven geen schuld toe zijn laks terwijl ze de klant horen te verdedigen gaan se vaak tegen de klant in , lijkt wel of ze voor de tegenpartij zijn , weten zelf vaak niet wat de voorwaarden zijn en nog zo veel meer wat niet goed gaat bij unive en vraag me f of dat alleen bij mij is , dan heb ik een schade gemaakt en heb ik 10 schade vrije jaren en zak ik ineens naar 4 schadevrije jaren voor 1 schade? Terwijl een andere collega weer zegt nee u staat op 7 schadevrije jaren ti's echt een bende daar zodra ik kan overstappen ga ik dat ook zeker doen !

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

De medewerkers op kantoor Spanbroek zijn vakkundig,bekwaam ,servicegericht en hebben altijd het luisterende oor.Ik zie graag de huidige bezetting blijven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

We waren zeer tevreden over Univé in het verleden, maar we denken er steeds vaker over om over te gaan stappen. Alles gaat zo moeizaam waar de dingen vroeger 1,2,3 geregeld waren is er nu iedere keer weer gezeik. Maakt niet uit of dat de zorgverzekering is of de autoverzekering of welke verzekering dan ook. Jullie zijn groter geworden in de loop van de tijd maar daardoor ook logger en lomper. Af en toe word ik afgesnauwd aan de telefoon om een fout door jullie gemaakt op te kunnen lossen en dan gek vinden als ik dan niet erg beleefd blijf. Wij doen hier de dingen samen regelen thuis en als ik als partner bel mag ik dingen niet regelen ook kan ik niet met mijn eigen digiD inloggen om bij factuurgegevens of andere dingen te komen. Moet de DigiD van mijn man gebruiken. Kan geen dingen voor mijn zoon regelen die 18 jaar is en waarvan ik toestemming heb om te regelen. En er is een factuur in augustus al betaald en die staat nog steeds open waardoor we dus nog steeds mail krijgen met openstaande facturen. Heb gevraagd om het per post te krijgen omdat we een tijd niet konden inloggen daardoor is het misgegaan. En ik kan eigenlijk nog wel even doorgaan zo. Maar ik merk dat ik er gewoon weer een beetje boos en verdrietig van wordt dus ik laat het er maar even bij en hoop dat jullie toch wat meer jullie best gaan doen en wat klantvriendelijker gaan worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

mij werd gevraagd een tevredenheids meter in te vullen via de mail, maar aangezien ik dat adres niet kon openen, doe ik het zo

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
9

goede service, goed behandeld

Goede hulp gehad bij het overstappen van verschillende maatschappijen naar Unive. Heb al mijn verzekeringen nu in een polis en betaal een bedrag, ook belangrijk niet te veel. Goede en nette ontvangst op kantoor Breda goede en deskundige hulp.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

Waar ik wel een probleem mee heb is dit. U adviseerd Uw leden om geen declaraties op te sparen,prima. U stuurt mij nu in één week twee overzichten van 09/02/2015 tot 24/08/2015 t.w.v 579,87,vóór 27/10 te voldoen. U wordt bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

Meestal wordt snel en accuraat door de medewerkers gewerkt

  • Aanbevelen? Ja
  • Algemene tevredenheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Schadeafhandeling N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Prijs/ Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Hanzeplein 1

8017 JC Zwolle

059-2349340

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.