Aanvraag voor zittend ziekenvervoer voor vriendin wordt afgewezen, 'omdat de zorgverlener niet voldoet aan de kwaliteitseisen'. Maar: de zorg van deze zorgverlener wordt wel vergoed. Dus klacht ingediend, en alsnog toegekend. Volgende aanvraag wordt weer afgewezen, omdat er niet voldoende informatie is. Na telefonisch overleg, telefonische toezegging dat het toch akkoord is. Echter wordt deze afspraak niet genotuleerd (alleen belangrijke zaken wordt genotuleerd!) en ook niet per brief bevestigd. Telefonisch overleg: na 45 minuten en twee keer het verhaal (verbinding verbroken door systeem!) blijkt dat de afdeling 'machtigingen' het dossier 'niet kan openen'. Daar is 'een collega die er niet is' voor nodig. Kan niet anders concluderen dan dat het administratief een zootje is.
Hallo Ronnie, zo te lezen gaat dit niet helemaal goed en ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent over de gang van zaken. Dit is ook niet de service die je van ons mag verwachten, dus excuses hiervoor. Ik zal dan ook mijn best doen om dit voor je op te lossen. Zou je hiervoor je gegevens (postcode + huisnummer en geboortedatum) willen sturen naar [email protected]? Dan zoek ik het voor je uit en kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs
Mijn laatste ervaring was een annulering van vakantie door ziekte (géén corona) en er was een luisterend oor en begrip, bovendien in een ijl tempo alles geregeld. Geweldig
Hoi Siepie, bedankt voor het mooie compliment! Ik hoop dat je inmiddels zelf weer bent opgeknapt. Jammer dat je daardoor je reis hebt moeten annuleren, maar gelukkig ben je goed en netjes te woord gestaan en geholpen. Hopelijk kun je snel weer op vakantie ;) Groet, Matijs
Snel en vakkundig aan autoverzekering geholpen met behoud van mijn schadevrije jaren van vóór mijn 5 jarige lease periode.
Hoi Rita, bedankt voor de goede recensie. Fijn dat je goed bent geholpen en dat je je schadevrije jaren van de leaseauto kon overnemen. Dat is namelijk niet altijd het geval. Groet, Matijs
Afspraken voor 100 procent nagekomen
Hallo Henk, eigenlijk zou dat overal zo moeten zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval. In ieder geval goed om te lezen dat het bij ons wel is gebeurd en dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs
Zeer prettig tel. contact. Univé kantoor dichtbij.
Goedemorgen, bedankt voor je fantastische beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent en zo te lezen kom je ook wel eens bij de Univé winkel in de buurt. Mocht je dus vragen hebben, weet je ons te vinden ;) Groet, Matijs
Prima verzekering
Hallo Harry, dat is goed om te lezen. Fijn dat je zo tevreden bent over onze verkering(en). Groet, Matijs
Ok
Goedemorgen, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden over ons bent! Groet, Matijs
Extra voordeel, dat ik altijd bij een vraag in Haarlem kan binnenlopen. Word dan perfect geholpen met gevraagde advies! Al jaren tevreden!
Hoi Annelies, wat fijn dat je al jaren een tevreden klant bent bij ons. En dat we overal winkels hebben in het land is dan inderdaad een voordeel. Zo zijn we altijd in de buurt. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs
Alles telefonisch af kunnen handelen, redelijk snel iemand te pakken kunnen krijgen ondanks de Corona tijd.
Hallo Roelof, bedankt voor de complimenten. Fijn dat je goed en snel bent geholpen. Ook tijdens deze coronatijd staan we voor je klaar. Groet, Matijs
Snelle afhandeling en herstel van de schade
Goedemorgen Jan, je hoopt natuurlijk nooit dat je schade krijgt, maar als het dan gebeurt ben ik blij om te lezen dat we je goed hebben geholpen. Bedankt voor de mooie cijfers. Groet, Matijs
Een verzekering die meedenkt met de klant en deskundig handelt in een periode dat je als gedupeerde wel wat steun en hulp kunt gebruiken.
Beste Wim, fijn om te horen dat wij jou -ook juist in deze periode- hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze mooie cijfers. Groet, Gea
Makkelijk om verzekering via website af te sluiten en mocht je vragen hebben dan wordt je telefonisch goed geholpen
Beste Nel, bedankt voor deze mooie complimenten! Groet, Gea
Allss is in dit ene telefoongesprek geregeld en het bedrag was binnen een week op mijn rekening.
Bedankt voor deze mooie cijfer en aanbeveling! Groet, Gea
Univé is een betrouwbare verzekering
Hoi Betty, fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groet, Gea
Vooral vriendelijke mensen aan de telefoon die je goed te woord staan.
Hallo Cor, bedankt voor het delen van deze positieve ervaring met ons. Groet, Gea
Vraag over verzekering duidelijk en adequaat beantwoord
Hallo Albert, bedankt voor deze mooie beoordeling. Groet, Gea
Supersnel wordt alles geregeld na mijn autoschade
Hallo Jan, fijn om te lezen dat het snel geregeld is. Bedankt voor deze fanatische cijfers! Groet, Gea
Hele goede en snelle schade afhandeling. Behulpzame medewerkers en een duidelijke website. Ik ga niet meer naar een ander!
Hoi Iris, schade is natuurlijk nooit leuk. Fijn dat we op een goede en snelle manier hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze mooie cijfers en complimenten! Groet, Gea
Alles was zo geregeld!
Hallo Rudolf, bedankt voor het delen van deze positieve ervaring en fantastische cijfer! Groet, Gea
Het heeft unive 6 maanden gekost om een simpele kop staart botsing af te handelen, pas na 4 maanden en een brief van mijzelf dat het lang duurde hebben ze getuigen gecontact. en zelfs na afhandeling word er niet gecommuniceerd hoeveel schade vrije jaren ik nog heb, zit nu na een mail alweer 9 dagen te wachten op antwoord.
Hallo Robin, vervelend om te horen dat je een ongeluk hebt gehad. Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent als de afwikkeling, zonder communicatie, lang op zich laat wachten. Graag wil ik voor je kijken wat er is gebeurd en of ik nog iets voor je kan betekenen. Heb jij voor mij het schadenummer? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Gea
Kundig advies en snelle afwikkeling
Hoi Wubbe, bedankt voor deze fantastische beoordeling! Fijn dat de schade kundig en snel is afgewikkeld. Groet, Gea
Prettig gesprek, vlotte afhandeling...
Hallo Gerard, fijn dat je zo tevreden bent en dat je dat met ons deelt! Bedankt! En als je tips voor ons hebt om van 4 sterren naar 5 sterren te gaan, dan horen wij dat uiteraard ook graag. Fijne dag. Groet, Gea
goede service word direct actie ondernomen als je je schade meld
Hoi Mary, vervelend om te horen dat je schade hebt gehad, dat is nooit leuk. Wel fijn om te horen dat wij je snel hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Groet, Gea
Heb al jaren al mijn verzekeringen bij Univé lopen, maar heb nooit een schade vergoed gekregen in en rondom het huis. Blijkbaar valt niks onder mijn verzekering terwijl ik het meest uitgebreide pakket heb. waardoor ik me nog af vraag waarom ik Univé betaal. Dan krijg ik ook nog geklaag van ze dat ik te vaak schade opgeef. Neem nooit een verzekering bij Univé! Klantenservice is ook zeer slecht en onbeleefd
Hallo Mahsa, bedankt voor je recensie, maar jammer om te lezen dat je ontevreden over ons bent. Wanneer je schade hebt, hoop je natuurlijk dat dit wordt vergoed. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent wanneer je geen vergoeding krijgt. Graag controleer ik voor je wat er in de schadedossiers is gebeurd en of ik nog wat voor je kan betekenen. Zou ik hiervoor het schadenummer van één van je schades mogen? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt! Groet, Matijs
Mij beloofd om terug te bellen en kreeg binnen een uur een telefoontje retour van de dame! Dit maak je zelden mee bij andere verzekeraars!
Hallo Bas, bedankt voor het compliment. Goed om te lezen dat je zo snel werd teruggebeld. Zo hoort het eigenlijk ook ;) Groet, Matijs
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.