Deskundig en accuraat.
Beste, Bedankt voor je positieve review en aanbeveling. Goed om te horen dat je ons als deskundig ervaart. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Wordt zowel telefonisch als gesprek op unive kantoor goed te woord gestaan. Wat makkelijker uit leggen is.
Beste, Bedankt voor je positieve review en aanbeveling. Goed om te horen dat je zo goed te woord wordt gestaan. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Zeer betrouwbaar
Beste Gerrit, Goed om te horen dat wij voor jouw een betrouwbare maatschappij zijn. Bedankt voor je positieve review en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
snel geregeld, alles werd begrepen en uitgevoerd
Beste Arie, Bedankt voor je positieve beoordeling en aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Wij hadden onderweg pech met de auto, unive gebeld, moesten wel tijdje wachten voordat we terug werden gebeld, maar ons probleem is toen snel door jullie afgehandeld. Wilden nog terug bellen om te vertellen wat er bij de garage was gedaan, maar kwam er niet door. Later van jullie een smsje gehad. Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling. Bedankt voor de goed begeleiding. Vriendelijke Groet, Dicky Ooyman
Beste Dicky, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat het allemaal goed is afgehandeld! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Zeer lange wachttijden aan de telefoon met Unive het Zuiden Wouw. 5 augustus 2015 van 15.23 tot 15.52 uur
Beste Egidius, Dat klinkt niet goed. Is het inmiddels gelukt? Wij bellen je ook graag terug als je dat wilt. Zou je dan je gegevens willen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Niet meer, na ruim 45 jaar altijd tevreden "geef ik het nu op met Unive, daar plukt u de vruchten van". Welke vruchten, het is diep triest, zelfs niet een een leenauto beschikbaar.
Hallo Nelleke, Dat klinkt niet als een goede ervaring. Kan ik nog iets voor je doen? Stuur anders je verhaal en gegevens naar [email protected]. Dan zoek ik het voor je uit. Met vriendelijke groet, ^Peter
Ik probeer nu al 4 jaar een aanvullende tandheelkundige dekking te krijgen, welk ieder jaar niet wordt toegevoegd. Afgelopen jaarwisseling heb ik dan besloten om de verzekeringen met Unive stop te zetten na ruim 20 jaar. Het overstappen is onmogelijk gemaakt door Unive, omdat u een signaal heeft afgegeven naar de nieuwe verzekering dat er een betalingsachterstand. Op 01 oktober 2014 was er geen betalingsachterstand. in December heeft u een vordering gestuurd betreffende bijdrage eigen risico 2014. Deze betrof meer dan 200 euro. Omdat deze niet is voldaan in december heeft u een betalingsachterstand gemeld en hiermee een overgang naar andere verzekeraar onmogelijk gemaakt. Dit is uiteindelijk pas op 06.05.2015 aan het licht gekomen nadat FBTO mij meedeelde dat ik niet verzekerd was via FBTO. De zaak dient inmiddels voor de rechtbank, aangezien u nu meer dan 1200 euro vordert door aanmaningskosten etc. De vorderingen die u stelt gaan t/m maart 2015. U bent nu opnieuw een rechtzaak aan het voorbereiden over 2 termijnbedragen april en mei 2015. U wilt niet ingaan op een betalingsregeling hierin. Ik ben zeer sterk ontevreden hoe u mij behandelt.
Hallo Rene, Vervelend om te horen. Heb je hierover al een klacht ingediend? Anders stuur je gegevens naar [email protected]. Ik kan niets beloven, maar kijk er graag naar. Met vriendelijke groet, ^Peter
Geen ontvangstbevestiging sturen, ook niet per e-mail. Onjuiste informatie bij insturen schadeformulier, wachttijd aan de telefoon, bureaucratische behandeling en m.i. overbodige handdeling eisen van het schadeherstelbedrijf c.q. garage.
Beste Sjaak, Dat klinkt niet goed. Kunnen wij je misschien helpen? Wil je je verhaal en gegevens sturen naar [email protected]? Dan zoeken wij het voor je uit. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Met vakantie in Frankrijk kreeg ik vreselijke kiespijn, het bleek toen ik eindelijk na ruim een week met heel goede hulp van UNIVE tot een fors kaakabces te zijn "uitgegroeid".Nergens was een tandarts te vinden die me wilde helpen maar UNIVE vond er toch één en wel een hele vriendelijke, kundige tandarts. Nu net na vier weken is de kies weer dicht gemaakt en is de ontsteking verholpen. Ik hoop nooit meer zo iets mee te maken maar de hulp van de UNIVE reisverzekering was werkelijk TOP. Wie het ook maar wil horen, ik spui de roem over UNIVE, echt SUPER geholpen.
Hallo Trude, Vervelend om te horen dat je dit meemaakte tijdens je vakantie. Ik ben blij om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat alles nu weer goed gaat. Bedankt voor je review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
unive is soms erg traag met het versturen van post stukken een medewerkster vertelde mij dat het opgstuurd wordt naar post en nl.en deze moeten de post uitdraaien en versturen naar de klant. nu bergrijp ik waarom de post zo laat aankomt bij de klant.dit kan toch veel sneller?het is in het verleden al diversen keren gebeurd.
Beste, Ik begrijp uw verhaal en wij vinden het vervelend dat u dit ervaart. Als wij u kunnen helpen dan horen wij het graag. Zou u dan uw gegevens willen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
kan geen vraag voorleggen aan u en daar ook geen klacht of opmerking van maken .slechte zaak voor unive als ik dat zo mag zeggen,als u internet aanbied zorg dan dat het werkt.
Beste, Ik begrijp dat de service niet naar wens is. Zou u uw gegevens en verdere uitleg willen sturen naar [email protected]? Dan zoeken wij het uit. Met vriendelijke groet, ^Jasper
ja ook unive was een woekerpolis dief, u misleid en misbruikt unive.
Beste Peter, Ik begrijp dat je een minder leuke ervaring met ons hebt. Kunnen wij je misschien helpen? Zou je je klacht en gegevens willen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Eind januari wilde ik mijn auto verzekeren. Aangezien er al een aantal verzekeringen liepen op mijn naam bij unive was de keuze makkelijk. Telefonisch de autoverzekering geregeld. Tevens had ik zojuist een huis gekocht. De dame aan de telefoon heeft mij niet alleen geholpen met de autoverzekering, maar direct mijn inboelverzekering doorgenomen. Uiteindelijk ook nog een rechtsbijstand afgesloten, goede telefonische verkoop door de dame. Maar het voelde goed door de juiste uitleg en de tijd die de dame voor me nam aan de telefoon. Alle pakketten liepen tot op heden door elkaar vanwege de begindatum van de verschillende verzekeringen. Vandaag ontving ik een brief van Univé met alle verzekeringen op een rijtje en een overzicht van de betalingen. Hier wordt ik heel gelukkig van dat alles netjes geregeld is en overzichtelijk wordt gemaakt voor de klant. Complimenten voor Univé dat de administratie op orde is, daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren! Uiteraard ook zeer tevreden over de dame die mij correct telefonisch geholpen heeft.
Beste Didy, Goed om te horen dat je zo goed geholpen bent en bedankt voor het compliment! Hier doen wij het natuurlijk voor! Bedankt voor je positieve review en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Beste Nico, Bedankt voor je review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Univé heeft mij grandioos geholpen met schade aan mijn auto, mijn spiegel is kapot gereden door een tegenligger die door is gereden. Univé heeft het waarborgfonds aan geschreven, ik kreeg op 250 euro eigen risico de schade vergoed. Mijn eigen bijdrage was 100 euro, deze had ik al betaald aan mijn dealer. Univé is zo coulant geweest om de 150 euro erbij te leggen. Dit is echt top.
Beste Marijke, Goed om te horen dat je zo goed bent geholpen! Bedankt voor je review en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Heb geprobeerd een overzicht te bekijken op mijn Unive, wat een waardeloze website voor een van de grootste verzekeraars van Nederland, het is een blamage.
Beste Bas, Vervelend om te horen dat je Mijn Univé zo ervaart. Kunnen wij je misschien helpen? Wil je je ervaring en gegevens sturen naar [email protected] ? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
zeer goed
Beste Albert, Bedankt voor je positieve review en je aanbeveling! Met vriendelijke groeten, ^Jasper
al van af ongeveer 1966 lid en heb een heel goeie ervaring met onderlinge-unive raad het dan ook iedereen aan, b.v. met verjaardagen kom ik op voor unive ik hoop nog jaren lid te blijven en wens jullie veel succes
Beste Hilbert, Bedankt voor je mooie beoordeling en je aanbeveling. Wij hopen dat jij ook nog jaren lid mag blijven! Bedankt! Met vriendelijke groeten, ^Jasper
Snel geholpen met het wijzigen van mijn autoverzekering. Voorheen ook prima geholpen bij een aanvaring met mijn boot. Kortom, alleen maar tevreden.
Beste Huub, Bedankt voor je mooie beoordeling en aanbeveling! Blij om te horen dat je goed geholpen bent in het verleden. Met vriendelijke groet, ^Jasper
lage premie en lage eigen risico bestaat niet, toch doet Univé haar best om de premie en inhoud zo scherp mogelijk te krijgen.
Beste Harry, Ben ik met je eens Harry. Het is niet altijd even makkelijk de juiste balans te vinden. Bedankt voor je mooie beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
goede en vriendelijke medewerkers/ster
Beste Frans, Bedankt voor je hoge beoordeling en aanbeveling. Goed om te horen dat onze werknemers jou goed te woord hebben gestaan. Met vriendelijke groet, ^Jasper
In algemeenheid positieve ervaringen, anders had ik mijn verzekeringen niet zolang bij Univé ondergebracht (1968)
Beste Popko, Bedankt voor je positieve review en aanbeveling. Het doet ons goed om te horen dat je al zo lang klant bent en tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Beste Theo, Bedankt voor je mooie cijfers en aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
goed
Hoi Aart, Bedankt voor je beoordeling en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Eli
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.