Mijn vriend had een vakantie geboekt voor 4 personen, kadootje voor mijn ouders, mijn vader had te horen gekregen, vanuit het niets, dat hij ongeneeslijk ziek was. Zodoende wilde wij nog naar Praag met zijn vieren. Echter 1 week vooraf kreeg mijn vader uitvalverschijnselen en moest bestraald worden. Vakantie kon niet doorgaan. Annuleringsverzekering van mijn vriend betaalde echter alleen maar uit voor hem, niet voor ons drietjes. Terwijl hij de vakantie had geboekt. Ik had een annuleringsverzekering bij Univé. Met Univé contact opgenomen en zij hebben contact gezocht met de verzekering van mijn vriend. Die bleven echter star. Ze bleven bij hun standpunt. Univé heeft toen de reis vergoed van mijn ouders en mij. Dat was echt geweldig, anders waren we echt zo'n € 1000 - 1200 euro kwijt. Dat is wel een les geweest om altijd te vragen of anderen ook een annuleringsverzekering hebben. Ik heb Univé een kaart gestuurd om te bedanken. Daarna ben ik nog gebeld door Univé om te vragen hoe het ging. Helaas was mijn vader toen al overleden maar de aandacht, het afhandelen, het meedenken en meeleven is dus super.
Hoi Carmen, Heel veel sterkte met jullie verlies. Wat fijn om te lezen dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen in deze vervelende situatie. Bedankt voor je mooie cijfers en aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Eli
de manier waarop men een klant benadert en de gegeven zeer begrijpelijke uitleg bij het afsluiten van een verzekeringsproduct stemt tot grote tevredenheid. Ook de afhandeling nadien daarvan. Zonder enig voorbehoud beveel ik ook anderen aan zaken te gaan doen met Unive!
Hoi Herman, Goede te lezen dat je zo tevreden over ons bent. Bedankt voor je aanbeveling en een fijne dag. Met vriendelijke groet, ^Eli
zeer goede verzekeringmaatschappij
Hallo Piet, Fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, ^Eli
Hallo Rene, Bedankt voor de mooie cijfers en je aanbeveling! Fijne dag. Met vriendelijke groet, ^Peter
Goedemorgen Anne, Bedankt voor je beoordeling en aanbeveling! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, ^Peter
Ik ben tevreden
Goedemorgen Eddie, Goed te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je beoordeling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, ^Peter
Ik heb op 20 januari 2015 een beroep gedaan op onze Annuleringsverzekering. Op 29 maart 2015 heb ik nog steeds geen uitkering ontvangen. Meer dan 2 maanden doen over een uitkering van minder € 2000,00 is ronduit belachelijk.
Beste Harry, Vervelend om te horen dat je deze ervaring met ons hebt. Ik zou je graag willen helpen. Stuur je klacht en gegevens naar [email protected]. Dan kijk ik het voor je na. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
heel prettig in omgang
Beste Anto, Bedankt voor je beoordeling en aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Ik ben met grote tevredenheid klant bij Univé, geen andere verzekering gehad
Beste Anneke, Goed om te horen dat je tevreden bent. Ook bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
We zijn al meer dan 40 jaar klant bij Unive,en hebben goede ervaring. Ook hebben wij veel verzekeringen bij Unive lopen
Beste Jos, Goed om te horen dat jullie al zo lang klant zijn bij ons. En al helemaal goed om te horen dat jullie tevreden zijn en ons aanbevelen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Sinds 1965 (50 jaar!) positief.
Beste Hans, Wat een mijlpaal is dat! Goed om te horen dat je na zoveel jaren nog steeds zo tevreden bent. Dat geeft ons een goed gevoel! Bedankt voor je aanbeveling en je beoordeling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Niet crimineel zoals ik in de vragen heb beantwoord
Beste Henk, Bedankt voor je positieve beoordeling een aanbeveling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
zeer klantvriendelijk en een goede begeleiding
Beste Wim, Bedankt voor je positieve review en je aanbeveling. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Waren leuke mensen van u wat de telefooonlijn betreft die was beveiligd gaf goed gevoel
Beste J. Tammenga, Bedankt voor je aanbeveling en goed om te horen dat je een goed gevoel bij ons krijgt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
mijn ervaringen zijn bijzonder positief
Beste Bennie, Bedankt voor je aanbeveling en je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Ze nemen ale l tijd voor je en denken goed mee Het gaat niet alleen om de"centen"maar om de klant met een goed gevoel huis te laten gaan
Beste Roel, Bedankt voor je positieve reactie en aanbeveling! Wij zijn blij om te horen dat je met een goed gevoel naar huis gaat! Met vriendelijke groet, ^Jasper
Hoi E.j. Verschoor, Bedankt voor je hoge cijfers en je aanbeveling! Goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Ik heb altijd een goede ervaringen met Unive gehad t/m gisteren, ik had pech met auto van mijn moeder, en heb Unive gebeld, a 1:30uur uur is iemand gekomen met een auto die niet eens heeft mijn auto gekeken, hij wou hem gelijk brengen naar een dealer in Hellevoetsluis terwijl ik in Rotterdam woont. daarna na een kleine discussie met de choffeur van vrachtwagen heb ik hem weg gestuurd en de probleem zelf opgelost met de hulp van een persoon die heeft gestopt om mij te helpen, het probleem was: mijn handrem kabel was los en omdat Mercedes de handrem heeft met pedaal, de kabel stond los onder de dashboard, in 3min hebben we de kabel gevonden en getrokken met een vork. Volgende keer is handige als jullie iemand stuurt met verstand van auto's zoals andere verzekeren doen, in zo gevallen kunnen jullie heel veel klanten kwijt hebben. Met vriendelijk groeten, Joao Dias
Beste Joao, Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft meegemaakt. Ik zoek dit graag nader voor u uit. Zou u uw gegevens willen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Wij zijn reeds 34 jaar klant bij Unive en hebben nog nooit iets geclaimd. Echter nu hebben wij schade geleden door een andere partij die ook bij Unive verzekerd is en nu overwegen jullie om onze schade niet te vergoeden. (Onze Unive rechtshulp verzekering heeft dit nog in behandeling). Tegenpartij is onomstotelijk (mede-)veroorzaker van onze schade. Mocht u bij uw standpunt blijven zullen al onze lopende verzekeringen bij Unive worden opgezegd.
Geachte meneer/mevrouw Kleinhuis, Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met Univé. Ik wil u graag willen helpen. Zou u uw gegevens willen sturen naar [email protected]? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^Jasper
Verzekeren tegen schade en dergelijke, kun je bij wijze van spreken op elke hoek van de straat; en misschien ook wel voor een lagere premie. Maar het gaat uiteindelijk over het resultaat en dat is de maatstaf voor de keuze van een verzekeringsmaatschappij.
Hoi Rob, Bedankt voor je hoge cijfers en je aanbeveling! Goed om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Word goed en correct geholpen, na schademelding.
Goedemiddag, Bedankt voor je hoge cijfers!! Altijd fijn om te lezen dat klanten tevreden zijn over onze schade afhandeling. Ik zal ervoor zorgen dat deze beoordeling ook bij die afdeling terecht komt! Met vriendelijke groet, Webteam Univé
Ben zeer tevreden over Unive en mijn verzekeringen niet alleen een verzekering waar je alleen maar premie betaald en dat is het nee ze denken ook met je mee
Beste H.Th. Emaus, Bedankt voor je positieve review en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Univé Webcare
best naar mijn zin
Beste jan, Bedankt voor je positieve review en de aanbeveling! Goed om te horen dat u het naar uw zin heeft. Met vriendelijke groet, Univé Webcare
Beste meneer Mosterdijk, Bedankt voor je positieve review en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Univé Webcare
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.