Beste Jan, Bedankt voor je positieve review en de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Univé Webcare
Het Unive kantoor in Ruinen staat altijd klaar voor zijn/haar klanten. Dit voor mij ook de belangrijkste reden dat ik al mijn verzekeringen bij Unive heb.
Goedemiddag Jantinus, Bedankt voor je positieve ervaring en aanbeveling voor Univé Verzekeringen. Met vriendelijke groet, Unive Webteam
Ik heb meerdere verzekeringen bij Univé ondergebracht, ik ben altijd zeer tevreden over de altijd vriendelijkheid en zeker deskundigheid waarop medewerkers van Univé mij te woord staan, er voor zorgen dat ik de juiste persoon aan de telefoon krijg, de snelheid waarop men zorgt dat ik geholpen word. Tevens heb ik de indruk dat Univé alles digitaal goed geadministreerd heeft, altijd kan men alles vinden en is alles goed geregistreerd en word ik adequaat geholpen. Ook de documentatie die ik per post krijg is altijd heel keurig en correct verzorgd. Kortom uitermate tevreden.
Goedemiddag Riza, Bedankt voor je positieve ervaring en aanbeveling voor Univé Verzekeringen. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^PV
GOED
Beste Joop, Bedankt voor uw positieve reactie over Univé. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Ikheb zeer goede ervaringen met Unjve Dalfsen.
Beste Henderikus, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Univé. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
De medewerkers zijn ervaren en klantvriendelijk. Unive laat je niet in de steek.
Bedankt voor je positieve reactie Bert! We wensen je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^PV
Snelle en correcte afhandeling schade. Telefonische hulp zeer goed en snel.
Bedankt voor je positieve reactie Stefan, Een fijne dag gewenst! Mvg, Webteam Univé ^PV
Wij hebben recent een wijziging in onze polis doorgegeven. Inmiddels hebben wij de gewijzigde polis ontvangen. De wijziging is correct doorgevoerd. Wat onhandig is, is dat ik zelf de wijziging moet opzoeken in de nieuwe polis. Duidelijker zou zijn als op het polisblad stond vermeld wat de reden van afgifte is van de nieuwe polis is en welke wijziging is doorgevoerd en belangrijker wat er ongewijzigd is gebleven. Nu moet ik eigenlijk de hele polis doorakkeren om te zien of er niet nog iets anders is gewijzigd. Nogal klantonvriendelijk. Dat kan beter want jullie weten precies wat er is gewijzigd en wat niet maar gaan in een begeleidend briefje mij vragen om het te controleren. Geef dan ook aan wat er is gewijzigd en vraag me om dat te controleren. Dat is een stuk klantvriendelijker.
Goedemiddag, Bedankt voor dit signaal, hier kunnen wij veel mee! Ik ga het intern oppakken en we gaan proberen dit zo snel mogelijk te verbeteren zodat het in de toekomst een stuk duidelijker is! Nogmaals bedankt voor je signaal!! Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
Fantastische verzekeraar.
Goedemorgen Ellen, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^PV
schade worden goed en snel afgehandeld
Goedemorgen, Fijn om te horen dat u de schade afhandeling als goed en snel ervaart! Mocht het in de toekomst nog nodig zijn dan hopen we dit weer voor u te kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Webteam Univé
Ik was altijd heel tevreden, maar de laatste maand vind ik de service echt rampzalig!
Goedemorgen Mia, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met Univé. Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik dat graag. Je kunt dat je klacht mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Goedemorgen Peter, Bedankt voor de goede beoordelingen. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Mijn ervaringen zijn positief, op de kopieën na. De ervaringen bij een kennis van mij is slecht omdat deze aan dyslectie lijdt en daardoor snel niet begrepen wordt en Univé een rot maatschappij is.
Goedemorgen Karel, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar en bedankt voor de goede beoordelingen. Vervelend dat je kennis deze ervaring heeft met Univé , als wij nog iets voor haar kunnen betekenen horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
ik ben in het verleden door unive niet goed geholpen wat betreft rechtsbijstand,,; en mijn geziensongevalverzekering is nog naar 5 jaar nog niet op tevredenhijd afgehandeld,,; ik ben niet helemaal tevreden met unive, das is mijn standpunt, dank u wel....; ~~ Rosario marasci ~~
Goedemorgen Rosario, Vervelend om te horen dat je ontevreden bent met Univé. Ik wil graag kijken of ik nog iets voor je kan doen, als jij dit ook wil zou je dan in een mail je postcode en huisnummer willen sturen? Dit kan naar [email protected] Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
Goedemorgen Ben, Leuk om te zien dat je tevreden bent met ons als verzekeraar, bedankt voor de goede beoordelingen. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Reeds meer dan 15 jaar klant bij Unive en zijn zeer tevreden over de medewerkers als er vragen zijn of informatie willen, en ook zijn de tarieven die zij hanteren voor de verzekeringen vergeleken met andere aanbieders prima.
Goedemorgen Johan, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Wij zijn tevreden
Goedemorgen, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Ik heb op een gegeven moment na grondige vergelijking al mijn verzekeringen ondergebracht bij Unive.
Goedemorgen Theo, Leuk om te zien dat je gekozen hebt voor Univé als verzekeraar. Bedankt voor de goede beoordeling. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Univé Webteam^MD
Goed en goede luisterende oren
zeer goed.
Alleen maar lof!
Goedemorgen Wil, Bedankt voor je goede beoordeling, fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Univé Webteam^MD
unive denkt met de klant mee en geeft waar nodig aanvullende informatie op de verschillende verzekeringen.
Goedemorgen Bennie, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Univé en fijn dat we je hebben kunnen helpen. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Univé Webteam
altijd goed
klantvriendelijk en deskundig personeel. goede en snelle afhandeling van schade
Goedemorgen Ineke, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^MD
zonder aankondiging geen contract meer heeft met apotheek, voor teststrips diabetes, als ik dit in december had geweten ik van zorgverzekeraar gewisseld. Univé is in gebreke gebleven en heeft mij niet in kennis gestelt van wegen de weiziging
Goedemorgen, wat vervelend dat je deze ervaring hebt met Univé. Als we nog iets voor je kunnen betekenen kun je een mail sturen met uitleg naar [email protected] Met vriendelijke groet, Univé Webteam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.