Over het algemeen prima maar er pas recent achter gekomen dat ik zwaar belazerd bent, onjuist ben voorgelicht en onjuiste informatie heb gekregen vanaf 2008 over het verminderen van het aantal schadevrije jaren bij één schade. Nota bene toen nog op advies toenmalige medewerker een extra terugval verzekering afgesloten vlak voor ingang nieuwe verzekeringsjaar. Om er nu pas achter te komen dat een kleine schade van ca. 250,-- euro mij toen 8 schadevrije jaren heeft gekost! Had men mij dat toen vertelt had ik natuurlijk dat bedrag zelf betaald. Ik weet niet beter dan dat één schadejaar ook maar één jaar afschrijven kost en na ingang van nieuw verzekeringsjaar ook weer een schadevrij jaar oplevert. Ik ben dus gewoon kwaad! en verzoek de directie hier een correctie te gaan toepassen zodat ik gewoon weer op de 17 schadevrije jaren uitkom waar ik recht op heb! Het wordt dus hoog tijd dat men daar de definitie van ËËN jaar eens goed toepast.
Goedemorgen Piet, Vervelend om te lezen dat je, je belazerd voelt door Univé. Ik wil graag voor je uitzoeken of ik nog iets kan doen. Zou je in een mail naar [email protected] je persoonsgegevens en klantnummer willen sturen? Dan kan ik het een en ander voor je uitzoeken! Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
Zijn tot op heden prima
Ik liep recent zonder afspraak naar binnen bij het Unive-kantoor in Almelo. Ik werd daar vriendelijk ontvangen en meteen te woord gestaan. Mijn vragen werden deskundig beantwoord. Ik heb het bezoek aan het Unive-kantoor als zeer positief ervaren.
Goedemorgen Henny, Leuk om te zien dat je zo goed bent geholpen in Almelo. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij dat graag! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webteam^MD
auto verzekering te duur en nadeel dat ik zelf niet mag bepalen naar welk schadebedrijf ik heen ga.
Goedemorgen Jan, Bedankt voor je beoordeling. We zullen je opmerkingen meenemen wanneer we de voorwaarden en de prijs van onze autoverzekering weer bekijken en vernieuwen. Met vriendelijke groet, Univé Webteam
Twee maal declaratie ingediend >>> twee maal zonder probleem schade vergoed
Goedemorgen Dick, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^MD
HET IS ONZETTEND MAKKELIJK DAT HET KANTOOR IN HARDENBERG IS JE KUNT ALS JE VRAGEN HEBT ZO BINNENLOPEN
Goedemorgen Geerd, Fijn om te zien dat je tevreden bent met Univé en in het bijzonder het kantoor in Hardenberg. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webteam^MD
zie boven
Goedemorgen Jelle, Bedankt voor de goede beoordelingen. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webteam^MD
Snelle afhandelin en antwoord op gestelde vragen.
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst nodig zijn dan hoop ik dat we je net zo goed van dienst kunnen zijn! Fijne avond gewenst. ^TM
Vriendelijk, kennis van zaken, geen "verkooppraatjes", maar doen wat de klant wil (indien natuurlijk mogelijk) en wijzen op bepaalde zaken (heb je daar aan gedacht, of zou je dat wel doen, heb je toch niet nodig)
Goedemorgen Henk, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^MD
Geachte meneer/mevrouw, Ik wil bij deze Univé hartelijk bedanken voor de goede klantenservice. Mevrouw Jacqueline Montero heeft mij vanochtend te woord gestaan over mijn autoverzekering en mijn zorgverzekering. Ik vind het erg knap dat een klantenservice medewerker van alle verzekeringen kennis heeft. Ik begin mijn vraag over mijn autoverzekering en had ook nog een vraag over mijn zorgverzekering. Ik dacht dat ik wel doorverbonden zou worden maar ook deze vragen kon mevrouw Montero goed beantwoorden en ze heeft mij goed advies gegeven, zodat mijn verzekering is aangepast naar mijn wensen. Ze nam de tijd voor me omdat ik belde met veel vragen zocht ze alles netjes uit en nogmaals ze nam de tijd. De kwaliteit van dit gesprek ik zeer hoog omdat zij al mijn vragen goed en vooral duidelijk kon beantwoorden en ze heeft goed advies gegeven, Univé je kunt je handen dichtknijpen met zo'n fantastische medewerker! Geef die vrouw een bos bloemen want zij is tenslotte het visite kaartje van uw bedrijf en omdat zij mij zo goed hielp ben ik erg blij met Univé. Zij bezorgt u een goede naam met haar kennis, geduld en de goeie adviserende rol. Menig klantenservice medewerker kan hier nog een puntje aan zuigen! Ik ken deze mevrouw niet maar toch wil ik haar graag bedanken(want ik voelde me schuldig over het feit dat het gesprek zo lang duurde omdat ik zoveel vragen had) en vooral wil ik dat Univé haar een schouderklopje geeft want dat verdienen dit soort medewerkers echt!
Goedemiddag Ilja, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar.En natuurlijk in het bijzonder Jacqueline Montero we zullen zorgen dat de complimenten bij haar terecht komen. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Univé Webetam
Ik hoop dat uw verzekering dit jaar beter is als uw kalender deze lag 2 januari al op de grond door zeer slechte lijmverbinding met de ophangstrip. Vriendelijke groet, H.Wagenvoort
Nadat ik telefonisch een schade had gemeld werd mij gevraagd e.e.a. op papier te zetten. Na het insturen kreeg ik , na enige tijd, de vraag of ik de schade aan de tegenpartij al betaald had. Dit had ik niet en ik had ook geen rekeningnummer opgegeven van de tegenpartij. Dit werd allemaal door Unive netjes geregeld. Zij belde de tegenpartij en hebben het geld overgemaakt. Perfect.
Goedemorgen, Het is altijd vervelend als je schade hebt en dan is het fijn om te horen dat we hebben kunnen helpen in het oplossen hiervan! Met vriendelijke groet, Webteam Univé
Glasschade gemeld aan Univé. Zij zijn direct in actie gekomen en hebben een servicebedrijf geregeld. De schade is probleemloos verlopen.
Goedemorgen, Goed om te horen dat we je snel van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Webteam Univé
Onze ervaringen met Unive is goed, al er onenigheid was( dat is reeds geweest) is dat opgelost. Een nadeel is wanneer je iemand voor een probleem aan de telefoon krijgt iedere keer een andere medewerker aan de telefoon krijgt, dat is heel vervelend zeker wanneer er vaak contact en overleg is.
Goedemorgen, Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons! De opmerking over de telefoon zal ik meenemen als mogelijke verbetering voor 2015, bedankt voor de opmerking. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
Ik ben zeer tevreden over Univé en heb dan ook alles bij deze maatschappij ondergebracht, behalve de zorgverzekering omdat ik via mijn werkgever collectief verzekerd ben. Ik vind Univé een zeer betrouwbare maatschappij die nooit moeilijk doet als er schade is. Ik raad iedereen aan om eens te gaan vergelijken.
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Univé. Ik hoop dat we je in de toekomst ook altijd met veel plezier van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
Unive is betrouwbaar en neemt de klant echt serieus,als klant wordt je keurig te woord gestaan. Ga zooo door Unive..
Goedemorgen, Fijn dat je onze dienstverlening zo ervaart! Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^TM
goed
Goedemorgen Piet, Fijn om te lezen dat je onze dienstverlening als goed ervaart. Met vriendelijke groet, ^TM
Vriendelijke en deskundige medewerkers die mij altijd het gevoel geven dat mijn belang bovenaan staat
Goedemorgen, Wat leuk om te lezen dat je deze positieve ervaring hebt met Univé. We stellen het zeer op prijs om te horen dat onze professionaliteit wordt gewaardeerd. Een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ^TM
Mijn ervaringen zijn positief. Enerzijds als medewerker en anderzijds als klant. De no nonsens en amicale sfeer zijn kenmerkend voor unive.
Positief snel en goede afhandeling van schade gevallen
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt met Univé schade! Een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ^TM
Na telefonisch verzoek ontving ik een schadeverzoek en mijn schade werd zonder verdere vragen geaccepteerd
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt met Univé schade! Een fijne dag verder. Met vriendelijke groet, ^TM
mijn ervaring is dat je goed wordt geholpen bij het unive kantoor in alkmaar.
Goedemorgen, Leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons als verzekeraar en natuurlijk in het bijzonder het Univé kantoor in Alkmaar! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Webteam Univé ^MD
De schade wordt eigenlijk direct behandeld en vergoed.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.