Schades zijn zeer makkelijk te melden, de afhandeling is vriendelijk, professioneel en snel. Er worden geen onnodige vragen gesteld en er wordt nooit geprobeerd om onder een terechte schadeclaim uit te komen. Prima bedrijf.
Goedemorgen, bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent en dat je de schadeafhandeling als positief hebt ervaren. Groet, Matijs
goedebereikbaarheidenzeergoedeafhandelingschades.
Dat is fijn om te lezen, Wim! Bedankt voor het mooie compliment :)
had wat moeilijkheden qua verzekeringstechnische aard, een en ander is correct opgelost door unive
Goedemiddag, fijn dat we je wegwijs hebben kunnen maken en dat je tevreden over ons bent. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs
Ik heb helaas voor een tweede maal een beroep op Univé moeten doen voor repatriëring vanuit het buitenland De eerste keer was vanwege een ongeluk de tweede vanwege overlijden van een familie lid In beide gevallen ben ik zie prettig geholpen en werd er nagebeld of alles goed was verlopen Uiterst plezierig en professioneel
Hallo Just, allereerst nog gecondoleerd met het verlies. Heftig om te lezen dat je om deze reden je reis hebt moeten afbreken. Gelukkig hebben we je goed kunnen helpen. Groet, Matijs
Ongevraagd, als melding bekend gemaakt, dat Unive de fysio behandelingen van 32 naar 12 heeft terug gebracht. Veel mensen met Chronisch problemen zullen dit in hun functioneren gaan voelen. Hoe denkt deze betaalde zorgverzekering daar daar mee om te gaan? Korten? Al mijn verzekeringen lopen bij Univé en ik ben over de andere Verz heel tevereden.
Goedemiddag, het klopt dat het aantal fysio-behandelingen is gedaald. Jammer om te lezen dat dit teleurstellend nieuws voor je is. Via onze aanvullende pakketten of mogelijk via een collectief, was het nog wel mogelijk om te verhogen naar 20 of 32. Echter kon dit tot 1 februari, dus voor nu moet ik je helaas teleurstellen. Voor volgend jaar kunnen we weer kijken of we het aantal behandelingen op je verzekering kunnen verhogen. Neem daarvoor gerust contact met ons op, zodat we dit alvast kunnen vastleggen. Groet, Matijs
Al 42 jaar zijn we verzekerd bij Univé en zeer tot onze tevredenheid. liefst ga ik naar een kantoor als we iets hebben maar ook per telefoon gaat het prima. Wordt direct begrepen en goed geholpen.
42 jaar, dat is een lange periode! Bedankt dat je al zo lang lid bent van Univé en fijn dat je zo tevreden over ons best. Op naar een 50-jarig jubileum ;) Groet, Matijs
Van oudsher een goede plaatselijke onderlinge verzekering, die is doorgegroeid naar Unive op een andere stee
Hallo Gerard, bedankt voor de mooie woorden en goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We zijn erg blij met de mooie cijfers die je ons geeft en doen uiteraard ons best om dit zo te houden ;) Groet, Matijs
Zowel het bezoek van de expert als het uitbetalen van het bedrag na een ongeval, was snel geregeld. Kortom een prima ervaring.
Hallo Peter, dat is fijn om te lezen. Bedankt voor je positieve review! Groet, Matijs
Heel goed begeleid in diverse zaken. Zeer klantvriendelijk.
Een inbraak is behoorlijk heftig. Hopelijk viel de schrik en de schade mee. Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! Daar doen we ons best ook voor ;) Groet, Matijs
Goed geholpen
Hallo Jan, dat is mooi om te horen. Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling! Groet, Matijs
Hagelschade caravan. Direct telefonisch gemeld vanuit Frankrijk en prettig geholpen. Voorstel om pas na de zomer de schadeafhandeling op te pakken was mooie regeling. In november caravan naar dealer en schade hersteld. Goede info door Univé.
Hallo Jan, bedankt voor de mooie cijfers. Schade is natuurlijk altijd vervelend, maar dan is het fijn dat je goed geholpen bent! Groet, Matijs
Gelukkig hoef ik niet vaak een beroep te doen, maar als je een beroep doe word je snel en vakkundig geholpen, ik ( wij ) hebben een fijne en goede ervaring met Univé. Eerlijk en betrouwbaar, en zeker een luisterend oor naar de klant.
Hallo Wim, bedankt voor je positieve beoordeling en fijn dat je zo goed geholpen bent. Groet, Matijs
Ik geloof dat het samengaan met VGZ geen voordeel heeft opgeleverd voor klant en personeel. Bij mijn binnenkomst ben ik geschrokken, van warm kantoor (Medemblik) naar een Jamin-winkeltje geen snoepjes maar verhogingen van premies.
Hallo Gerard, jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden over ons bent. Uit je verhaal begrijp ik dat je te maken hebt met een verhoogde premie. Dat is natuurlijk nooit leuk. Helaas kan ik weinig veranderen aan het bedrag, maar ik kan je hier wel uitleg over geven. Mocht je graag een toelichting ontvangen, laat het gerust weten. Groet, Matijs
Als je nieuwe fiets is gestolen dan baal je maar de goede en zeer snelle afwikkeling van UNIVE is geweldig helemaal top.
Hallo Michel, een gestolen fiets is natuurlijk nooit leuk, maar fijn dat de behandeling van je schademelding naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de mooie cijfers! Groet, Matijs
uitstekend
Hallo Cor, dat is goed om te horen. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs
Het is super fijn dat een kantoor van Univé in de buurt ligt. Daar kun je op een rustige manier jouw klacht laten behandelen.
Hallo Hans, dat is zeker fijn ook al lees ik dat je een klacht had lopen. Blijkbaar ging er dus iets niet helemaal naar wens, maar ik hoop dat dit inmiddels allemaal naar tevredenheid is opgelost. Gezien de cijfers ga ik hier wel van uit ;) Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Matijs
Eigenlijk is in de headline alles verwoord.;)
Bedankt voor het compliment en de mooie cijfers! Fijn dat je blij met ons bent. Groet, Matijs
Heldere antwoorden op mijn vragen.
Hallo Bert, dat is mooi om te lezen. We doen uiteraard ons best om alle vragen te beantwoorden, dus fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt! Groet, Matijs
Als er problemen waren, zijn we er altijd uitgekomen.
Hallo Jan, wat een fantastische cijfers! Bedankt hiervoor. Groet, Matijs
Geen
Bedankt voor je bericht Henk! Fijn dat je zo tevreden bent :) Groet, Matijs
Prettig medewerkster
Hoi Marja, fijn dat je goed geholpen bent. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs
Vandaag ter kennismaking op locatie HHW geweest. Prima geholpen, tekst en uitleg gehad. Zonder discussie of kosten is er een uur de tijd vrijgemaakt om geheel vrijblijvend mijn gewenste verzekeringen door te nemen. Deze site laat een prima score van Unive zien.. https://www.ervaringen.nl/unive?co=10&scrll=501&pagenr=1 deze site beduidend minder... Het is ook net welke site je bekijkt (geldt voor meerdere bedrijven overigens)
Hallo Hans, bedankt voor het mooie compliment! Ik zal het doorgeven aan de collega's in Heerhugowaard. We nemen uiteraard graag de tijd om je zo goed mogelijk te helpen. Mocht je dus vragen hebben, laat het ons weten en dan helpen we je verder! Groet, Matijs
Ben diep in het verzekeren gedoken. Conclusie: vergeet de vergelijkingssites als het om 'kwaliteitsscores' gaat. Afschrijvingsbeleid: dat telt écht. Daar zijn 'budget'-bedrijven nog altijd vaak niet helder over en slecht in. Univé wél! Goedkope concurrenten moeten het met chatten en robots doen. Service bij Univé is 'ouderwets' super. Per telefoon! Als dat net zo goed gaat bij schademelding kan ik bijna niet wachten... (normaal vul ik dit soort dingen echt niet in. ik maak nu graag een uitzondering!)
Hallo Jan, super dat je voor ons een uitzondering hebt gemaakt! Leuk om te lezen dat je zo enthousiast over ons bent. Daar zijn we uiteraard erg blij mee. Mocht je vragen hebben, neem gerust contact met ons op. En als je schade hebt, proberen we je natuurlijk zo goed mogelijk te helpen. Groet, Matijs
Al 3 jaar een scooterverzekering en bijna twee jaar een autoverzekering bij Univé. Vandaag een nieuwe Vespa Notte gekocht, die ik ook bij Univé wilde verzekeren. Telefonisch geprobeerd deze wijziging door te geven en 18 minuten met een medewerker aan de telefoon gehangen. Uiteindelijk werd ik teruggebeld dat mijn nieuwe scooter niet verzekerd wordt en dat ik vandaag nog even een andere verzekeraar moest vinden. De reden: mijn scooter is te duur door een aantal accessoires (lees ‘boven de Unive grens’) en daardoor de kans op diefstal te groot. Ook verzekeren zonder diefstaldekking niet mogelijk. Wat een belachelijke service, zo wordt er dus omgegaan met vaste klanten! Voor mij nooit meer Univé en gelijk de autoverzekering ook opgezegd!
Hallo Tom, wat jammer om te lezen dat je aanvraag voor de scooterverzekering is afgewezen. Het klopt dat er bepaalde acceptatie-eisen zijn bij een aanvraag, dus op basis hiervan is dit besluit vermoedelijk gemaakt. Graag zoek ik voor je uit wat er precies is gebeurd en of ik je nog kan helpen. Zou je hiervoor een mail met je gegevens willen sturen naar [email protected]? Dan kom ik er bij je op terug. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst! Groet, Matijs
Lijkt mij dat ik een goeie keuze heb gemaakt.
Hallo John, welkom bij Univé! Fijn om te lezen dat je klant bij ons bent geworden en het lijkt mij ook dat je de juiste keuze hebt gemaakt ;) Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten en dan helpen we je graag verder! Groet, Matijs
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.