als boven
Hallo Ruben, wat fijn dat alles naar wens is gelopen. Bedankt voor je bericht en geniet van je weekend! Groet, Matijs
Zeer deskundig en persoonlijk contact.
Helder duidelijk gesproken
Hallo Jaap, dat is mooi om te lezen. Bedankt voor het compliment! Groet, Matijs
Ongeval op 4 december 2019 waarbij ik van rechts kwam. Een schade buiten mijn schuld. Ben in eerste instantie behandeld als een schademaker. De oorzaak was een fout van univé die mij na een ongeval in 2017 (jongen 14 jaar reed door rood in gestolen auto en ramde ons van de kruising) terug had gezet in schadevrije jaren, alsof ik degene was die fout zat. Ik heb daardoor jarenlang teveel premie betaald. Maar daar stopte de ellende niet. Ik heb een allrisk verzekering en recht op vervangend vervoer volgens mijn polis. Niks is minder waar.. Ik kreeg geen vervangend vervoer, hoewel de auto inmiddels total loss is verklaard. De lampen werken niet, maar ik moet elke dag in deze auto naar mijn werk en mijn dochter op de achterbank naar huis rijden. Een en al horror als je de Univé belt, je wordt als een hond behandeld. Ben zelfs gedreigd in de email door een medewerkster van Univé. Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer! U bent echt gewaarschuwd na het lezen van dit.
Hallo Stan, wat een heftig verhaal en jammer om te lezen dat je ontevreden over ons bent. Zo te zien zijn een aantal zaken niet goed gegaan. Graag zoek ik naar een oplossing voor je. Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected]? Dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste plek binnen onze organisatie terecht komt. Groet, Matijs
Zorgverzekering omlaag laten zetten, telefonisch, bleek het niet verwerkt/gebeurd te zijn, 300 eu weg. Scooter verzekering van 2,29 naar bijna 8!!! zonder persoonlijke melding!
Goedemorgen, jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de gang van zaken rondom de zorgverzekering en scooterverzekering. Graag kijk ik voor je na wat er is gebeurd en of we dit kunnen oplossen. Zou je hiervoor je gegevens (postcode + huisnummer en geboortedatum) willen doorsturen? Dan kom ik er bij je op terug. Groet, Matijs
Goed behulpzaam bekwaam medewerkers vlotte afhandeling zeer tevreden
Hallo Jacob, bedankt voor de complimenten! Fijn dat je zo tevreden over ons bent :) Groet, Matijs
Na een telefonische melding kon ik gelijk met mijn voertuig naar de schadehersteller en binnen twee dagen was de schade compleet hersteld.
Hallo Ton, goed om te lezen dat alles zo snel naar tevredenheid is opgelost. Schade is natuurlijk altijd vervelend, maar dan is het fijn dat je snel geholpen wordt. Groet, Matijs
We hebben brand gehad waarbij de schuur/garage is afgebrand. de schade zo netjes afgehandelt daar zijn we heel tevreden over.
Hoi Ellie, heftig om te lezen dat je brand hebt gehad in de schuur/garage. Hopelijk valt de schade mee. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de hulp en de behandeling van de schade. Groet, Matijs
In alle opzichten positief, geen enkele negatieve ervaring opgedaan
Hallo Bert, bedankt voor de geweldige cijfers. We doen uiteraard ons best om dit zo te houden! Groet, Matijs
Je hoeft maar te bellen en het word gelijk geregeld. Sommige schades worden gelijk uitbetaald. Hoeft nooit lang te wachten op je geld of schade afhandelingen. Zeer vriendelijke telefonistes en duidelijkheid en goede uitleg van de mensen die je aan de telefoon krijgt. Ga zo door. Bedankt voor alles.
Hoi Wilma, wat een mooi compliment. We doen ons best je zo goed mogelijk te helpen, dus fijn dat dit wordt gewaardeerd.
Mijn ervaringen met medewerkers van Univé zijn zeer positief. De medewerkers die ik gesproken heb, zijn zeer deskundig, tonen initiatief op een zeer klantvriendelijke manier. Zowel het aangaan van verzekeringen als de afhandeling van schades worden met deskundigheid, klantvriendelijkheid en binnen zeer korte tijd afgehandeld.
Hoi Marleen, bedankt voor de fantastische cijfers. Fijn dat je zo tevreden over onze medewerkers bent! Groet, Matijs
Zeer tevreden
Hallo Herman, bedankt voor de fantastische cijfers. Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groet, Matijs
Prima
Hallo Jan, bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent! Groet, Matijs
Na de inbraak in mijn woning heeft Univé snel en heel correct de schade af kunnen handelen. Dat maakt de pijn van alles wat er verdwenen is toch een stuk milder.
Heftig dat er bij je is ingebroken Marlies. Ik kan me voorstellen dat het pijn doet dat allerlei spullen zijn verdwenen. Dit hoop je natuurlijk nooit mee te maken. Gelukkig hebben we je snel en correct kunnen helpen. Bedankt voor je beoordeling en uiteraard hopen dat het niet opnieuw gebeurt. Groet, Matijs
Omdat alles geregeld wordt ik goed op de hoogte wordt gehouden maar er zelf weinig aan hoeft te doen dus alles wordt geregeld
Hoi Lucie, fijn om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor de mooie cijfers :)! Gr, Ties
Ik voelde me begrepen en ben door de medewerkster goed en efficiënt te woord gestaan
Hoi Thea, fijn dat je zo goed te woord bent gestaan. Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Matijs
Prima advies en meedenken van zeer vriendelijk personeel.
Goedemiddag, bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent. Groet, Matijs
Wij hadden schade tijdens onze vakantie en e.e.a. werd door Unive Top afgehandeld zowel bij beantwoorden van mijn vragen als bij de afwikkeling van de totale schade en vergoedingen.
Goedemorgen, bedankt voor de geweldige cijfers! Fijn dat je zo tevreden bent en dat de afhandeling van de schade soepel is verlopen! Groet, Matijs
De auto van onze studerende dochter (waarvan wij de verzekering e.d. betaalden) moest weg vanwege te hoge reparatiekosten. Verzekering moest opgezegd en die handeling was een kwestie van een paar minuten zonder gedoe. Dat laatste geldt ook voor de afhandelingen in het verleden van schade bij de deze en andere auto's.
Hoi Ron, bedankt voor het delen van je ervaringen. Fijn dat alles zo makkelijk en soepel verloopt en dat je hier tevreden over bent. We doen ons best om dit zo te houden. Groet, Matijs
Afgelopen week ontvingen wij een cadeaubon voor Intratuin omdat wij inmiddels 40 jaar klant zijn bij Univé. Dit wordt je niet als je niet tevreden bent. Met andere woorden al ruim 40 jaar dik tevreden.
40 jaar lid!! Dan heb je ook wel een waardebon verdiend Nico! Fijn dat je zo tevreden bent en op naar de 50 ;) Groet, Matijs
Telefonisch goed bereikbaar, goed begeleid over de voortgang van de schade afwikkeling.
Hallo Alber, dat is mooi om te lezen. Schade is natuurlijk niet leuk, maar dan is het fijn dat de afwikkeling goed en soepel verloopt. Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Matijs
Goed en deskundig. Tevens is de premie oké.
Hallo Marcel, bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over het advies. Mocht je nog tips hebben om van jouw 8 een 9 of 10 te maken, horen we het natuurlijk graag ;) Groet, Matijs
Super maatschappij
Dat zijn mooie woorden! Bedankt voor de fantastische cijfers en fijn dat je zo tevreden bent. Groet, Matijs
Ben al jaren verzekerd bij UNIVE tot volle tevredenheid. Momenteel niet voor de auto omdat ik lease. Anders zeker weer bij Unive. Altijd en al jaren goed geholpen!
Het telefonisch contact met de medewerker was prettig. Er werd van mij weinig administratieve activiteit verwacht. De afhandeling was snel.
Hey Marco, dat is fijn om te lezen. Fijn dat je zo goed geholpen bent en dat je zelf weinig hebt hoeven doen. Bedankt voor de positieve beoordeling. Groet, Matijs
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.