Na super veel problemen in het verleden met tandartsen werd mijn gebit er niet beter op. Na een aantal jaar wikken en wegen toch de stap genomen om naar de tandarts te gaan. Wat een geluk dat dat tandarts Martin Levie is! Door zijn relaxte houding en zijn zorgvuldige en bekwame behandeling, is mijn gebit al enorm verbeterd en ga ik met en goed gevoel naar de tandarts. Je gebit is toch het belangrijkste en deze tandarts heeft mij zodanig gerust gesteld dat ik nu met een gerust hart met mijn hele gezin naar de tandarts ga. Als u dit leest tandarts levie, je bent een topper! Super bedankt voor de goede zorg! Ps.de nazorg is ook uitstekend! Zo belde tandarts levie mij na een wortelkanaalbehandeling, waar ik van te voren enorm angstig voor was, mij nog een aantal keer om te vragen hoe het ging. Deze tandarts is echt begaan met zijn patiënten!
Voor mensen met angst voor de tandarts is Martin Levie zeker een aanrader. Ik zocht een nieuwe tandarts, vond Martin Levie en ik weet dat naar de tandarts gaan nu leuk is. Ook al ben ik bang voor pijn, ik zie er niet meer tegenop om naar deze tandarts te gaan. Alles is bespreekbaar, zo gemoedelijk. En wat ik ook prettig vind is de duidelijkheid met het kostenplaatje. Hij maakt een behandelplan en geeft duidelijk aan wat het gaat kosten. Ik heb dit nog niet meegemaakt met welke tandarts dan ook. Concreet, gemoedelijk en met humor. Voor mij heel belangrijk. En de kwaliteit is ook goed. Heb mijn gebit weer onder controle! Dankjewel Martin Levie en graag tot volgende keer!
Enige minpunt vind ik persoonlijk, dat je het eertst zelf moet betalen ,en zelf moet declareren.
Beste Jantine, ik begrijp heel goed dat het lastig is in de praktijk te betalen en het zelf te moeten declareren. Dit heb ik op een gegeven moment ingesteld omdat ik slechte ervaring heb met de betaling bij nieuwe patiënten. Soms moeten de goede onder de kwade leiden. Het is vaak een service om op rekening te betalen waarbij Famed ook nog bij de verzekeraar dat gene declareerd wat vergoed wordt. Ik heb een winkel als het ware en ik moet mijn inkomsten veilig stellen. Zo moet je bij een heleboel winkels meteen afrekenen aan de kassa. Ik vind het jammer dat ik dit moet doen.
Prima tandarts. Vriendelijk en voorzichtig, schone praktijk.
Ik vind de behandelruimte een beetje ongezellig.
Het mijn angst door het rustig behandeling weggenomen
Mijn oordeel na slechts twee behandelingen is prima. Uitleg en meedenken over vergoeding via verzekering heb ik op prijs gesteld.
Prima!
Ik zou graag een affiche aan het plafond zien hangen waarop van alles gebeurt, ter afleiding. Zes keien op een stapeltje is wat saai.
U komt soms wat chaotisch over. Ik verwacht van een tandarts overzicht, structuur en heel secuur kunnen werken.
Vandaag weer prima behandeld!
Eerlijk , en vriendelijke behandeling
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.