Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Beste Martin, bedankt voor de behandeling en de prettige kennismaking. Net en Haarlem komen wonen en was opzoek naar nieuwe tandarts. Op aanbeveling van vriendin ben ik bij jou terecht gekomen. Heel erg blij mde de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fijne tandarts die goed in zijn werk is en je door zijn deskundigheid geruststelt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als iemand met angst voor de tandarts vond ik het vrij eng om naar binnen te stappen. Gelukkig wist Martin daar goed op in te spelen, en was ik vrij snel rustig. Tijdens de 2e verdovingsprik voelde ik een enorme pijn maar voor de rest was het allemaal prima te doen. Geen klachten en goed geholpen, dacht ik. Nu ben ik 5 weken, een tweede (andere) tandartsafspraak en een ziekenhuisbezoek verder. Meneer heeft hoogstwaarschijnlijk mijn nervus trigeminus zenuw geraakt. Ongelukken gebeuren maar we hadden van te voren afgesproken dat hij zou stoppen als ik mijn hand omhoog zou doen, en dat deed hij niet. Sterker nog hij pakte mijn hoofd vast zodat ik niet kon bewegen. Dit was of onwetendheid, of doelbewust, maar in beide gevallen is dit niet een tandarts waar je door behandeld wilt worden. Op zich was de rest van de ervaring prima maar ik weiger een positieve beoordeling te geven omdat ik hier waarschijnlijk een hele lange tijd mee zal blijven zitten. Denk maar eens na over waarom hij zo'n korte wachttijd heeft.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie) N.v.t.
  • Behandelruimte N.v.t.
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling N.v.t.
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Nee
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen wachttijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

een hele fijne tandarts die mij heeft weten gerust te stellen en een perfecte behandeling heeft gegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was 10 min voor tijd al bij dit vind ik positief! Mr. bleef door zeuren over foto's maken. Behandeling vond ik wel erg snel gaan in vergelijking met andere tandartsen. Ik kan alleen oordelen hoe dit voor mij voelde. Ik weet niet of Mr. professioneel zijn vak uitvoerd ik heb geen transparant vergelijkings matriaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettige sfeer, duidelijkheid over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Martin is een rustige, vriendelijke en kundige tandarts. En heeft bovendien een goed gevoel voor humor. Kortom een dikke 9.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vanmiddag een wortel kanaal behandeling gehad, ik scheet in m'n broek maar nadat de verdoving z'n werk deed, begon Martin lekker te boren en geen pijn, alles verliep soepel (vanwege mijn uitstekende wortels natuurlijk lol) en met vijf kwartier was hij al klaar! En niks geen pijn gevoeld, dus zeer tevreden!!! Bedankt Martin!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Krijg meteen een goed gevoel bij deze man!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tandarts Martin Levie heeft bij mij een wortelkanaalbehandeling gedaan. Hij heeft elke stap goed uitgelegd en rustig uitgevoerd - zonder haast. Het eindresultaat is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prettige benadering, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben een medewerkster van thuiszorg zorgbalans en kreeg een vraag van een zieke cliënt of ik een tandarts wist die aan huis kwam omdat haar kies was afgebroken en haar eigen tandarts niet aan huis komt. Aangezien deze dame al 2 jaar ziek is (longkanker en copd) en niet meer in staat is om kleine stukjes te lopen heb ik via Google Martin Levie gevonden praktijk is telefonisch makkelijk te bereiken en na mijn verhaal maakte hij meteen een afspraak voor een dag nadat ik belde. Martin is een duidelijke vriendelijke man en heeft ondanks het trekken van de kies mijn cliënt blij gemaakt. ik ga deze tandarts aanbevelen bij thuiszorg zorgbalans en iedereen die dit leest. Bedankt Martin voor de goede service namens Lia & Jeannette.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte N.v.t.
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Martin is een zeer kundige tandarts die je zeer adequaat en zeer kwalitatief behandeld. Zou Martin bij iedereen aanbevelen aangezien hij weet waar hij het over heeft en je altijd goed en snel behandeld. Geen wachttijden, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en niets anders dan lof voor deze absolute vak man! Complimenten Martin

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
5

2 sterren: slechter dan verwacht

I'll give an honest review. I had to undergo extraction of one teeth and filling in two others. The cost came up to 250(110 for extraction+140 for 2 fillings) euros. > The extraction of the tooth was one of the most painful things I had to undergo in my 27 years of life. In today's time, I checked with my dentist friends, and its never supposed to be painful. In fact, I even got a fever that day because of the heavy pain. Afterwards, he handed me a instruction of things to do in Dutch, which I cant read, so was basically scrap paper for me. > I made another appointment for the two fillings left, and stupidly prepaid the entire 250 euros. Due to emergencies and requirements at work, i had to cancel two appointments. To my surprise, when asked to make a third appointment, i get a mail saying that the third appointment will be made only if I pay extra 130 euros. Ofcourse I didn't agree to that and asked him to return the extra 140 euros already paid. To my surprise, he says that he will not return it and keep it because i missed 2 appointments, even though I pre-informed about missing them. In short, the only good thing about my experience was that he was readily available. However, he came across as someone only concerned with money. Now my hard earned 140 euros have gone for no reason but missing appointments.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben bij deze tandarts geweest en ik kan niet anders zeggen dan, dat hij echt heel goed is. Ben tevreden over het resultaat en hij is erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren)
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben al jaren patiënt van Martin Levie samen met mijn man en ben blij dat ik ooit deze tandarts heb gevonden, want de angst die ik ooit had is verdwenen ( wat ik daarvoor niet heb kunnen bereiken bij andere tandartsen. Dus ja, zeker aan te bevelen, hij straalt rust uit, is kundig in zijn werk, vriendelijk en je kunt goed meepraten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer professioneel, toch ook relaxed en leuk! Wat voor mij belangrijk is, is de rust die Martin heeft. Hartelijk dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerste bezoek was erg prettig. Goed ontvangen, korte kennismaking en vervolgens gebit controle. Vlotte behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling N.v.t.
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al een paar jaar kom ik bij Martin in zijn praktijk in Haarlem, na de overname van mevr. Theunissen-Vringer. Martin is een leuke, scherpzinnige en kundige tandarts. Duidelijk en werkt met vakmanschap tussen zijn goede humor door. Martin: chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De tandarts die ik al jaren had, moest noodgedwongen stoppen en heeft de praktijk over gedaan aan een ander. Daar ben ik 1 keer geweest en was daar niet tevreden over. Aangezien ik een redelijke angst voor de tandarts heb, ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Uitgekomen bij tandarts Levie. Vorige week kennis gemaakt en vandaag voor controle geweest. Goed gevoel aan over gehouden. De tandarts weet hoe hij met mensen moet omgaan, die angst voor de tandarts hebben, en is terzake kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Eerste afspraak in 7 jaar was zeer positief geen onnodige reparaties voorgesteld :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aardige man, had een stuk kies gebroken, was binnen een kwartier gevuld. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel./ e-mail)
  • Klantvriendelijkheid (tel./ balie)
  • Behandelruimte
  • Kwaliteit behandeling
  • Uitleg/ vragen beantwoord behandeling
  • Contact met uw kind(eren) N.v.t.
  • Wijze van factuur betalen N.v.t.
  • Totaal indruk
  • Bent u tevreden over het resultaat van de behandeling? Ja

Bedrijfsgegevens

Zijlweg 75

2013DD Haarlem

023-5425185

[email protected]

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.