
Nooit problemen gehad en was blij met mijn 5 jarg contract bij die energiecrisis
Duidelijk , “de beste provider” Je weet wat je krijgt en doen veel voor hun vaste klanten!
zie boven
Steeds goede en duidelijke informatie. Naar mijn mening deskundige hulp.
Hoi Frans, Wat fijn om te horen dat je ervaring met Essent zo fijn is! Groetjes, Dominique | Webcare Essent
al meer dan 25 jaar klant dus oké.
Hoi Jacques, Wauw al 25 jaar een trouwe klant, daar zijn wij ook heel erg blij mee! Bedankt voor je positieve review. Groetjes, Dominique | Webcare Essent
Zit al een jaar op een antwoord te wachten. Meerdere keren contact hier over gehad maar ze kunnen mij het niet uitleggen. Of je moet ze er aan herinneren dat er nog een vraag open staat en dat je wacht op antwoord. Dus incasseren kunnen ze maar klanten te woord staan dat is een ander verhaal. Verder lever betrouwbaarheid is wel gewoon goed en app werkt ook handig alleen cijfers kloppen niet en daar gaat mijn vraag over.
Hoi Lars, Jammer om te lezen dat je nog geen reactie hebt gehad op je vraag. Gaat het toevallig om je vraag over de teruglevering? Als dat het geval is neem nog een keer contact op met onze klantenservice want je vraag lijkt me niet heel moeilijk uit te leggen. Mocht het over een andere vraag gaan dan mag je natuurlijk ook contact opnemen. Groetjes, Webcare | Essent
omdat ik al jaren stroom en gas afneem van essent nooit geen noemenswaardige problemen ondervonden. voor mij een reden om niet over te schqakelen naar andere leverancier. mijn contract weer verlengd per 5 april 2025 met 3 jarem.
Top om te lezen dat je de komende jaren ook bij ons blijft Peter :D
snel iemand aan de telefoon als je vragen hebt. En je word vriendelijk en goed geholpen.
Hallo Ger, Dank je wel voor je mooie review. Groetjes Mariska.
Ik heb nooit problemen ondervonden,niet met leveringen en ook niet met contractverlenging . Dus ben ik heel tevreden met Essent
Dankjewel voor je mooie review Carel. Super fijn om te horen dat je nooit problemen hebt ondervonden. Super leuk om te horen dat je tevreden bent over ons! 🩷👌
Het verlengen van het contract was helder en snel geregeld
Hoi Yolanda, Dank je wel voor je mooie review, goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Alles ging jaren goed. Maar oh wee als er iets mis gaat met de betalingen. Maaktbjietvuit watvhetvis. Coulance bestaat daar niet. Betalingsregeling uiteindelijk. Daarna kwam jaar afrekening gebeld met klantenservice. Kon het niet in 1 keer betalen en vroeg of het niet in 1 regeling kon. Kon allemaal niet. Als advies gekregen: 1e regeling niet betalen dan krijg ik een aanmaning en dan moest ik weer bellen voor een nieuwe regeling zodat het wel in 1 Kon. Eindstand moest ik 350 euro borg betalen als ik wil blijven als klant. Heb ik mooi niet gedaan. Ik word aangemerkt als wanbetaler terwijl al meer dan 10 jaar Alles netjes is betaald. Weet niet wie daar de afgelopen jaren de leiding heeft maar het is van perfecte energie leverancier naar niks gedaald. Verdienen eigenlijk niet eens 1 ster.
Goedemorgen Nell, Ik schrik een beetje van jouw verhaal. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je bent overgestapt als je zo`n nare ervaring hebt gehad bij ons. Dit is ook niet wat ik bij ons gewend ben, wij doen altijd ons best om het samen met de klant op te lossen. Er naar om te horen dat het bij jouw niet is gelukt. Ik kan het verleden ook niet wijzigen en respecteer dan ook ten zeerste dat je bent overgestapt. Groetjes Mariska. Webcare team | Essent.
Ik heb liever iets duurder en vertrouwd, en weten waar ik aan toe ben. De klanten service is 10 plus en staan altijd klaar of ze bellen mij gewoon.
Hallo Yoke, Dank je wel voor je mooie woorden en cijfer. Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens verloopt en je zo tevreden bent. Fijne dag verder. Groetjes Mariska. Webcare Team | Essent.
Goede service
Bedankt voor je positieve review Cor en als je ons nodig hebt dan staan we voor je klaar. Groetjes, Essent Webcare
Aanmelden is goed en duidelijk uit te voeren
Fijn dat de aanmelding goed is verlopen en welkom bij Essent! Essent | Webcare
Duidelijk en vertrouw
Bedankt voor je review!
Prima site
Dankjewel voor je review en fijn om te horen dat het overzichtelijk is. 🙌
eerste poging over te stappen naar een vast contract mislukt, omdat je niet zelf de ingangsdatum kunt kiezen. Die kies je namelijk per datum dat je het afsluit plus 14 dagen. Dat is tevoren onduidelijk. Naar je vermoed is het nu gelukt.
Goed dat je dit aangeeft! Dankjewel voor je review en welkom bij Essent! Groetjes, Essent Webcare
Nooit problemen gehad met Essent, en ik ben niet zo'n loper van de een naar de andere. Al vind ik de prijs van het contract wel hoog. Iemand die al ruim 50 jaar bij Essent is mag de korting wel meer zijn.
Dankjewel voor het mooie cijfer en je mooie review! 😊 Ik kan zeker goed begrijpen dat je graag meer korting wil ontvangen na zo een lange tijd. Doe je al mee aan Thuisvoordeel? Hiermee ontvang je korting op je stroomtarief. Groetjes, Essent | Webcare
Hoe moeilijk kan het zijn om een eindafrekening per mail te versturen en een geschatte meterstand aan te passen naar een werkelijke stand bij beëindiging contract. Nee dan stuur je een reactie waar je een no reply mail op krijgt. Vervolgens probeer je te bellen en na 50 min nog geen gehoor. Daarna 9 mails aan gewaagd en nog is het niet naar behoren opgelost want ze houden de geschatte meterstand aan. En daar klopt niks van gezien het huis het hele jaar leeg heeft gestaan.
Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat je nog niet goed bent geholpen! Je kunt ons bereiken van: 0900-1550, of via de mail: [email protected], en je kunt ons ook een bericht sturen via Facebook. Dan kunnen we je zeker helpen. Groetjes, Essent | Webcare
Ik was vele jaren, sinds 2006 tot een paar maanden terug, al klant bij u, maar was zo onverstandig weg te gaan. Die leverancier int midden van de maand, als je maandelijkse inkomsten nog niet zijn ontvangen, het voorschot. Mijn klantnr bij u was 150443179.
Hoi Rob, Jammer om te lezen dat je geen klant meer bent en spijt hebt van je overstap naar een andere leverancier. Hopelijk kunnen we je in de toekomst verwelkomen als nieuwe klant als je contract bij je huidige leverancier afgelopen is. Groetjes, Webcare Essent
Altijd eerlijk, netjes te woord staan en vaak niet nodig omdat het gewoon op voorhand geregeld is.
Bedankt voor je positieve review Rob en mocht je ons nodig hebben dan staan we voor je klaar!
alles duidelijk en gemakkelijk om klant te worden
Welkom bij Essent Jo!
Levering van elektra en gas is altijd oké. Dus geen enkel probleem.
Bedankt voor je review Paul!
Heel correct geholpen aan de telefoon
Heel fijn om te lezen en bedankt voor je review!
Tijdige informatie i.v.m verlopen huidige contract. Advies over nieuw te sluiten contract.
Dankjewel voor je mooie review! 😊
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.