goed contact ook duidelijk
Fijn om op de hoogte te worden gehouden van aanbiedingen en veranderingen.
Eerst zelf gekeken wat me het beste leek, gebeld met een medewerkster en de bevestiging gekregen dat het de juiste keuze was in mijn geval. Daarna het geregeld en dat ging snel en gemakkelijk.
Prima communicatie en informatie via de mail. Jammer dat bij specifieke vragen telefonisch contact lastig is. Een chat robot vind ik als 65+ er niet fijn. Verder een degelijk bedrijf.
Goedemorgen Hans, Dank voor de mooie review! Je kan ons telefonisch bereiken via 0900-1550. We staan je dan meer dan graag te woord. Ook via Facebook kun je ons bereiken. Privéberichtjes via dit kanaal kan en mag altijd! Groet, Jo
Zeer goede aanbieding, goede klantenservice, overzichtelijke facturen, nooit problemen. Ook het thuisvoordeel is leuk!
Bedankt voor je positieve review Ricky, fijn dat het je bevalt.
De overstap naar Essent is soepel verlopen. Naast de belangrijke berichtjes die ik hierover ontving heb ik ook al veel informatie in de app gelezen. Ik heb echt de indruk dat Essent mij als klant waardeert en dat ook zo wil bestendigen.
Hoi Hans, We zijn natuurlijk erg blij met jou als klant en fijn dat de waardering ook opgemerkt wordt. Groetjes, Webcare Essent
Maandelijkse keurig verbruiksoverzicht. Geeft je goed inzicht in je verbruik.
Ik ben nog niet lang klant bij essent dus moet even afwachten hoe alles verloopt.
Super fijn dat de overstap makkelijk is verlopen! Van harte welkom bij Essent en dankjewel voor je mooie review! 🩷
tegenvaller
Goedemorgen Tim, Vriendenvoordeel is alleen mogelijk als je jezelf aanmeld via de link van de bestaande klant. Als dit niet via de link is gedaan dan ontvang je geen vriendenvoordeel. Ik wil je van harte welkom heten bij Essent! 🩷
Het wisselen van mijn huidige energieleverancier naar Essent ging gemakkelijk
Super om te horen dat het makkelijk is verlopen en welkom bij Essent! 🩷
Het is wel jammer dat een nieuwe klant tov een vaste klant veel meer korting krijgt. mijn buurvrouw met hetzelfde verbruik krijgt een korting van €320,- en wij 0,0 dat zou moeten veranderen om klanten te behouden. met de isolatie korting die ik krijg als vaste klant (al sinds men EDON heette) kan ik niets, het zou fijn zijn als je die als korting in zou kunnen zetten, aangezien mijn huis geen verduurzaming meer nodig heeft. een vaste klant moet beter verwend worden.
Dag Bert, Dank voor je review. Goed dat je dit ook terugkoppelt aan ons, dit nemen we zeker mee. Fijn dat je ons beoordeelt met een mooie 8 en anderzijds ook goed dat je een kritische noot kraakt en je onvrede uitspreekt. Wij zullen dit intern meenemen en bespreken. Laat je het weten wanneer je vragen aan ons zou hebben? Dit kan telefonisch via 0900-1550 of via Facebook via een privéberichtje. Groet, Jo
Duidelijke app waarop je alles in één keer duidelijk kunt aflezen. Afgelopen 5 jaar een vast contract gehad en ben hier erg tevreden over.
Goedemorgen Helmig, Dank voor deze mooie en heldere review en goed om te horen dat je zo tevreden bent. Dat is voor ons van belang! Groet, Jo
Informatie was volledig en ook duidelijk op de site vermeld.
Dag Joop, Wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent. Het is voor ons van belang dat alles duidelijk en volledig is op onze website. Goed om te horen dat je dit dus ook zo ervaart. Dank voor deze mooie review! Groet, Jo
Goed
Hi Heino, Thankyou for this mark, a 10! Very good to hear that you are happy with us! Kind regards, Jo
Super handige site, helder, overzichtelijk, erg tevreden
Goedemorgen Ron, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Overzichtelijk en tevreden, dat doet ons goed om te horen. Dank! Groet, Jo
Uitstekend
Hi Dimitrios, Dank voor deze prachtige review, een 10! Beter kunnen wij de week niet starten. Onze dank is groot! Maak er een mooie week van! Groet, Jo
Afgelopen jaar is de meter gewisseld, daarop een opgaaf ontvangen van de monteur met de meterstanden van de afgenomen energie en de terug geleverde energie. De stand van de afgenomen energie staat keurig op de afrekening. De terug geleverde energie ontbreekt echter. Telefonisch overleg, mail, meerdere malen alle gegevens opgestuurd. Hierop wordt niet gereageerd, niet gebeld, na ruim 5 maanden een mail (na de zoveelste klacht) dat de meterstanden kloppen en er geen correctie volgt. Op de vraag aan te geven waar de terug geleverde kwh op de afrekening staan wordt niet op ingegaan bij gebrek aan kennis en empathie
Soms even wennen aan de helpdesk, een keertje verwezen naar Enexis die ons weer in een snelle reactie terug verwees naar Essent, maar uiteindelijk komt het allemaal goed.
Hi Frans, Dank voor de review en goed om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst vragen hebben aan ons, laat het dan gerust weten. Dan kijken wij direct met je mee. Dit kan telefonisch en anders via een van onze social kanalen! Groet en een fijn weekend, Jo
Alles gewoon goed geregeld en overzichten zijn heel duidelijk elke maand goed inzicht over mijn gebruik super tevreden
Wat fijn om te horen dat alles zo overzichtelijk is! Daar doen we het voor, een super mooie review. Dank! Groet, Jo
duidelijke site en vriendelijk te woord gestaan. alles snel geregeld
Hi Eric, Dank voor de mooie review en goed om te horen dat alles duidelijk en snel geregeld is voor je. Top! Maak er een mooi weekend van :) Groet, Jo
Over de levering en inzicht in verbruik ben ik tevreden. Ik ben een chat gestart via de chatbot met daarna medewerker Victor, omdat ik wilde weten waarom het voorgestelde termijn bedrag van 287 euro zoveel hoger is dan het geschatte maandbedrag van 222 euro. (In het voorgesteld drie-jarige contract dat ik nu heb geaccordeerd). De chat was hopeloos: ik kon geen antwoord krijgen op mijn vraag en de chat werd door Victor ongevraagd beeindigd
Hi Hans, Wat vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Zou je ons via Facebook een berichtje willen sturen. Vermeld daarin ook je postcode, huisnummer en ter verificatie je geboortedatum. Ik wil je dan graag verder helpen/ je vragen beantwoorden. Ik wens je nog een hele fijne dag toe! :) Groet, Asma/ Team Webcare
Klantvriendelijk, betrouwbaar en een goede uitleg over de levering en verkoop van hun product.
Hi Ysbrand, Dank je wel voor je mooie review! =)
Gewoon top leverancier
Dat is gewoon top om te horen! Dankjewel voor je prachtige review. 🩷
Omdat mijn vader jullie altijd heeft gehad .en had nooit problemen met jullie
Wat ontzettend leuk dat je jouw vader achterna bent gegaan en daardoor klant bent geworden bij Essent! We gaan er voor zorgen dat jij ook geen problemen ervaart met ons! Dankjewel voor je mooie review en welkom bij Essent! 🩷
duidelijk en snel aan te melden
Dankjewel voor je mooie review. Altijd goed om te horen dat het snel en duidelijk is! Welkom bij Essent! 🩷
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.