Altijd al lid geweest en gebleven bij Essent. Ze doen wat het beloofd. En nu nog een leuke extra korting van 120 euro. Top. Wij zitten er weer warm bij komende 3 winters.
Hoi Roland, Wat leuk om te lezen dat wij je leverancier mogen zijn voor de komende 3 jaar. Groetjes, Denis Webcare Essent
Snel en makkelijk
ging makkelijk
Het is zo wie zo niet dan ik snel verander, maar ik vind het wel niet erg klant vriendelijk om ons eerst te verleiden om over te gaan tot het laten aanbrengen van zonnepanelen en nu te overwegen om dit te belasten.
Goedemorgen Ger, Ik kan begrijpen dat je niet stond te springen om de terugleverkosten. Overigens zie ik dat deze voor jou nog een tijdje niet ter sprake zullen zijn maar pas na afloop van je huidige overeenkomst. 😊 De reden dat we de terugleverkosten in rekening brengen is omdat we de kosten voor het gedeelte wat van de opwekkers terugleveren en niet direct verbruiken in de woning doorberekenen in de kosten van alle klanten. Hierbij dus ook niet de zonnepaneel bezitters. Om het zo eerlijk mogelijk te houden gaan we de terugleverkosten in rekening brengen bij de mensen die terugleveren wat ze niet (direct) verbruiken in hun woning. Groetjes, Team Webcare | Essent
Altijd al lid geweest en gebleven bij Essent. Ze doen wat het beloofd.
Op naar nog vele mooie jaren samen Bert! 🥰
Alles top geregeld
Dank je wel Wilko!
Duidelijke informatie en vrij scherpe tarieven. Handige overzichten.
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring Erik! 🙂
prima
Dank je wel!
Wij zijn kortgeleden verhuisd van een appartement naar een (levensbestendige) eengezinswoning. Essent heeft ons goed begeleid bij deze overstap. We waren reeds klant bij Essent en zijn dat gebleven.
Wat fijn om te horen! Dank je wel Johan 🙂 Veel geluk in de nieuwe woning gewenst!
Prima
Dank je wel Mariska!
Een 3 jarig contract afgesloten op basis van een overeengekomen termijnbedrag. Na een half jaar blijkt dat de adviseur echter een rekenfout gemaakt te hebben en de daadwerkelijke kosten dus een stuk hoger zijn, ondanks dat mijn verbruik een stuk lager is dan de aanname van de adviseur. Na meerdere mails en telefoongesprekken met een aantal onprettige medewerkers besloten om het contract maar op te zeggen. Buiten de veel hogere afrekening ook nog een flinke boete moeten betalen. Voor mij een grote en dure teleurstelling.
Goedemorgen Patrick, Weet je zeker dat de vraag op ons (Essent) betrekking heeft? Ik zie namelijk dat je al langer klant bent, geen opzegging én ik zie dat je elk jaar geld terugkrijgt en het advies is om je termijnbedrag te verlagen zelfs. 😄 Mocht je toch vragen/opmerkingen voor Essent hebben neem dan telefonisch of via de chat contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen! Groetjes, Team Webcare | Essent
Vorige jaar klant geworden bij Essent. Mogen profiteren van een mooie Black Friday actie (400 euro cashback). Tot zover top. In de tussentijd verliep alles prima net als mijn vorige energie leveranciers. Mijn contract loopt af en dan verwacht je dat Essent je wel als klant wil houden. Dat blijkt echter niet zo. Ze zwaaien je zo weg. Men biedt een contract aan dat totaal niet interessant is en ook nog geen cashback als 'vaste' klant. Het loont altijd de moeite om prijzen en contracten te vergelijken. Je bent dan veel voordeliger uit. "We kunnen je helaas geen ander aanbod aanbieden dan het systeem aanbiedt". Kortom, Essent is niet menselijk, maar laad zich volledig leiden door systemen. Pfff...'Het systeem laat het niet toe'. Daar wordt je toch moe van. We zijn MENSEN en geen systemen Essent!
Hi Daniel, Uiteraard willen we allemaal het meest scherpe aanbod krijgen wat er mogelijk is! Met "het systeem" bedoelen we dat er niet een mogelijkheid is om een aanbod wat klaar staat zelf handmatig aan te passen. Er is van te voren besloten wie welk aanbod kan afsluiten. Daar zijn we dan ook aan gebonden. Nieuwe klanten krijgen bij ons een eenmalig welkomstaanbod zoals jij deze bij ons ook hebt gehad. Dat is de reden dat er een verschil zit tussen het aanbod van nieuwe en bestaande klanten. 😉 Wij wensen je een heel fijne week! Groetjes, Team Webcare | Essent
geeft vertrouwen!
😎😁😎
Goed geholpen
Dat horen we graag Fred! Dank je wel!
Het digitale overzicht biedt duidelijkheid betreffende mijn verbruik en de tarieven zijn overeenkomstig met de energiekosten, die ik wil uitgeven.
Fijn om te horen Ronald. Dank je wel voor het delen! 😊
Via de website snel geregeld.
Bedankt voor je fijne review en mooie cijfer! Groeten, Webcare Essent
Onlangs heb ik gebeld met Essent om een contract af te sluiten. Ik dacht dat dit goed ging maar het bleek helemaal niet goed gegaan te zijn. Jullie hebben het contract op een oude man van 89 jaar gecontracteerd. Dat ging heel gemakkelijk maar om het weer om te zetten was dramatisch. Formulieren in vullen, enz. enz. Moest een week wachten, nu heb ik het toch maar zelf in eigenhanden genomen om het via de site af te sluiten. Hopelijk komen jullie mij tegemoet. Er zijn genoeg aanbieding op de site.
Goedemorgen, Wat vervelend dat het zo is gelopen Ruben! Het duurt inderdaad altijd even om de foute aanmelding te herstellen en hier gaat inderdaad wat tijd overheen. Ik kan goed begrijpen dat het voor zowel jou als de man 89 jaar het erg vervelend is. Voor vragen mag je ons altijd een mail sturen of via de chat contact met ons opnemen. Dankjewel voor je review Ruben! Groetjes, Webcare Essent.
Al enige jaren klant bij Essent tot volledige tevredenheid.
Wat leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent bij Essent! Dankjewel voor je review Jan! 🙌🩷
Ik ben zo juist klant.
Dankjewel voor het mooie cijfer Bruno en welkom bij Essent! 🩷
Ging gemakkelijk
Dankjewel voor het topcijfer Marja! :)
Bij Essent zijn de maandelijkse overzichten erg duidelijk. Is een prima energieleverancier; daarom blijven wij nog steeds Essent-klant
Wat fijn om te horen Mindert! Dankjewel voor je review, dit waarderen wij enorm :)
Al vele jaren klant, (goud)nooit geen klachten gehad en perfecte service. Ook veel voordelen en aanbiedingen.
Dankjewel voor je review Johan! Wat fijn om te horen dat onze service je bevalt. :) Op naar nog veel meer jaren!
Gemakkelijk afsluiten van een nieuw contract
Zo een 10 :O! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service :).
Goede ervaring. Alles duidelijk en overzichtelijk per mail en in de ,Essent app en de verbruiks manager app. Wordt goed en op tijd op de hoogte gebracht van de nodige info. Ook meegenomen is de korting en tussentijdse cadeau'tjes.
Dankjewel voor jouw review Esther :).
Duidelijk geformuleerd.
Bedankt voor het mooie cijfer, Gerrit! Fijn om te horen dat alles duidelijk geformuleerd is. We blijven ons inzetten voor heldere communicatie! Webcare Essent
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.