Filters

8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Goed en probleemloos energie

Ik heb mijn eerste 3 jarig contract beeindigd en nu weer met een nieuw contract voor 3 jaar vernieuwd. Tot nu toe geen problemen ondervonden maar heb wel een aanmerking op het sparen voor vor energie besparende kosten die alleen zijn te gebruiken als je een eigen woning bezit. Helaas is er niets voor in het huis van sociaal gehuurde woning en appertementen. Mijn suggestie is dat dit ook gebruikt zou moeten kunnen worden om bv een waterboiler te kunen vernieuwen die energie kan besparen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
4

Doen niks voor vaste klanten.

Vaste klanten krijgen een verlengaanbod met veel hogere tarieven dan nieuwe klanten. Valt ook niet over te onderhandelen. Ook niet als je een "gouden" klant bent. Enige positieve is de bereikbaarheid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
2

.

.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer betrouwbare leverancier.

vele jaren klant en nooit problemen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
1

Ronduit schandalig dat je als vaste klant meer betaald dan als nieuwe klant..

Na vergelijk op de site blijkt dat je als trouwe klant na 36 jaar meer betaald als nieuwe klant. Hierover met klantenservice gebeld en kregen we de mededeling dat dit nu eenmaal zo is en dat de medewerker niets voor ons kan en mag doen. Dus duidelijke instructies vanuit directie om naar de klant deze mededeling te doen. Verder staat er op de site dat als je opzegt je daarna via de chat gelijk antwoord krijgt en Essent gaat onderzoeken wat ze voor je kunnen doen. Wij zijn principieel en loyaal dus hebben we ons contract toch verlengt maar verwachten dan wel een reactie met een herzien aanbod. Dat zou namelijk tonen of jullie echt om je klanten geeft. We gebruiken onze bedenktijd nu om jullie de tijd te geven voor een fatsoenlijk antwoord. Wij zijn in afwachting van jullie reactie. Groet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

goed

snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

duidelijk en helder inzicht in het verbruik

De website is goed te bereiken en geeft duidelijk aan hoe het verbruik en terug levering verloopt

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
10

goed gesprek

en duidelijk antwoord op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Open en duidelijk

Open en duidelijk jammer van de terugleverings kosten

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Weinig empatisch

Ben al meer dan 50 jaar lid van Essent en zijn voorlopers. We bewonen een huurhuis. Enkele jaren gelen kregen we de mogelijkheid om via woonstichting zonnepanelen aan te schaffen. Wat blijkt enkele jaren later Essent om ons te straffen met extra kosten voor het bezitten van deze panelen. We hadden altijd een 5 jarig contract. Nu konden we alleen een 1 jarig contract krijgen. Ben zeer teleurgesteld in de houding van Essent naar hun vaste klanten. Is meer winst voor Essent belangrijker dan hun klanten tevreden te houden. H.E. Seinen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
10

Snel en duidelijk

Binnen 1 minuut geregeld top

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Overzichtelijk en duidelijk en correct

De app geeft alles weer wat je wilt weten en je kunt goed contact houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

steeds oké

Betrouwbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Prima

Is goed zo

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Tijdige informatie

Ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Heel erg tevreden!

Ik heb goede ervaringen met Essent, dus daarom mijn contract verlengd met 3 jaar..

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Essent een betrouwbaar bedrijf met duidelijke overzichten.

Ben al sinds geheugenis een trouwe klant bij Essent. Een gouden klant met altijd diverse aanbiedingen en 10% korting op de jaarrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Je hebt ze nodig, dan maar Essent

We zitten al even met elkaar in het bootje en opzich ben je prima gezelschap. Het is wel jammer dat je bij verlengen geen leuke aanbieding krijgt, als ik overstap naar budget energie of een andere partij krijg ik wel iets. Volgend jaar maar eens tijd maken kijken voor een overstap. Overzichtelijke app, blijft prima up-to-date en soms hebben jullie ook nog eens een leuke aanbieding oid voor de vrouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

makkelijk en snel

lekker simpel, en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
9

super geholpen

via de klantenservice goed mijn vraag beantwoordt

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Duidelijke site en goede vraagstelling.

Wij zijn tevreden over Essent en daarom kiezen wij wederom voor een vast contract.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Zeer vlotte en makkelijke internet pagina

Makkelijk in te vullen en erg makkelijke site om te lezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Probleemloos met voordelen als vaste klant

Prima ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211 AK 's- hertogenbosch

06-11649306

[email protected]

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.