Wij zijn ooit een keer overgestapt naar een ander energiebedrijf, dat was de grootste fout die wij gemaakt hadden ! Essent is een eerlijk bedrijf, leuke aanbiedingen en kortingen !
Dankjewel voor jouw review Agnes. Soms is een overstap ook goed om te oriënteren hoe andere energieleveranciers werken. Maar wij zijn natuurlijk hartstikke blij dat je weer terug bent :). Groetjes, Danisha
Waarom veranderen als het goed is, prijzen zijn ook redelijk.
niet van topepasing
Maandelijks een goed overzicht van verbruik in vergelijking met andere verbruikers.
Dankjewel voor jouw review! Ik ben blij om te lezen dat je onze verbruiksoverzichten overzichtelijk en duidelijk vind. Groetjes, Danisha
Altijd een gunstig tarief voor een vast contract
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze tarieven. Dankjewel voor jouw review Peter. Groetjes, Danisha
Reeds ben ik alweer bijna 10 jaar aangesloten bij Essent voor de levering van stroom en elektra. Zojuist heb ik een nieuw contract getekend voor een vaste periode van 3 jaar. Het voorstel is overzichtelijk en in een oogopslag duidelijk. Zeer tevreden met Essent!
Wat leuk om te lezen dat je alweer bijna 10 jaar klant bent Chrisopher :). 0p naar nog meer mooie jaren als jouw energieleverancier. Groetjes, Danisha
Please add the english translation of your pages for foreigners
Thank you for your feedback. We will take this into account for the future. Kind regards, Danisha
Goed en duidelijk via de site
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Alex, de mooie beoordeling wordt enorm gewaardeerd! Goed weekend gewenst!
Chat en site hadden storing. Hierdoor ben ik nu duurder uit dan het moment van voor de storing. Zelfs gebeld en dit alles ook aangegeven aan de medewerkster, maar ook dit is tot niks uitgelopen. Jammer.
Goedemorgen Ferry, Wat goed dat je meteen contact hebt opgenomen met mijn collega over het contract. Jij hebt deze niet kunnen afsluiten door een storing. Maar gelukkig heeft mijn collega het voor je geregeld dat het wordt aangepast. Je hebt een mail ontvangen van de juiste tarieven. Het contract start 5 juli 2024 en vanaf die dag krijg je de tarieven zoals vermeld in de mail ( niet de aanmeldbevestiging maar de mail van mijn collega) Ik vertrouw erop dat wij jou hiermee alsnog naar tevredenheid hebben geholpen. Groetjes Mariska. Essent | webcare.
Zie bovenstaand. Nooit geen probleem gehad.
Goedemorgen Hans, Bedankt voor je mooie review. Groetjes Mariska. Essent | webcare
Ik heb mij geweldig geirriteerd aan het chatten.
Hoi Cees, Ik begrijp dat het chatten niet naar wens is verlopen. Je geeft aan dat je het niet kon afsluiten, bedoel je een contract? Een contract dient altijd telefonisch te worden afgesloten in verband met een verplichte bandopnamen. Je kunt het uiteraard wel helemaal zelf regelen vis je account en/of app. Mocht ik je verkeerd hebben begrepen dan hoor ik het graag van je. Groetjes Mariska. Essent | webcare
Meer dan 10 jaar klant , en altijd dik tevreden .
Wat leuk dat je al zo een lange tijd klant bent Harry! Super bedankt voor je review en het cijfer! Fijne dag toegewenst. :)
tevreden
Super fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor je review en het mooie cijfer!
Het enige minpunt is dat de tarieven aan de hoge kant zijn, dat kan zonder meer goedkoper. Ik kies echter bewust niet voor de laagste prijs, maar wel voor zekerheid en service. Ik ben vele jaren klant bij Essent en haar [staats]voorgangers en zie tevens niks in het "hoppen" van aanbieder naar aanbieder. Ik heb tevens de Cv-ketel in huur via Essent/Volta, de service bij onderhoud en storingen is super. Bij een storing binnen uiterlijk 2 uren geholpen.
Heel leuk om te zien dat je tevreden bent Dieter! Bedankt voor jouw review en ik wens je een hele fijne dag! :)
de leveringen zijn altijd volgens afspraak afgehandeld
Ik heb mijn contract opgezegd inplaats van een verhuizing. Echter heb ik dit 1 dag na de verlopende datum door te geven. Ik lag immers die week onverwachts in het ziekenhuis. Nu opgebeld met de uitleg maar ze konden niks meer voor mij doen en de boete blijft staan. Ze hebben hier hun gelijk maar wel een beetje kinderachtig om 1 dag. Ik wou immers klant blijven. Nu ze voor mij niks willen betekenen ga ik na een andere leverancier. Voor mij nu een boete maar voor hun een trouwe klant weg.
Wat een serie van ongelukkige gebeurtenissen Richard! Spijtig om te horen dat het zo is verlopen. Ik kan begrijpen dat je dit graag had willen zien dat dit was opgelost! Het is niet mogelijk om na een opzegging van het contract de opzegging te annuleren. Mocht je nog vragen hebben, kan je ons altijd bereiken via 0900-1550. Voor nu wens ik je een fijne dag!
Zonder verrassingen
Graag ge daan
Hartstikke bedankt Karine!
Zelden zo’n apart bedrijf meegemaakt. Leuk zo’n app waar je kan zien waar je staat. Tot voor kort krijg je geld terug en sinds jullie nieuwe app, moet ik ineens bijbetalen. Heel apart, maar goed ik pas mijn maandbedrag weer aan. Daarna weer bijbetalen en vandaag zie ik weer dat ik moet bijbetalen. Niet een keer een mail waar dit nu aan ligt. Wees open naar je klanten en geef aan waarom men meer moet gaan betalen. Die app is gewoon een grap. Oja, nog een grap: reageren via jullie app werkte niet. Hoe zou dat nu komen? Jullie verwachten natuurlijk veel weerstand. Dan kun je beter zorgen dat je systeem niet werkt. Jullie moeten je schamen. Ik blijf alleen maar klant omdat de rest net zo is.
Vanaf dag 1 altijd bij Essent gebleven. 5 jarig contract was dus gunstig in de laatste periode. Helaas zijn de tarieven hierna flink gestegen door de wereldproblematiek maar ik heb er ook mijn voordeel uitgehaald.
Vertrouwd is een groot compliment, bedankt daarvoor! :) Je hebt heel veel voordeel gehaald uit jouw 5 jarig contract. Ik begrijp dat het dan even schrikken is met de nieuwe tarieven! Ik wens je een fijne dag!
wij zijn al jaren tevreden klant van Essent alswel de voorgangers van Essent. met Essent weten we waar we aan toe zijn,
Bedankt voor jouw mooie review Boemer! Leuk om te zien dat jullie al zo lang klant zijn :) We proberen altijd zo duidelijk en transparant als mogelijk te zijn. Dit gaan we zo voortzetten ;)
Plus punt is de extra korting op stroom die een vaste klant krijgt. Beetje jammer dat ik het een aantal dagen heb moeten proberen voordat ik het contract kon verlengen! Terwijl het systeem aangaf dat dit wel kon.
Leuk om te zien dat je al zo lang tevreden bent! De korting op stroom is altijd een leuk extraatje ;) Mocht je in de toekomst vragen hebben of werkt het systeem niet mee. Dan kan je ons altijd bereiken via 0900-1550. Ik wens je een fijne dag! :)
Snel en eenvoudig nieuw contract afsluiten. Vast contract 3 jaar voor een goede prijs plus korting.
ben een stuk goedkoper uit.
eenvoudig overgeschreven naar Essent.
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.