
Goed
Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes, Essent Webcare
Ik ben te vreden wat ik nou heb
Als jij tevreden bent Jan, dan zijn wij dat ook ;)
zeer goede telefonische ondersteuning en ook snel telefonisch contact
Fijn dat het contact je bevallen is! Mocht je ons in de toekomst nodig hebben dan staan we voor je klaar. Groeten, Webcare Essent
Nooit geen problemen gehad.
Super om te lezen dat je al zo lang een tevreden klant bent, dank je wel daarvoor! Groeten, Webcare Essent
Gemakkelijk verlengen van vast contract
Bedankt voor je review!
snel en makkelijk geregeld
Bedankt voor je review en mooie cijfer Kim! Groeten, Webcare Essent
Essent geeft de nieuwe contracten (1 jarig en 3 jarig) op tijd aan
Een stabiele levering van producten, klantvriendelijke tips en adviezen en aantrekkelijke beloningen.
Heel erg bedankt voor je mooie review en top cijfer! Groeten, Webcare Essent
goede klantenservice
Bedankt voor je fijne review! Groeten, Webcare Essent
Prima geregeld
Fijn om te lezen Gerco en bedankt voor je positieve review!
Goed geholpen door de klantenservice over een nieuw contract.
Fijn dat contact je bevallen is en dat je de komende jaren bij ons klant blijft. Groetjes, Essent | Webcare
Ik ben al lid van Essent sinds 1973 en dus tevreden, maar dat betaalt zich niet uit. Dat wij met onze schamele 6 zonnepanelen die gelijk staan aan ons gebruik alsnog terugleverkosten moeten betalen vind ik niet pluis. Terugleverkosten zouden pas moeten gelden als je meer opwekt dan je gebruikt vind ik.
Hoi Anne, Omdat wij in Nederland met zijn allen heel veel terugleveren en vooral op dezelfde momenten maken wij als energieleverancier hier extra kosten voor. Dit geldt voor alle klanten die op dat moment terugleveren en niet alleen de klanten die meer terugleveren dan afnemen. Ik begrijp dat je het liever anders had gezien maar de terugleverkosten zijn in dit geval noodzakelijk. Groetjes, Essent | Webcare
Goed
Dank je wel :-)
Wordt altijd goed geholpen, en tips over isoleren van je huis.
Fijn om te lezen dat onze service je goed bevalt Jos. Dank je wel voor het delen! Wij wensen je een heel fijne dag! Groetjes, Essent | Webcare
Omdat ik al meer dan 10 jaar klant ben bij jullie heb ik mijn contract zelf verlengd. Maar na het belletje wat ik vandaag kreeg om 12.19u en 12.34u wou ik bijna overstappen. De jongeman kwam dwingend over, herhaaldelijk zeggen dat ze nu al zoveel moeite erin gestoken hadden dat hij eigenlijk het nut niet meer zag. Terwijl ik het aanbod van 150 per maand tegen zijn tarieven alleen met mijn wederhelft wou bespreken. Hij zou niet weer bellen. Toen ik op goed vertrouwen ze dat ik dit contract wou moest hij me terug bellen om het dossier te openen. Hij belde twee maal. Intussen bekeek ik mijn huidige aanbod in mijn essent en zag dat de tarieven lager waren dan wat hij me voorstelde. Hij bleef erop hameren dat, omdat het maand bedrag hoger was in mijn online voorstel dat dat het mindere voorstel was. Maar als de tarieven lager zijn dan klopt er toch iets niet. Toen werd hij geirriteerd en het contract ontbonden. Toen ik zei dat ik hoopte dat hij tegen de volgende wat aardiger zou zijn kreeg ik terug dat ik de onaardige was, en niet netjes was etc. Ik heb zijn naam gevraagd, hij zei dat hij Sam heet, zal achternaam achterwege laten uit privacy(netjes he) en dat hij al tien jaar daar werkt. Na dit gesprek was ik flabbergasted. Helemaal Toen ik zag dat hij in het voorstel wat hij me stuurde mijn verbruik een heel stuk lager had gezet. Ja, geen wonder dat mijn maandbedrag dan lager uitvalt. Ik vind het pure misleiding. En heb ik in al die jaren Essent nog nooit meegemaakt. Juist tegenovergestelde. Als iemand hierover contact met mij wil opnemen, graag! Maar op basis van dit contact 1 ster. En mag je blij zijn dat ik gebleven ben. Ik hoop dat dit gesprek terug geluisterd wordt, en dan vooral de eerste van vandaag en de laatste. Zo ga je niet met klanten om.
Goedemorgen Andrea, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad! Het is gek dat je bent gebeld voor een aanbod want wij bellen onze bestaande vaste klanten namelijk niet op voor het doen van een verlengaanbod. Weet je zeker dat het Essent is geweest en/of dat het geen partij is die zich voor heeft gedaan als Essent? We willen dit graag verder voor je uitzoeken zodat we een klacht over dit telefoongesprek aan kunnen maken. Heb je voor ons het telefoonnummer waardoor je bent gebeld? Je mag ons het telefoonnummer, dit met de datum en tijdstip van het telefoontje én de verdere toelichting toesturen via [email protected]. Wij kunnen er dan werk van maken! Dank je wel voor het delen van dit voorval, wij nemen het dan ook uiterst serieus op! Onze excuses voor het ongemak ..en fijn om te horen dat je bij ons blijft! :-) Groetjes, Essent | Webcare
Geen problamen. Duidelijke maandelijkse overzichten. Sturingen uiterst zelden.
Fijn om te horen Geert. Dank je wel! Groetjes, Essent | Webcare
Ook na 10 jaar heb ik wederom weer voor Essent gekozen, dit bedrijf is in mijn ogen betrouwbaar en deskundig.
Dag Ton, Wat een mooie compliment! Super bedankt hiervoor en het mooie cijfer. Wij waarderen dit enorm! ;) Groetjes, Essent | Klantenservice
Snel en goed geregeld
Dag Henny, Super bedankt voor je mooie review en het mooie cijfer! ;) Groetjes, Essent | Klantenservice
heel erg tevreden
Heel fijn om te lezen, dank je wel voor de review!
Nvt
Super bedankt voor het mooie cijfer! :)
Ik woon in het buitenland en verhuis binnenkort naar NL Via de cahtr heeft Wilma (zal wel een fictief persoon zijn) me uitstekend geholpen! Ik raad ESSENT derhalve aan om haar salaris te verhogen! Zulke werknemers ben je zo kwijt! Wilma moet BLIJVEN!
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het contact met mijn collega. Ik zal de complimenten doorgeven ;) Groetjes, Webcare Essent
Essent is goed van af het begin
Bedankt voor je review!
Geen gezeur, altijd goed
Wat fijn om te horen Frans! Dankjewel voor je review en het mooie cijfer ;)
Nooit problemen gehad bij Essent en al klant vanaf 1981 Ik wil geen andere energieleverancier
Wauw! Sinds 1981 dat is al een lange tijd! Op naar nog vele jaren samen :)
Van horen zeggen
Super bedankt voor het mooie cijfer! Hopelijk zullen je eigen ervaringen ook een 9+ worden ;)
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.