App is goed en voor de rest ook geen problemen.
Fijn om te horen Wil. Bedankt voor je review. Groetjes mariska. Webcare | Essent.
Duidelijk
Bedankt voor het mooie cijfer Henk. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Wordt snel en supergoed geholpen.
Fijn om te horen Ed, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Goede service
Hoi Henk, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
...
Hoi Willem, Dank je wel voor de mooie review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Nergens gezeur over duidelijk
Hallo Wouter, Zo is het Wouter nergens over zeuren gewoon duidelijk zijn. Bedankt voor je review. Groetjes Mariska.,
Alles goed
Hoi B ert, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Nooit Problemen
Hoi J.A.G. Oorthuis, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Ik ben tevreden met Essent dus niet nodig om naar een ander leverancier over te stappen!!
Hallo Sita, Leuke review dank je wel. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
goed
Hallo Marleen, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Al die jaren dat we klant waren bij Essent, hebben we geen problemen gehad. Dus voor ons een betrouwbare leverancier.
Hoi Ben, Altijd fijn om te horen. bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
weinig problemen gehad
Hallo Sibel, Dank je wel voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Ben al jaren klant bij jullie en ik ben altijd tevreden geweest. Zoals jullie het zeggen, zo is het ook altijd.
Hoi Mark, Wat fijn om te horen, bedankt voor je mooie review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Ik ben meer dan 15 jaar trouwe klant bij Essent en toch, ondanks de zogenaamde loyaliteitskorting, moet ik meer voor stroom en gas betalen dan nieuwe klanten. Mijn loyaliteit wordt dus slechter beloond en gewaardeerd dan klanten die misschien maar voor 1 jaar of max 3 jaar klanten blijven. Het is dus eigenlijk aantrekkelijker om iedere 3 jaar van organisatie te veranderen dan gewaardeerd te worden door Essent. Voor mij een slecht voorbeeld van klantenbinding, ik noem het meer klantenafstoten. Maar goed, tijdens de directievergaderingen viert men feest met het aantal nieuwe klanten en staat men niet stil bij de vertrokken klanten ...
Hallo Marjo, Ik schrik een beetje van je negatieve reactie. Al is het zeker goed dat jouw gevoel kenbaar maakt. Het liefste had ik je even telefonisch gesproken, jammer dat ik je niet heb kunnen bereiken op het telefoonnummer welke bij ons bekend is. Weet dat ik het ben geweest die anoniem belde. Ik ben wel direct gaan kijken naar het contract welk je nu hebt afgesloten. Ik zie dan ook dat je een contract voor 3 jaar vast hebt afgesloten. Als ik jouw tarieven vergelijk met de tarieven op onze website zie ik geen verschil? Je hebt ook een mooie energiekorting gekregen bij jouw contract. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar jouw reactie vandaan komt. Mocht je er alsnog vragen over hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0900-1550. Of mailen naar [email protected] Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Goed
Hallo, Bedankt voor je review. Groetjes mariska. Webcare | Essent
Heel duidelijk uitgelegd! En blij met de app
Hallo, Goed om te horen dat je blij bent met de app. Altijd fijn om feedback te krijgen van klanten. Dank je wel voor je review. Groetjes Mariska.
Snel contact verlengen Prijzen liggen overal ongeveer hetzelfde
Hallo Raymond, Leuk om te horen dat je het contract hebt verlengt. Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Je kunt er oprekenen, geeft rust
Wat leuk om te horen, bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Fijn om elke maand (duidelijke) overzichten te krijgen, zodat je goed kunt vergelijken met vorig jaar en de gemiddelde huishoudens. Ook de app is makkelijk en duidelijk. Zeer tevreden klant.
Hallo Henri, Super bedankt dat je laat weten dat de app naar tevredenheid werkt. Feedback is altijd prettig voor ons zo kunnen we blijven verbeteren en zorgen dat alles zo prettig mogelijk werkt. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Ben al jaren klant en zie geen reden om weg te gaan. Wat ik wel betreur is dat jullie, als energieleverancier(s) ineens geld gaan vragen voor het terugleveren van elektriciteit. Helaas doen meer energiebedrijven dit, terwijl er al zo veel verdiend wordt. Wordt tijd dat energieleveren weer bij Nutsbedrijven komt, maar dit terzijde.
Hoi Ron, Dank je wel voor je review. Zeker ook heel goed dat je jouw gevoel/mening over de terugleverkosten kenbaar maakt. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Ben al jaren klant en netjes en correct behandeld ook met 2 keer verhuizen alles goed ga zo door
Hallo Geert, Bedankt voor je review. Je bent inmiddels wel een ervaren verhuizer denk ik. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Naar tevredenheid!
Hoi Eef, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare \ Essent.
vanaf 1980 al gebruiker al heette het toen geen Essent. Nooit een reden gehad om te switchen van leverancier. Ook al was een ander goedkoper. Vertrouwen is een groot goed. Daarom vaste klant.
Hallo Harry, Zo dat is zeker al een heel lange periode als klant van Essent. Het klopt voorheen was de naam PNEM. Wij waarderen het ook heel erg dat je zo`n trouwe maar vooral ook tevreden klant bent. Dank je wel voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Krijg advies en heb nooit geen problemen
Hoi Wha, Bedankt voor je review. Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Wij hebben nu nog geen elektrische auto maar daar wel al rekening mee gehouden voor de toekomst. Nu gaat ons dat dus veel geld kosten. Dat vinden wij niet netjes.
Hallo Anja, Goed dat je via deze review contact opneemt. Weet je dat je met zonnepanelen en terugleverkosten toch voordeliger uit bent dan zonder zonnepanelen? Neem eens een kijkje op onze website daar staat veel uitleg hierover. https://www.essent.nl/zonnepanelen/kosten/terugleverkosten Groetjes Mariska. Webcare | Essent.
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.