
Ik vind het schandalig dat ik voor mijn eigen zonnepanelen ook nog eens extra moet gaan betalen maar als ik naar een andere firma ga krijg ik dat toch ook weer en dus blijf ik noodgedwongen dan toch maar bij jullie. Maar echt blij ben ik ook niet met jullie.
Goedemorgen Conny, Dankjewel voor jouw review. Ik moet toegeven dat het niet fijn voelde om te lezen dat jij je noodgedwongen voelt ons bij ons te blijven. Ik begrijp dat het betalen van terugleverkosten niet leuk is, zeker nadat je zo een enorme investering heb gedaan. Als energieleverancier leverancier hebben wij hierin een bewuste keuze in gemaakt om voor een ieder de energie rekening betaalbaar te houden. Ik begrijp dat je nu op dit moment niet blij bent met ons, maar ik vertrouw erop dat het in de toekomst wel weer gaat komen :). Groetjes, Danisha Essent webcare
We worden keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op de markt.
Dankjewel voor de mooie woorden Hans! Groetjes, Danisha Webcare Essent
It is professional
Bedankt voor je review en mooie cijfer. Groeten, Webcare
Al meer dan 10 jaar klant voor een redelijk tarief
Heel fijn om te lezen dat je al zo lang klant bent! Daarnaast wil ik je ook bedanken voor je fijne review en mooie cijfer. Groeten, Webcare
Overstappen van variabel naar vast is een fluitje van nog geen cent. Stelt werkelijk niks voor. Met twee vingers in de neus was de kogel in no time door de kerk en het ei gelegd. En dat voor een haan.
Bedankt voor je fijne review. Goed je het zo makkelijk is gegaan. Groeten, Webcare
Al vele jaren een tevreden klant op alle niveaus! Nu met een 'simpele' bevestiging via 'Mijn Essent" weer een nieuw 3 jarig contract m,i.v. eind januari 2025. Thom Pannebakker
Wat fijn om te zien dat je al zo lang klant bent Thom. Heel erg bedankt en uiteraard ook voor je fijne review. Groeten, Webcare Essent
makkelijk en goed
Bedankt Jos! Groeten, Webcare Essent
Stabiele leverancier
Bedankt voor je review Tiemen. Groeten, Webcare Essent
Gemak en probleemloos
Fijn dat het soepel is verlopen. Bedankt voor je review en mooie cijfer. Groeten, Webcare Essent
Ik draag Herriet voor als internet on line chat topper van de maand
Bedankt voor je leuke review! Groeten, Webcare Essent
Goede service
Bedankt voor je review! Groetjes, Webcare Essent
super makelijk,snel,overzichtelijk
Bedankt voor je review en mooie cijfer! Fijn dat het soepel is verlopen. Groeten, Webcare Essent
Eerlijk bedrijf. Al jaren tevreden..
Bedankt voor je super mooie review Nico! Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent! Groetjes, Essent Webcare
Zie hierboven
Bedankt voor je mooie cijfer Patricia! Welkom bij Essent! Groetjes, Essent Webcare
prima
Bedankt voor je mooie cijfer! Groetjes, Essent Webcare
Nvt
Dankjewel voor je review Richard! 👌
Jullie zijn informatief op alle gronden. Ik ben zeer tevreden met jullie service!
Dat is nog eens leuk om te horen dat jouw keuze makkelijk was gemaakt. Service is inderdaad ook erg belangrijk en wij staan altijd voor je klaar als er vragen zijn. Dankjewel voor je mooie review Janneke! 😍
transparant en de huidige tarieven gelden ook voor mijn ingangsdatum op 5/2/2025
Hartelijk dank voor jouw review!
prima
Kort & krachtig! Bedankt voor de review.
Ik heb mijn eerste 3 jarig contract beeindigd en nu weer met een nieuw contract voor 3 jaar vernieuwd. Tot nu toe geen problemen ondervonden maar heb wel een aanmerking op het sparen voor vor energie besparende kosten die alleen zijn te gebruiken als je een eigen woning bezit. Helaas is er niets voor in het huis van sociaal gehuurde woning en appertementen. Mijn suggestie is dat dit ook gebruikt zou moeten kunnen worden om bv een waterboiler te kunen vernieuwen die energie kan besparen.
Vaste klanten krijgen een verlengaanbod met veel hogere tarieven dan nieuwe klanten. Valt ook niet over te onderhandelen. Ook niet als je een "gouden" klant bent. Enige positieve is de bereikbaarheid.
.
vele jaren klant en nooit problemen!
Na vergelijk op de site blijkt dat je als trouwe klant na 36 jaar meer betaald als nieuwe klant. Hierover met klantenservice gebeld en kregen we de mededeling dat dit nu eenmaal zo is en dat de medewerker niets voor ons kan en mag doen. Dus duidelijke instructies vanuit directie om naar de klant deze mededeling te doen. Verder staat er op de site dat als je opzegt je daarna via de chat gelijk antwoord krijgt en Essent gaat onderzoeken wat ze voor je kunnen doen. Wij zijn principieel en loyaal dus hebben we ons contract toch verlengt maar verwachten dan wel een reactie met een herzien aanbod. Dat zou namelijk tonen of jullie echt om je klanten geeft. We gebruiken onze bedenktijd nu om jullie de tijd te geven voor een fatsoenlijk antwoord. Wij zijn in afwachting van jullie reactie. Groet.
snel
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.