Bij het zoeken naar een kozijnenleverancier kwamen we ook in contact met eurokozijn, omdat we haast hadden ivm een grote verbouwing hadden we nogal haast, de adviseur gaf aan dat er een inhaalslag gedaan zou worden en de plaatsing in juni/juli zou plaatsvinden. Na onze opdracht en contact met de planning kwamen we er achter dat het toch eind augustus zou worden. Dit was voor ons wel een negatief punt. (Ook dat we 3 weken na inmeting vernamen dat er nog niet besteld was) Met de verbouwing hebben we zelf toch meer werk moeten doen die eigenlijk bij de opdracht van eurokozijn horen. bv het verwijderen van de binnenmuur ivm leggen vloer/stucen en plaatsen keuken. Hier hadden we mogelijk ook wel een lichte compensatie voor verwacht. De kwaliteit en montage is zeer goed , maar het communicatietraject aan de voorkant had beter gekund zodat een ieder beter wist waar ze aan toe waren.
Het gesprek met onze adviseur (Carlo) was zeer aangenaam en op een open basis. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Eurokozijn vanwege het goede meedenken en oplossingen bieden. Vakkundige monteurs die alles in goed overleg doen. Harde werkers zijn het.
Over het algemeen ben ik tevreden met Eurokozijn, dat is ook de rede waarom ik hen wel zou aanbevelen. Echter; kan de nazorg in mijn ogen vele male beter, op dit moment geven zij je een gevoel dat wanneer bij hen het geld binnen is je minder 'belangrijk' bent. Wanneer de werkzaamheden uitgevoerd waren, waren er een aantal punten wat niet netjes afgewerkt is. Ik had daarom laatste deel van de factuur achtergehouden, de adviseur kwam nog langs om de punten te bespreken. Hij gaf aan dat dit z.s.m. opgelost gaat worden of ik wel het laatste deel wil betalen zodat de order afgehandeld kon worden. Ik had er vertrouwen in en heb netjes aan mijn verplichtingen voldaan en alles betaald. STOM! niet moeten doen want wanneer je nu vraagt wanneer ze komen kunnen ze geen datum geven. 1 datum doorgekregen welke mij niet uitkwam en vervolgens is de mededeling "dan weten we niet wanneer we komen, dit hoort u nog van ons". Inmiddels zit ik bijna een maand met 2 gebroken glazen in het kozijn en afwerkingen die niet volgens afspraak zijn uitgevoerd. Wanneer je je frustratie uit bij de adviseur krijg je alleen te horen "komt goed" ik ga ervan uit dat het goed komt alleen is de vraag op welk termijn. De nazorg kan beter/sneller zij hebben niet alles naar behoren uitgevoerd en jij als klant bent daar de dupe van. Ik geloof dat het in deze tijd iets te goed gaat waardoor deze houding gegeven kan worden. Mijn tip: Maak van te voren duidelijke afspraken, ook wanneer de eventuele nazorg plaats gaat vinden wanneer de werkzaamheden niet naar behoren zijn en betaal NOOIT alles vooruit, hou een deel achter zo komen ze in ieder geval wel sneller bij je langs aangezien er dan nog wat bij jou te halen valt.
Wat een fijn bedrijf zeg! Keiharde werkers, hele mooie afwerking, denken mee, leggen uit wat ze doen...voor mij als leek met wat minder goed verlopen verbouwingen achter de rug een OPENBARING! Groot compliment voor dit bedrijf waar de klant voorop staat.
Gunstige ervaring bij een vorig kozijn deden mij opnieuw kiezen voor Eurokozijn. De prijs was even slikken maar de ervaring met de kwaliteit gaven de doorslag. Ook deze keer een positieve ervaring.
Mijn advies is om op te passen met dit bedrijf, nadat ze schade hebben gemaakt lopen ze heel hard weg en willen niets oplossen. Wat een fout om in zee te gaan met dit bedrag en veel geld uit te geven.
Professionele montage en goede begeleiding voor en na
Schade aan de gevel, schade aan de nieuwe kozijnen!!!! Onbeschoft! GEEN AFTERSERVICE!! Geen mogelijkheid tot het neerleggen van een klacht…..kortom, NIET MET DIT ‘BEDRIJF’ UN ZEE GAAN!!!!
Uw review is enorm verrassend aangezien dit haaks staat op alle bezoeken die we op uw verzoek aan u hebben gebracht. We hebben alles in het werk gesteld om te proberen om aan uw verwachtingen te voldoen. Het betreurt ons te lezen dat u hier alsnog een andere ervaring in heeft.
Inmiddels al drie 'klussen' door Eurokozijn laten uitvoeren. Steeds weer verrast door een interessante prijsstelling, prima informatievoorziening, maar vooral door de mooie producten. En dat steeds weer gemonteerd door zeer kundige en vriendelijke monteurs, die niet alleen snel maar ook nog eens heel netjes werken.
Kozijnen zijn op afgesproken tijd stip geleverd en netjes geplaats.
Ondanks het feit dat bij de installatie een van de twee ruiten een scheur werd de installatie keurig afgehandeld. Na een paar maanden bleek de vervangende ruit van de verkeerde soort te zijn. Na weer enige tijd werd de ruit uiteindelijk vervangen en keurig netjes afgerond.
Beste Dik, Bedankt voor de beoordeling. Ondanks dat het wat langer heeft geduurd dan dat we beide zouden willen, toch een heel mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
Zeer nette mensen die het werk uitvoerden, lieten geen rommel achter,
Er waren na de klus nog 2 restpunten, waardoor ik de laatste 10% van de betaling heb uitgesteld. Het duurde lang voordat deze restpunten werden opgepakt. Ondertussen werd ik aangemaand. Ik heb afgesproken niet 10% in te houden maar een kleiner bedrag. Ik heb toen dus betaald. Na de klus wilde ik de rest betalen, maar heb per ongeluk 100 euro te weinig betaald. Dat was mijn fout. Maar ipv dat ik daarover werd benaderd kreeg ik een brief van een incasso buro en moest ik bovenop die 100 euro nog in de 40 euro betalen aan incasso kosten. Dit heb ik inmiddels betaald. Jammer dat er niet even gecommuniceerd wordt en direct aan een incasso buro wordt overgedragen.
Bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen. Wat u beschrijft over de incassokosten is uiteraard niet de bedoeling. Wij versturen de facturen, maar het traject daarna wordt niet door ons zelf verzorgd en is grotendeels geautomatiseerd. Wij hebben uw betaling om deze reden dus helaas niet gezien. Een foutje maken met een betaling kan ons natuurlijk allemaal overkomen. De berekende incassokosten zullen wij vandaag terugstorten op uw rekening.
Prima ervaring met Eurokozijn. Van het adviesgesprek met de adviseur tot aan de plaatsing van de kozijnen door de monteurs is alles naar volle tevredenheid gegaan. Zeer goed werk geleverd.
Beste Frits, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Goed om te horen dat alles is gelopen zoals gewenst en bedankt voor de 10! Wellicht tot in de toekomst. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen door Eurokozijn op de meest stormachtige regenachtige dag van het jaar. De mannen hebben heel hard gewerkt om de regen vóór te zijn en moesten de ruiten binnendoor naar boven tillen vanwege de storm, maar ze zijn er in geslaagd! De kozijnen zitten er perfect in en de afwerking is ook goed. Kortom: wij zijn tevreden!
Snelle plaatsing, meeste rommel opgeruimd door medewerkers. Volgende dag constateerde ik dat kitranden rommelig waren. Dit gemeld. Een week later werden de kitranden vervangen: deze keer keurig kitwerk.
Beste familie van Deurzen, Nogmaals bedankt dat Eurokozijn de kozijnen mocht vervangen. Goed om te lezen dat het kit werk in tweede instantie wel naar wens is. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
goed overleg, prettig in kontakt, weet wat ze doen en prima dat ze nadat de werkzaamheden iemand is geweest om het te evalueren.
Ik had al eerder (houtlook)kozijnen laten plaatsen door Eurokozijn dus toen ik de kozijnen van twee dakkapellen wilde laten vervangend kunststof kwam ik vanzelf bij Eurokozijn uit. Kwaliteit is prima, montage ook maar de prijs is duidelijk wat toegenomen vanwege kosten grondstoffen en arbeid. Houtlook is mooi al is dat voor kozijn dakkapel wat minder belangrijk. Adviseurs zijn kundig, vriendelijk en denken/werken mee (ook om toch wat korting te bewerkstelligen).
Beste heer Eelman, Bedankt dat wij wederom bij u aan het werk mochten. Ondanks dat de prijzen inderdaad wat hoger liggen dan een aantal jaar geleden doen wij natuurlijk ons best om het zo scherp mogelijk aan te bieden. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
Deur is goed gemonteerd sluit alleen wat moeilijk ondanks nastellen..
Fijne mensen om mee samen te werken,beleefd en vakkundig werk afgeleverd. Goede service na plaatsen project.
Keurig gewerkt en opgeleverd ga zo door
Beste Theo, Leuk dat we weer aan de slag mochten bij jullie. Nog leuker dat jullie weer zo enthousiast zijn. Wederom bedankt! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
Goede ervaren personen met een net voorkomen en snelle werkers.
Beste Ewan, Nogmaals bedankt dat wij de erker mochten renoveren. En dan ook een prachtige 10 daarvoor! Wellicht kunnen we in de toekomst nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn
Zeer tevreden goed geplaats mijn kozijnen zijn mooi afgewerkt en geen rommel achter gelaten . En keurige jongens die het werk hebben geleverd.
Account manager Carlo heeft opgemeten en de offerte uitgebracht binnen 1 week rond. Zijn collega Brian kwam inmeten en de bevestiging kwam al snel binnen. Hardwerkende ploeg o.l.v. Michel samen met zijn collega Tim en nog 3 mannen. Zij waren ook trots op hun werk. 3 service issues lopen nog. Beloofd is dit in 1x op te pakken, als het nabestelde onderdeel geleverd is. Ik heb het gevoel alsof ik in een nieuw huis woon. Alles is ook gereinigd en gevoegd. Verder zou ik dit bedrijf aanbevelen aan iedereen.
zeer tevreden over de gesprekken en plaatsing van mijn voordeur. voor een goede redelijke prijs een luxe deur. een brievenbus plaatsen en een deurbel monteren? ooh dat doen we gratis voor u. ik ben een tevreden klant en wij genieten van onze voordeur
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.