mooie materiaal. ik zag er tegen op om kunststof te plaatsen maar het valt me alles mee, erg mooi geworden. Met alle bekende voordelen. netjes gewerkt door de mannen
Goedemiddag meneer Kees-Jaap, Fijn dat het is meegevallen en dat het erg mooi is geworden. De dekkapel is inderdaad erg opgeknapt en we hopen dat u er nog lang plezier aan beleeft. mvrgr Mark
Het plaatsen ging soepel en voorspoedig het personeel was bekwaam en het was in oogwenk gefikst. Het is nu tochtvrij en waterdicht. Ik ben zeer tevreden en blij dat ik die investering heb gedaan. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Een dikke 10 voor de montage ploeg.
Goedemiddag meneer Schenk, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en dat we weer een klus voor u mochten uitvoeren. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Mark
Na mijn verhuizig ook weer Eurokozijn inschakeld om mijn kozijnen te vervangen. Goed advies, op tijd geleverd en ook met de nazorg alles goed geregeld.
Beste Wouter, Hartelijk dank voor het hoge cijfer en dat u ons vertrouwde met het vervangen van uw kozijnen in uw nieuwe woning. Wie weet tot de volgende verhuizing ;) Met vriendelijke groet, Brian Schipper
Ik ben erg tevreden over Eurokozijn. Van de eerste afspraak tot het plaatsen, alles is perfect verlopen. De heren hebben keihard gewerkt en alles keurig achtergelaten!
Beste Martine, Fijn dat u ons en onze monteurs een 10 toekent en het resultaat is inderdaad erg mooi geworden. We hopen u in de toekomst weer als klant te mogen verwelkomen. Mvrgr Mark van der Beek
In november ramen geplaatst op de zolder, de eerste verdieping, de voordeur, ramen aan de straatkant en de tuindeur. Helaas bleek de raampartij aan de tuinkant de verkeerde maat te hebben en was een raampje af fabriek al stuk. Door de feestdagen en jaarwisseling kon een en ander pas op 22 januari worden hersteld en geplaatst. Ietwat uitgelopen planning maar puik werk. Alles zit er netjes in en ziet er goed uit. Prettige samenwerking met de monteurs.
Beste Gerard, Er waren bij uw project inderdaad een aantal aspecten die beter hadden kunnen verlopen. Hartelijk dank voor uw geduld en fijn dat alles naar wens is uitgevoerd. Wanneer er onverhoopt nog service nodig is dan vernemen we het uiteraard graag. mvrgr Brian Schipper
Tim en Rick hebben in november 2019 op een prima en prettige manier onze kozijnen op de eerste verdieping vervangen! Ze hebben vlot en schoon gewerkt en ze pasten zich goed aan aan onze gewoonten in huis. Kortom: prima gedaan! Ook het bezoek van hun collega om de offerte te maken was zeer plezierig.
Beste Roland, Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan en nog erg bedankt voor de opdracht. we hopen u in de toekomst weer als klant weer te zien. mvrgr Fabian Albers
Bij het opmeten van het kozijn heb ik gevraagd, of het het zelfde komt als bij mij buurvrouw deze werd wel toegezegd. Maar na het plaatsen blijkt de ruimte aan de onderkant veel te ruim bijna 4 cm. Hierover heb ik contact gehad met Eurkozijn, maar werd gezegd dat komt door stelkozijn het kan niet anders. Dit is ons niet mede gedeeld, anders had ik hier nooit voor gekozen. Heb al twee keer te horen gekregen, hebben ze verkeerd opgemeten omdat het eruit ziet dat het kozijn te kort is daar word je niet blij van. De monteur had nog wel voorgesteld om plaats de zwarte onderkant een witte strip te plaatsen. Maar die had is op dat moment niet in zijn auto. Ik vind het heel jammer dat het zo is gelopen, het heeft toch veel geld gekost en ben er niet gelukkig mee. Als ik dit had geweten, had ik dit niet door Euro kozijn laten plaatsen
Goedemorgen mevrouw `t Hart, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik vind het erg vervelend dat er iets is gebeurt wat niet overeenkomt met uw verwachting. Blijkbaar heb ik het niet goed uitgelegd in het adviesgesprek wat ik met u heb gevoerd. Zoals besproken met de monteur bij de serviceafspraak is het helaas niet mogelijk om het kozijn groter te maken in verband met het stelkozijn en de bestaande binnenmaatvoering. Indien u wenst dat we een witte strip komen plaatsen dan doen we dat graag voor u. Ik zal even contact met u opnemen betreffende uw opmerkingen met vriendelijke groet, Fabian Albers
goed werk afgeleverd en een fijne samenwerking
Goedemiddag mevrouw Jansen, Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Veel dank voor de diverse opdrachten en we wensen u veel comfort toe met uw nieuwe kozijnen. met vriendelijke groet, Richard Weber
Slechte communicatie Bij de opnamen kon alles Bij de uitvoering konden al onze mondelingen afspraken niet meer Ze hebben andere kleuren gebruikt voor bepaalde afwerk stukken De voordeur gaat kan niet meer helemaal op slot alleen 1 slag Er valt de hele tijd een strip naar beneden bij dorpel van voordeur Na vele bel en mail acties Werden we steeds afgewimpeld En kregen we bij de laatste betaling een aanmaaling Dus al met al slecht bedrijf 15 000 Betaald en niet heel tevreden De materialen zijn wel goed overigens
Goedemiddag meneer van Putten, Bedankt voor uw reactie en uw opmerkingen. Er zijn inderdaad in de communicatie een aantal aspecten niet verlopen zoals deze horen te gaan, daarvoor nogmaals onze excuses. Uw specifieke kleuren in de speciale Realwood folie waren inderdaad niet op alle onderdelen leverbaar, waardoor dit met een andere kleur afgewerkt moest worden zoals besproken en beschreven in uw orderbevestiging. Wellicht door de vele wijzigingen is het daardoor over het hoofd gezien en hebben wij daar niet genoeg aandacht aan besteed naar u. U geeft aan dat de voordeur niet volledig op slot gaat en dat er een strip naar beneden valt bij de dorpel van de voordeur. Voor dit soort meldingen hebben wij een service & garantie afdeling waar u uiteraard gebruik van kunt maken. Wanneer u onder vermelding van uw projectnummer een mail stuurt naar [email protected] en daarin uw constateringen beschrijft en een foto van het euvel bijvoegt dan wordt dit door onze serviceafdeling opgepakt. Met vriendelijke groet, Richard Weber
Het is allemaal naar behoren geplaatst en afgewerkt.
In de schriftelijke aanbieding stond niet duidelijk dat het afweek van wat met de verkoper was afgesproken
Ondertussen al weer een jaar verder na de plaatsing van onze kozijnen en nog steeds zo’n spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. Tot op de dag van vandaag nog steeds niks gehoord van de verkoper die ons van alles heeft beloofd. Meer dan 15.000 euro lichter en zeer ontevreden en het kan euro kozijnen niks Schelen want het geld is binnen! Van een raam wat helemaal open zou kunnen zodat we een bar in de tuin konden maken aan het keuken raam waar we nu nog geen glas drinken door kunnen geven het raam kan letterlijk een kiertje open, tot aan de kleur die totaal afwijkt van de kleur van de keuken en muren terwijl de verkoper heeft belooft dat het binnen exact dezelfde kleur zou zijn nu zij mn keuken en mn muren wit en lijken mn kozijnen crème, daarnaast zijn er buiten 3 verschillenden kleuren wit van de kozijnen tot de potdeksel tot de afwerk strips alles een andere kleur wit. Ook is er niks verteld over de scharnieren die niet mee worden gekleurd terwijl ik zelf foto’s heb opgezocht online en die aan de verkoper heb laten zien van zijn dit dan de scharnieren zien die er zo uit ? Ja helemaal zo. Nee hoor er zitten grote foei lelijke grijze scharnieren op de “witte” kozijnen terwijl dit bij andere bedrijven wel gewoon mee gekleurd word. En als kers op de taart de prachtige horren waar je ook flink wat voor betaald. Deze flikkeren letterlijk uit het raam als je je raam open zet. Kom maar binnen muggen! En dan te bedenken dat we bij andere bedrijven duizenden euros goedkoper uit waren maar we een goed gevoel hier bij hadden en hun er voor konden zorgen dat de keukenkranen wel open konden. Ik kan gewoon echt niet begrijpen dat wij niet worden geholpen!!! En waarom krijgen we de Verkoper Henk niet te spreken ? We zijn nu een jaar verder dit is toch te schofterig!!! En den hebben we het ook over een hele achtergevel niet een klein lullig kozijntje maar alles!!!
Wij wonen in een jaren '30 woning aan een erg drukke weg. Na een inbraak moesten onze kozijnen vernieuwd worden en hebben we vanwege onderhoudsgemak voor kunststof gekozen. We waren vooraf wat sceptisch of het in het straatbeeld zou passen, maar achteraf is het echt de beste keuze geweest! Door het mooie houtfolie en de indeling van de kozijnen zie je nauwelijks verschil met de buren - alleen hoeven wij nooit meer te schilderen :-) Montage was in een dag gedaan, door 3 erg sympathieke monteurs. Toen na een paar dagen bleek dat een van de kozijnen niet helemaal goed sloot is er diezelfde dag een service-monteur langs gekomen om dat raam af te stellen, waarna het weer lekker soepel ging. Op advies van de verkoper hebben wij, vanwege de drukke weg waar we aan wonen, extra geluidswerend glas genomen. Het is voor het eerst sinds we hier wonen muisstil in de slaapkamer, echt een verademing. Heel dankbaar voor deze goede tip!
Nieuwe kozijnen zijn goed geplaatst. Afwerking vensterbanken in eerste instantie met wat beschadigingen. Naderhand netjes opgelost.
Vriendelijke werklui, kon al mijn vragen aan ze stellen. Ze hebben schoon gewerkt en alles netjes achter gelaten. Wat ik minder vond was de service afdeling. De tuindeuren vertoonden na enkele weken een kier en sloot niet goed meer af. Het heeft van begin september tot begin november geduurd dat het verholpen is.
prima gewerkt erg netjes
Ben tevreden over het eindresultaat.
De kwaliteit van de kozijnen en de monteurs zijn onmiskenbaar goed. Heel netjes geplaatst. Een punt van verbetering is de afwikkeling. De resten hadden allemaal wat netter achtergelaten kunnen worden. Maar al met al zeker tevreden
Duidelijke uitleg bij eerste kennismaking. Afspraken prima nagekomen. Vlotte raam plaatsing. Zijn uiterst tevreden over materiaal. Alles gegaan volgens afspraak.
Goede ervaring Afspraken nagekomen
zeer goed werk .
Het offerte traject vond ik rommelig. Veel fouten in de offerte en niet transparant mbt prijzen van onderdelen, zodat je niet kan bepalen of je een bepaald onder wilt laten vervallen. B.v. geen inzicht in wat luchtroosters kosten, je moet daar dan nieuwe offerte voor opvragen. Dit kan veel makkelijker zowel voor de klant, wat het belangrijkste is lijkt mij, als voor jullie zelf. Als je de klant inzicht geeft in prijzen per onderdeel, kan hij na de 1e offerte heel makkelijk bepalen wat wel of niet, waardoor jullie minder offertes hoeven aan te maken. Daarnaast is kwaliteit ook erg belangrijk. Het is natuurlijk merkwaardig dat ik 2 keer een offerte heb ontvangen waarbij de bedragen niet klopte (korting werd opgeteld en prijs van een vervallen onderdeel toch meegerekend).
Snel gewerkt netjes afgewerkt en hele fijne vaklui erg bekwaam ook.
Snelle reactie; probleem opgelost
prima
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.