Aanpassing negatieve revieuwNormaal gesproken tevreden, maar nu.....
Nadat ik een negatieve review op Trustpilot heb geschreven bleek er ineens toch contact mogelijk. Ik ontving na plaatsing van mijn review direct een e-mail met excuses en de mededeling dat de fout hersteld zou worden. Hiermee ben ik tevreden, maar zoals aangegeven bij Slimjoy, was het prettiger geweest als zij op mijn telefoontjes, apps en contactformulieren hadden gereageerd. Om toch positief te eindigen, ik gebruik Slimjoy al een tijd en het geeft goede resultaten.
Oude review die ik nu corrigeer:
Ik heb normaal gesproken altijd goede ervaring met Slimjoy, echter nu.... Van de week 2 bestellingen Slimjoy gedaan. De bestellingen bestonden ieder uit:
1 maandpakket (2 bussen) Slimjoy;
8 doosjes bosvruchtenrepen à 8 repen per doosje, dus 64 repen;
De bestellingen zijn geleverd, alleen per bestelling ontbraken er 7 doosjes bosvruchtenrepen (56 repen).
De aangeboden actie van 50% wordt zo wel een grote sigaar uit eigen doos. Ik heb direct contact gezocht met Slimjoy, maar zij nemen de telefoon niet op, eerst een bandje en vlak daarna, het is erg druk, probeer het later opnieuw en de verbinding wordt verbroken.
Ik heb een aantal dagen geprobeerd te bellen.
Vervolgens een e-mail gestuurd, geen reactie.
Vervolgens via het contactformulier op de website contact gezocht en aangegeven dat er een groot deel van de beide bestellingen ontbreekt.
Helaas ook (nog) geen reactie.
Jammer dat dit zo loopt want ik was altijd erg tevreden, maar nu krijg ik erge twijfels. Gegevens bij KvK opgezocht en dan blijkt Slimjoy meerdere handelsnamen te hebben zoals Go Slank, eBrands, Adelco, Eazy Shape, eHover en OOQE. Bij de verschillende verschillende handelsnamen staat vaak hetzelfde telefoonnummer, of een ander nummer waarbij hetzelfde bandje als bij Slimjoy wordt afgedraaid.
Ik hoop dat ik het restant van mijn bestelling nog ontvang.