Altijd up-to-date

De afgelopen jaren hebben we ons nooit "bedrogen " gevoeld. Prima service en een fijne overzichtelijke app. Een goede energie leverancier. Dank.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat het je bevalt Henk en bedankt voor je review!

Jjjjjjjj

Jaaaa

zeer betrouwbare energielevering

Continue update van wat je verbruikt en duidelijke uitleg en vergelijking met eerdere jaren.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Ed!

alles naar wens

Alles naar wens

niet te duur

duidelijk en eerlijk

Makkelijk geregeld

duidelijke uitleg

Het was gemakkelijk om de informatie te vinden en de tarieven werden duidelijk aangegeven.

Ik ben zojuist overgestapt

Ik ben zojuist overgestapt. Had een dynamisch contract bij een andere maatschappij, maar ik vrees dat door de ontwikkelingen in Oekraine dat de energieprijzen wel weer eens explosief kunnen gaan stijgen. Een vast contract geeft dan ook zekerheid en rust. Bij de onafhankelijke energie vergelijker kwam Energiedirect het het goedkoopste uit.

redelijk

nog altijd goede ervaring met jullie maar toch als vaste klant had ik meer verwacht met een tegemoetkoming maar goed we bekijken het een jaar d.senden.

• Betrouwbaarheid

Fijn dat je het komend jaar voor ons gekozen hebt. Hopelijk hebben we volgend jaar een aanbod dat je beter bevalt. Groetjes, Energiedirect webcare

het waseven zoeken maar uiteindelijk gelukt

Redelijk tot goed

website is goed opgesteld

goed en eenvoudig

verlichtend en sterk

alles is perfect

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je review Jan!

Jammer dat het zo loopt !!!!!

Ik ben een aantal jaar een zeer tevreden klant geweest. Binnenkort moeten we het contract verlengen en ik ben gaan chatten over het voorstel dat we kregen. Er werd mij bij een 3-jarige overeenkomst € 100 cash extra geboden na 1 jaar ( dit staat ook zo in de chatbox) .Ik was hier tevreden mee en zou het contract verlengen. Nu ik het een dag later wilde verlengen werd mij duidelijk gemaakt dat de info klopte, maar dit toch een fout was !!! De medewerker die ik nu had wilde niet op de afgesproken deal ingaan. Heel jammer en nu maar op zoek naar een nieuwe aanbieder. Zo raak je tevreden klanten kwijt als je beloftes niet nakomt!!!

• Betrouwbaarheid

Hoi Yvonne, Jammer om te lezen dat het zo is verlopen. Zou je nogmaals contact kunnen opnemen met onze klantenservice. We kijken dan graag voor je na wat de mogelijkheden zijn. Groetjes, Webcare energiedirect.nl

ik ga het beleven

Een tevreden klant

Al een aantal jaren tevreden

• Betrouwbaarheid

Bedankt dat je al zo lang bij ons bent!

zeer goed

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor je review Henk!

Oke

Als er al iets is,is het met de. Hat snel geregeld.

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor jouw review! Wij doen ons best om alles zo makkelijk mogelijk te houden zodat het inderdaad allemaal snel geregeld kan worden ;). Groetjes, Danisha Energiedirect webcare

Alles perfect geregeld

Het is erg gemakkelijk en fijn, zaken te doen met Energie Direkt

• Betrouwbaarheid

Wat fijn om te lezen dat alles gemakkelijk is verlopen :). Groetjes, Danisha Energiedirect webcare

Snel geregeld

Goede sevice

• Betrouwbaarheid

Hi Elma, Dank je wel voor je mooie review! :) En fijn om te horen dat alles snel geregeld is. Ik wens je een fijne dag verder! Groetjes Asma / Webcare

Onbetrouwbaar en veel leugens

Ik wil graag iedereen waarschuwen voor deze partij. Ik heb zelden zoveel loze beloftes meegemaakt. Partij is alleen bereikbaar via de chat. De werknemers hier zijn wel heel aardig en behulpzaam, maar hebben geen kennis van zaken. Ze beloven je van alles, maar er wordt niks nagekomen. Na een klacht krijg je vervolgens een hele slechte mail vol typfouten, waarschijnlijk wordt het vertaald uit het buitenland. De boodschap is, we hebben je veel beloof, maar we kunnen helaas niks doen. Echt heel slecht. Doe a.u.b. goed onderzoek voordat je hier een contract afsluit! Ik gun deze ervaring helemaal niemand.

• Betrouwbaarheid

Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met ons! Ik had graag gewild dat je een betere ervaring met ons had gehad. Wij staan natuurlijk altijd klaar voor onze klanten via de chat en per mail. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden en helpen wij je graag. Dankjewel voor je review Bauke.

Uitstekend nu al 3 jaar lang

Goede service / chat en duidelijk en heldere tarieven. Jammer van de terugleverkosten........ :-(

• Betrouwbaarheid

'Dankjewel voor je review! Ik snap dat je baalt van de terugleverkosten! Super fijn dat je blij bent met onze service. 👌💚

Makkelijk om te doen.

Dankjewel voor je mooie review en de dikke 10 Dennis. 💚

prima ervaring met de chat en de nodige hulp

De website verwijst je eenvoudig en gemakkelijk door de aanvraag procedure heen.

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor je review! Altijd fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt via de chat! 👌

Willemsplein 4

5211AK

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.